شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 314046

یکی از اصلی‌ترین بخش های کاهش وزن، رژیم غذایی است که با ایجاد تغییرات در اشتها و کالری سوزی کاهش وزن را سرعت می بخشد. در ادامه به مواد غذایی که مصرف شان به صورت ناشتا می تواند کاهش وزن شما را سرعت بخشد، اشاره کرده ایم.

این مواد غذایی، لاغرتان می‌کند

سلامت نیوز:یکی از اصلی‌ترین بخش های کاهش وزن، رژیم غذایی است که با ایجاد تغییرات در اشتها و کالری سوزی کاهش وزن را سرعت می بخشد. در ادامه به مواد غذایی که مصرف شان به صورت ناشتا می تواند کاهش وزن شما را سرعت بخشد، اشاره کرده ایم.

آلوئه‌ورا با آب لیمو

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،مخلوط این دو ماده، روند هضم را آسان می‌کند.یک برگ از آلوئه‌ورا را بردارید، پوست رویی آن را بکنید به طوری که ژل داخل آن مشاهده شود. ژل آن را با قاشقی جدا کنید و در ظرفی بریزید. یک لیمو بردارید و آب آن را بگیرید، سپس آن را با یک لیوان آب و ژل مخلوط کنید. برای این که ژل در آب حل شود، به آن کمی گرما دهید.

شعله گاز را روی متوسط بگذارید و منتظر بمانید تا مخلوط یک دست شود. پس از آن که معجون شما آماده و ولرم شد، آن را ناشتا بنوشید.

سیب

سیب نه تنها شما را از بیماری دور می‌کند، بلکه از وزن تان هم می‌کاهد، البته به شرط آن که آن را با شکم خالی بخورید. به گزارش شفاف ، شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چرا خوردن سیب با شکم خالی چنین تاثیری روی بدن خواهد داشت.

دلیلش واضح است، سیب حاوی مقدار زیادی فیبر است، فیبر شامل پکتین است. پکتین به عنوان فیبر طبیعی باعث افزایش دفع مواد زاید از روده و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با دستگاه گوارش و  به علت پیوند با چربی‌ها و دفع آن‌ها موجب کاهش بیماری‌های قلبی ، عروقی و در نتیجه کاهش وزن می‌شود. 

 بادام

یکی از ترفند‌های رایج سلامتی در هند، خوردن یک مشت بادام در صبح است. پوست بادام حاوی تانن است، ماده‌ای که مانع از جذب مواد غذایی در بدن می‌شود. از این رو پیشنهاد ما این است که بادام‌ها را شب در یک لیوان آب بریزید و صبح پوست آن را به راحتی جدا و سپس مصرف کنید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha