بازار عمل های لاغری همیشه داغ بوده و هست. در این اینجا می خواهیم بهترین سایت های انجام دهنده ی عمل لاغری در تهران را با هم بررسی کنیم.

5 سایت برتر عمل لاغری در سال 1400

سلامت نیوز: بازار عمل های لاغری همیشه داغ بوده و هست. در این اینجا می خواهیم بهترین سایت های انجام دهنده ی عمل لاغری در تهران را با هم بررسی کنیم.

دقت داشته باشید که این مقاله صرفا جهت اطلاع شما عزیزان نوشته شده است و نظر شخصی نویسنده نباید ملاکی بر تصمیم گیری شما باشد.

زمانی که در اینترنت عبارت عمل لاغری را جست وجو می کنیم به سایت های زیادی مثل گروه جراحی آرمان ، دکتر عنبرا ، دکتر میراحمدی ، دکتر کرمانی و دکتر عبدالحسینی بر می خوریم .

هر گردی گردو نیست

قبل از این که به سراغ معرفی 5 سایت عمل لاغری برویم، لازم میدونم که چند کلمه ای با شما عزیزان در مورد حقیقت بازار صحبت کنم.

امروزه شرایط به نحوی شده است که هر کسی میتواند با کمتر از 1 میلیون تومان به خودش اعتبار ببخشد.

مواد لازم برای اعتبار بخشی :

  • 600 هزار تومان سه پایه
  • 400 هزار تومان میکروفن
  • یک عدد گوشی همراه
  • پس زمینه ی مطب
  • نور خورشید

لطفا فریب دوربین ها را نخورید

هر کسی که جلوی دوربین آمد و حرف های قلمبه و سلمبه زد اعتبار ندارد. این موضوع در خصوص جراح لاغری نیز صادق است.

الان دیگر همه ی جراحان لاغری پیج اینستاگرام دارند و عده ای از آن ها نیز وبسایت شخصی. شمایی که میخواهید بدن ارزشمند خود را به دستان این جراحان بسپارید باید بدایند که کدام یک مطمئن است و کدام یک ظاهر سازی کرده است.

معیار های انتخاب یک جراح عمل لاغری در تهران

هر جا که پول باشد، عده ای فریب کار هستند که سر مردم را کلاه بگذارند. مخصوصا در امور پزشکی باید با چشمانی باز حرکت کنیم . همه ی جراحان لاغری صلاحیت کافی برای عمل کردن شما را ندارند. شما باید معیار هایی داشته باشید تا به واسطه ی آن ها درست را از غلط تشخیص دهید.

نمونه کار

از جراح مربوطه بخواهید که مریض های قبلی ای که عمل کرده است را به شما نشان دهد. سعی کنید با آن افراد ارتباط بگیرید تا از صحت اطلاعات دریافتی خود مطمئن شوید.

مدرک معتبر

مدرک جراح شما باید معتبر باشد . حتما به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. چه بسیار اند افرادی که توجهی به این مورد بسیار مهم ندارند و بعد ها که کار به جای باریک رسید تازه به دنبال اعتبار سنجی دکتر خود می روند که دیگر کار از کار گذشته است.

دسترسی آسان

دکتر شما باید همیشه در دسترس باشد. باید بتوانید به راحتی او را ببنید، سوالات خود را مطرح کنید و از او راهنمایی بخواهید. شما به عنوان کسی که میخواهد عمل لاغری انجام دهد، ممکن است دچار ترس و دلهره پیرامون عمل باشید، دکتر شما باید در دسترس شما باشد تا شما را آرام کرده و به تمامی سوالات شما پاسخ دهد.

پشتیبانی خوب

هر عملی اصول خاص خود را دارد. مواردی هستند که باید قبل و بعد از عمل رعایت کنید. نکاتی که انجام ندادن ان ها و آگاه نبودن نسبت به آن ها باعث می شود به مشکل بخورید.

5  سایت که عمل لاغری انجام می دهند

گروه جراحی آرمان

یکی از بهترین سایت ها در زمنیه ی عمل لاغری گروه جراحی آرمان است. این سایت مطالب بسیار مفیدی در زمنیه ی انواع عمل لاغری ارائه میدهد. کافیست سری به بخش مقالات این سایت بزنید تا اطلاعات بسیار مفیدی را به دست آورید.

پشتیبانی این سایت نیز بسیار خوب عمل می کند و به سرعت و به صورت رایگان میتوانید از آن ها در خصوص عمل های مختلف و هر چیزی که پیرامون عمل های لاغری باشد سوال بپرسید. حتما از سایت آرمان دیدن کنید.

دکتر عنبرا

دکتر طاها عنبرا یکی از جراحان سرشناس در حوزه ی عمل های کاهش وزن هستند. این جراح با تجربه عمل های زیادی را انجام داده و جزو اولین افرادی است که سایت خود را برای ارائه ی خدمات بهتر به بیماران خود راه اندازی نموده است.

دکتر میراحمدی

دکتر احمدی نیز یکی دیگر از دکتر هایی است که سایت بسیار خوبی در خصوص عمل های کاهش وزن دارد. سایت ایشان بسیار زیبا طراحی شده و بخش مقالات آن به تازگی بسیار فعال شده است. حتما به سایت دکتر احمدی نیز سر بزنید.

دکتر کرمانی

دکتر کرمانی را که دیگر همه می شناسند. سایت ایشان یکی از مرجع های لاغری به شما می آید اما نه عمل لاغری . بلکه با لاغری با رژیم غذایی. هدف ما از آوردن اسم سایت ایشان در کنار افرادی که عمل لاعری انجام می دهند این بود که در کنار جراحی حتما به رژیم هم فکر کنید. یادتان باشد که رژیم غذایی اولین گزینه ی شماست.

به سادگی از رژیم عبور نکنید و ساده تسلیم نشوید.

آیا جراحی تنها راه ممکن است ؟

جواب ما صد در صد منفی است. جراحی لاغری تنها راه نیست، اما برای بعضی از افراد تنها گزینه است.

همه ی ما توانایی لاغر کردن نداریم . بعضی حتی با بیماری های ارثی و زمنیه ای درگیر هستند، بعضی شرایط نامناسب خانوادگی دارند و هزار مورد دیگر که باعث می شود که فرد نتواند تمرکز و انرژی لازم برای رژیم گرفتن را داشته باشد.

متاسفانه در بین مردم اینگونه جا افتاده است که جراحی چاقی یک جراحی زیبایی است، در صورتی که اصلا چنین نیست. چاقی مفرط باعث بروز مشکلات و بیماری های بسیاری می شود و جراحی چاقی باعث می شود شما از شر این مشکلات و بیماری های وابسته به چاقی رها شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سامان ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    من که خیلی از عمل میترسم
  • ساحل ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    سلام ، ما چند نوع عمل لاغری داریم ؟