یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

زن شاکی گفت: در منزل شخصی‌ام در حال استراحت بودم که خانمی میانسال زنگ آیفون را زد و خود را از خیرین و شرکت‌های نیکوکاری معرفی کرد و با توجه به اینکه من فرزند معلول دارم، در را گشودم. زن میانسال به جلوی در واحد آمد و زمانی که در واحد را روی او باز کردم ناگهان این زن دهانم را گرفت و به همراه مردی که همسر سابقم بود به زور داخل منزلم آمدند.

سرقت از منزل همسر سابق

سلامت نیوز: مردی که با همکاری همدستش از منزل همسر سابقش به‌زور اموالی به ارزش یک میلیارد ریال سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، یکم مرداد پرونده‌ای با موضوع سرقت به‌عنف برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

زن شاکی توضیح داد: ساعت هفت بعدازظهر روز جمعه شانزدهم خرداد ماه در خیابان نظام‌آباد در منزل شخصی‌ام در حال استراحت بودم که خانمی میانسال زنگ آیفون را زد و خود را از خیرین و شرکت‌های نیکوکاری معرفی کرد و با توجه به اینکه من فرزند معلول دارم و زیر نظر کمیته امداد است، در را گشودم.

شاکی ادامه داد: زن میانسال به جلوی در واحد آمد و زمانی که در واحد را روی او باز کردم ناگهان این زن دهانم را گرفت و به همراه مردی که همسر سابقم بود به زور داخل منزلم آمدند. آن‌ها پس از بستن دست و پاهایم تلفن همراه، وجه نقد، طلا و مقداری لوازم منزلم به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را سرقت و مرا در همان وضعیت رها کردند و از محل گریختند. با سر و صدای من همسایگان از موضوع مطلع شدند و به منزلم مراجعه کردند و دست و پای مرا باز کردند.

در رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه همسر شاکی در غرب تهران شناسایی و سرانجام دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی به انجام سرقت با همدستی زنی که پیش‌تر وی را در پارک نزدیک محل سکونت شاکی دیده بود، اعتراف کرد.

در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مخفیگاه متهم دوم پرونده در حوالی خیابان کارگر جنوبی شناسایی و او نیز با هماهنگی‌های قضائی دستگیر و در بازرسی از آن مکان گوشی مال‌باخته کشف شد. متهم اظهار کرد مابقی اموال در اختیار همسر سابق شاکی بوده و آن‌ها را فروخته است.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهمان معترف شدند پول به‌دست‌آمده از فروش اموال سرقتی را صرف تهیه مواد مخدر کرده‌اند، اضافه کرد: هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha