وزارت بهداشت: تا ۵ روز بعد از سفر از حضور در جمع خودداری کنیدسخنگوی وزارت بهداشت گفت: تمام افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهش می‌کنیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهمانی و پذیرش مهمان در منزل به طور جد خودداری کنند.

وزارت بهداشت: تا ۵ روز بعد از سفر از حضور در جمع خودداری کنید

سلامت نیوز: وزارت بهداشت: تا ۵ روز بعد از سفر از حضور در جمع خودداری کنیدسخنگوی وزارت بهداشت گفت: تمام افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهش می‌کنیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهمانی و پذیرش مهمان در منزل به طور جد خودداری کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چرخش ویروس در کشور بیان کرد: چرخش ویروس کرونا در کشور به سرعت رو به افزایش است و هرگونه عدم استفاده صحیح از ماسک و سهل انگاری در عمل به توصیه‌های بهداشتی می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای ما و عزیزانمان به همراه داشته باشد و تا کنون سفرهای نوروزی تاثیر افزایشی خود را بر گسترش شیوع بیماری در کشور به طور کامل بر جای نگذاشتند.

وی ادامه داد: مطمئنا بسیاری از افراد آلوده به کرونا که فاقد علائم بیماری هستند با حضور در جامعه در حال تکثیر و انتقال بیماری به دیگران هستند.

لاری افزود: از کلیه افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهش می‌کنیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهمانی و پذیرش مهمان در منزل به طور جد خودداری کنند، زیرا این کار به منزله انتشار احتمالی ویروس به دیگران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha