چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 311885

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: آتش سوزی منطقه حفاظت شده ماله گاله که از عصر دیروز شروع شده بود، مهار شد و پایش ادامه دارد.حمید ظهرابی با بیان این که آتش سوزی منطقه حفاظت شده ماله گاله مهار شد و تیم‌های امدادی در حال پایش لکه‌های آتش به جای مانده است، گفت: علاوه بر نیروهای محیط زیست شیراز و فیروزآباد، مردم محلی، محیط بانان ارژن و یگان زرهی ارتش برای اطفای آتش تلاش کردند.

مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده ماله گاله

سلامت نیوز:مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: آتش سوزی منطقه حفاظت شده ماله گاله که از عصر دیروز شروع شده بود، مهار شد و پایش ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ایسنا ، حمید ظهرابی با بیان این که آتش سوزی منطقه حفاظت شده ماله گاله مهار شد و تیم‌های امدادی در حال پایش لکه‌های آتش به جای مانده است، گفت: علاوه بر نیروهای محیط زیست شیراز و فیروزآباد، مردم محلی، محیط بانان ارژن و یگان زرهی ارتش برای اطفای آتش تلاش کردند.


 امکانات آتش بر، بیل و دمنده برای خاموش کردن آتش در اختیار گروه‌های اعزامی قرار داشت.
ظهرابی با بیان اینکه آتش سوزی از سه نقطه مختلف شروع شده بود، افزود: احتمال عمدی بودن و دخالت عامل انسان را افزایش می‌دهد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: در این آتش سوزی بوته و درتچه‌های تَنگِرس صدمه دیدند، اما به پوشش درختی آسیبی نرسید.ظهرابی خاطرنشان کرد: منطقه جنگلی و حفاظت شده ماله گاله، در محدوده سیاخ دارنگون قرار دارد و هم مرز با کوهمره سرخی و از نقاط بکر، جذاب و دیدنی استان فارس و شهرستان شیراز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha