کفپوش اپوکسی بیمارستانی با رعایت استاندارد وزارت بهداشت جهت خرید با مشاورین علمی ثمین تماس حاصل نمایید. بیمارستان یکی از مکان هایی است که روزانه تعداد زیادی افراد بیمار و سالم تردد می کنند. بنابراین اولین چیزی که با شنیدن کفپوش اپوکسی بیمارستان به ذهن می آید، کفپوشی آنتی باکتریال است.

کفپوش اپوکسی بیمارستانی و آزمایشگاهی ثمین

سلامت نیوز:کفپوش اپوکسی بیمارستانی با رعایت استاندارد وزارت بهداشت جهت خرید با مشاورین علمی ثمین تماس حاصل نمایید. بیمارستان یکی از مکان هایی است که روزانه تعداد زیادی افراد بیمار و سالم تردد می کنند. بنابراین اولین چیزی که با شنیدن کفپوش اپوکسی بیمارستان به ذهن می آید، کفپوشی آنتی باکتریال است.


کفپوشی که علاوه بر ویژگی بهداشتی بتواند ترافیک بالای ترردد انسانی را در طول روز نیز تحمل کند. پس مقاومت در کنار بهداشت از عوامل مهمی است که در خرید کفپوش اپوکسی بیمارستانی و کفپوش هایی از این قبیل باید در نظر گرفت.

کفپوش اپوکسی بیمارستانی

کفپوش اپوکسی باید این اطمینان خاطر را به کارکنان بیمارستان بدهد که با وجود انواع بیمارها و میکروب ها، انتقالی از طریق کف زمین صورت نخواهد گرفت و هیچ میکروبی در کف بیمارستان رشد نخواهد کرد.

مزایای کفپوش اپوکسی بیمارستان چیست؟
•    کفپوش اپوکسی بیمارستان زیبایی فوق العاده ای دارند.
•    محیط بیمارستان را تمیز و عاری از میکروب حفظ می کنند.
•    مانع گسترش آلودگی در فضای بیمارستان و بین کارکنان می شوند.
•    کفپوش اپوکسی بیمارستان دوام بالایی دارد. در برابر تعداد بالای ترافیک انسانی مقاومت دارد.
•    ضد خش می باشد.
•    کفپوش اپوکسی بیمارستان ضد مواد شیمیایی و مواد خورنده است.
•    هزینه های نگهداری پایینی دارد، که به دلیل کیفیت بالای آن می باشد. قیمت کفپوش های بیمارستانی ، علیرغم کیفیت بالا و ویژگی های خاصی که دارند، مناسب است.

کاربرد کفپوش اپوکسی بیمارستان

•    از این کفپوش ها می توانید در اتاق عمل، فضای داخلی راهروهای بیمارستان،
•    واحدهای فیزیوتراپی و رادیولوژی، داروخانه ها و آشپزخانه های بیمارستان استفاده کنید.
•    اتاق عمل هر بیمارستانی مهم ترین بخش و قلب تپنده آن بیمارستان محسوب می شود.
•    درجه حساسیت این اتاق ها بسیار بالاست.
•    اتاق ها همیشه باید تمیز و ضدعفونی شده باشند.
•    هنگام ورود به اتاق عمل از روکش هایی برای کفش ها استفاده می شود تا اتاق کاملا تمیز و پاکیزه بماند.

کفپوش اپوکسی بیمارستانی خوردگی دارد؟

در محیط های بیمارستانی به دلیل وجود مواد شیمیایی، احتمال واکنش و خوردگی بالاست.
در اتاق عمل و اتاق های مراقبت ویژه نباید حتی کوچک ترین آلودگی وجود داشته باشد.
بنابراین باید از کفپوش هایی در این اتاق ها استفاده شود که جلوی گسترش و نفوذ مواد آلوده را به راحتی بگیرند.
کفپوش اپوکسی بیمارستان به دلیل دارا بودن مواد آنتی باکتریال،
می تواند در محیط های پزشکی، بیمارستان ها، اتاق عمل و … به کار گرفته شود.


یکی از اصلی ترین ویژگی های کفپوش اپوکسی بیمارستان، علاوه بر زیبایی ظاهری، کیفیت آن است. کیفیت این نوع کفپوش ها پس از مدت بسیار کوتاهی نمایان می شود، چون محیط بیمارستان محیط پرتردد و محیط آلوده ای است.

انجام موفق هر پروژه ای، خصوصا با تکنولوژی برتر، نیاز به دانش فنی روز، نیروی انسانی متخصص و مهمتر از همه سیستم کارآمد دارد. در دنیای معاصر مدیریت پروژه با صرف دقت زیاد، آموزش مداوم و دانش و تجربیات مرتبط امکان پذیر  می گردد. و این همه موجب تضمین موفقیت کار و مطابقت دستاوردها با انتظارات در حداقل زمان ممکن می باشد. از سوی دیگر پارامترهای سرعت، هزینه و کیفیت همواره به آسانی در کنار هم نمی نشینند. از این رو حضور یک سازمان حرفهای در کنار سایر ذینفعان، برای بدست آوردن مناسب ترین نتیجه / دستاورد ضروری است.

گروه مهندسی ثمین به عنوان یکی از پیمانکاران اصلی با بیش از 10 سال تجربه درخشان در زمینه طراحی و مهندسی، تامین مواد و اجرای انواع سازه ها و بسترهای معماری داخلی و بیرونی و با تکیه بر همت و تلاش کارشناسان و کارکنان مجرب خود و نیز بهره­گیری از الزامات سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد  ISO 9001:2008 و استقرار سیستمهای ارتباط و ارزیابی رضایت مشتری همواره سعی در افزایش کیفیت محصولات و همچنین افزایش رضایت مشتریان خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha