یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

احتمال خیزش گرد و خاک در بعضی نقاط کشور/ آسمان تهران صاف است

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور  گفت: برای پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشورمان آسمان صاف و آفتابی خواهد بود. طی امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین طی امروز و فردا در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر در ساعت‌های بعدازظهر باد و گرد و خاک را پیش بینی می‌کنیم. 

وی ادامه داد: در استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، قم و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد وجود دارد که احتمال خیزش گرد و خاک را در بعضی از ساعات برای این مناطق به همراه خواهد داشت.

 این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: از امروز تا روز سه شنبه در مناطق شرقی کشور از جمله در استان‌های خراسان جنوبی، شرق استان کرمان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید را پیش بینی می‌کنیم که در بعضی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد. امروز دریای خزر و سه روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم پیش بینی شده اند.


رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: در تهران هم امروز آسمان صاف خواهد بود و گاهی وزش باد را خواهد داشت. حداکثر دما ۳۷ درجه بالای صفر و حداقل دما بیست و شش درجه سانتیگراد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha