کشور ترکیه یک کشور کاملا توریستی است. انتخاب بهترین شهر ترکیه برای سفر شاید کمی سخت به نظر برسد. به صورت کلی همه شهرهای ترکیه جاذبه های گردشگری و طبیعت خاصی دارند که برخی از آن ها شناخته شده هستند و برخی دیگر در بین مردم شناخته شده نیستند. بهترین شهر ترکیه برای سفر که بسیاری از افراد، آن را می شناسند استانبول است.

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر را بشناسید

سلامت نیوز:کشور ترکیه یک کشور کاملا توریستی است. انتخاب بهترین شهر ترکیه برای سفر شاید کمی سخت به نظر برسد. به صورت کلی همه شهرهای ترکیه جاذبه های گردشگری و طبیعت خاصی دارند که برخی از آن ها شناخته شده هستند و برخی دیگر در بین مردم شناخته شده نیستند. بهترین شهر ترکیه برای سفر که بسیاری از افراد، آن را می شناسند استانبول است.

 

شهرهای مناسب دیگری نیز در ترکیه وجود دارد که امکانات خوبی برای گردشگری در آن ها وجود دارد. از جمله آن ها می توان به بدروم، ازمیر، کوش آداسی، مارماریس، آنتالیا و آنکارا اشاره کرد. ما در این مطلب در رابطه با بدروم و ازمیر به شما اطلاعاتی ارائه می دهیم. زیرا این دو شهر، بسیار ارزان و زیبا هستند و اکثر افراد آن ها را نمی شناسند!

 

 

بدروم، بهشت ترکیه
بدروم یکی از بهترین شهرهای جنوب ترکیه برای سفر است. این شهرِ ساحلی، طبیعتی خیره کننده در کنار دریای مدیترانه دارد. بدروم از نظر طبیعت گردی، بهترین شهر ترکیه برای سفر است. زیرا ساحل زیبایی دارد و مکان های تاریخی زیبایی را در خود جای داده است. از همه مهم تر این است که این شهر امکانات رفاهی زیادی دارد. شاید شهرهای دیگری در ترکیه پیدا کنید که طبیعت زیبایی دارند اما همه آن ها امکانات رفاهی کمی برای گردشگران دارند و در صورت وجود امکانات، هزینه بالایی باید برای سفر به آن ها بپردازید.

 


بدروم در جنوب غرب ترکیه قرار دارد و شهری است که در کنار دریای اژه قرار گرفته است. بدروم موقعیت جغرافیایی خاصی دارد و در ارتفاعاتی در کنار دریا قرار گرفته است. به طوری که می توان از هر نقطه ای از آن دریا را مشاهده کرد. در بدروم هتل ها و اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که با هر بودجه ای سازگار است. بنابراین از نظر قیمت نیز، بهترین شهر ترکیه برای سفر است.


یکی از گزینه های مناسب برای سفر به این منطقه، تور بدروم ترکیه با آژانس هواپیمایی مهرپرواز است. زیرا قیمت های مختلف با بودجه های مختلف برای تمام مسافران قابل ارائه است. شهر ساحلی بدروم، ترکیبی از مناظر و سرگرمی ها را ارائه می دهد. یک سفر عالی با تور ارزان بدروم به این شهر ساحلی داشته باشید، سپس با بازدید از قلعه ای که در زمان جنگ های صلیبی ساخته شده، نگاهی گذرا به گذشته بدروم بیندازید.

بدروم با پس زمینه آبی لاجوردی، ساحلی طولانی با درختان نخل و جذابیت عجیب و غریب شهری پر ماجرا است که نماد آن برجسته ترین بنای دیدنی شهر یعنی قلعه سنت پیتر ساخته شده توسط شوالیه های صلیبی رودس است که شما را به گذشته می برد. کافه های پر از گل و خیابان های سفید، همه و همه نوید بخش سفری بی نظیر با تور بدروم ترکیه به این شهر بی نظیر هستند.


شهر ازمیر ترکیه با سواحل زیبا
شهر ازمیر یکی از شهرهای ترکیه است که رشد گردشگری در آن به چشم می خورد. ازمیر بزرگترین شهر ترکیه پس از استانبول و آنکارا است. این شهر دانشگاه های معتبری را در خود جای داده است. چیزی که باعث جذب گردشگر به این نقطه می شود، ساحل شنی زیبای آن و مکان های تاریخی و جذاب آن است. شهر تاریخی افسوس، شهر تاریخی تروا و چشمه های آب معدنی از جاذبه های گردشگری ازمیر هستند. ازمیر از نظر قیمت بهترین شهر ترکیه برای سفر است.


آب و هوای ازمیر همچون بسیاری از شهرهای ایران به صورت 4 فصل است، یعنی تابستان های گرم و حتی شرجی و زمستان های سرد. در فصل بهار نیز آب و هوای معتدل در شهر حکم فرماست. و میانگین دما در این فصل که یکی از بهترین زمان ها برای سفر به ازمیر است بین 15 تا 26 درجه سانتی گراد می رسد. بنابراین از نظر آب و هوا بهترین شهر ترکیه برای سفر به شمار می آید.


در ازمیر هتل های با کیفیت و غذاهای خوشمزه ای را می توانید پیدا کنید. همچنین در ازمیر به مراکز خرید نیز دسترسی دارید. مرکز خرید ماوی باغچه، مرکز خرید اوپتیموم و مرکز خرید AVM از معروف ترین مراکز خرید ازمیر هستند.


برای کاهش هزینه سفر به شما تور ازمیر را معرفی می کنیم. همانگونه که می دانید قیمت تور ازمیر بر اساس نرخ قیمت پروازها تعیین می شود. همچنین قیمت هتل ها هم در هزینه ی تور ازمیر تاثیر گذار هستند. تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به ازمیر سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور ازمیر را دستخوش تغییرات کنند. به عنوان مثال قیمت تور ازمیر نوروز ممکن است بیشتر از ماه های دیگر باشد همچنین قیمت تور ازمیر تابستان نیز بستگی به ماهی که می خواهید به آن سفر کنید دارد به عنوان مثال ماه آگوست هزینه بیشتری برای مسافران دارد. همانگونه که گفته شد این موضوع به فصلی که قصد سفر به این شهر را دارید بستگی دارد. ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه به دنبال ارائه بهترین قیمت تور ازمیر برای تمامی مسافران با سلایق و بودجه های مختلف هستیم.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز
آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق دفتر هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید.

 

همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

 

>کشور ترکیه یک کشور کاملا توریستی است. انتخاب بهترین شهر ترکیه برای سفر شاید کمی سخت به نظر برسد. به صورت کلی همه شهرهای ترکیه جاذبه های گردشگری و طبیعت خاصی دارند که برخی از آن ها شناخته شده هستند و برخی دیگر در بین مردم شناخته شده نیستند. بهترین شهر ترکیه برای سفر که بسیاری از افراد، آن را می شناسند استانبول است.

 

شهرهای مناسب دیگری نیز در ترکیه وجود دارد که امکانات خوبی برای گردشگری در آن ها وجود دارد. از جمله آن ها می توان به بدروم، ازمیر، کوش آداسی، مارماریس، آنتالیا و آنکارا اشاره کرد. ما در این مطلب در رابطه با بدروم و ازمیر به شما اطلاعاتی ارائه می دهیم. زیرا این دو شهر، بسیار ارزان و زیبا هستند و اکثر افراد آن ها را نمی شناسند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha