سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن ۲۲۷ نفر و فوت یک دختربچه ۶ ساله بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری خبر داد.

دختربچه ۶ ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه‌سوری

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن ۲۲۷ نفر و فوت یک دختربچه ۶ ساله بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در کشور اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا به امروز (یکشنبه ۲۴ اسفند) ۲۲۷ نفر بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.

او ادامه داد: تعداد ۶۰ نفر از مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه‌سوری در بیمارستان بستری هستند و متاسفانه دو مرد و یک دختربچه ۶ ساله بر اثر این حوادث فوت کرده‌اند.

خالدی افزود: از ابتدای اسفند تاکنون ۳۰ مورد  قطع عضو، ۶۲ آسیب چشمی و ۷۷ مورد سوختگی بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری گزارش شده است.

سازمان اورژانس کشور بیان کرد: ۹۲ درصد از مصدومان چهارشنبه‌سوری سال جاری مرد و ۸ درصد خانم هستند. همچنین تا به این لحظه ۱۵۸ مصدوم این حوادث از بیمارستان ترخیص شده و شش نفر در محل درمان شده‌اند.

او گفت: استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و مرکزی بیشترین و استان هرمزگان کمترین حوادث و مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه‌سوری را داشته‌اند.

خالدی یادآوری کرد: توصیه می‌شود کارمندان در روز چهارشنبه‌سوری زودتر به خانه‌های خود بازگردند و برای تردد معابر اصلی را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha