شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از شرکتهای بیمهای پیشرو در صنعت بیمه از سال 1396 اقدام به ارائه بیمه درمان تکمیلی بصورت انفرادی و خانوادگی در 10 طرح با قیمت و پوششهای متفاوت نموده است.

پرداخت 90 درصد هزینه های درمان با بیمه تکمیلی سامان

سلامت نیوز: شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از شرکتهای بیمهای پیشرو در صنعت بیمه از سال 1396 اقدام به ارائه بیمه درمان تکمیلی بصورت انفرادی و خانوادگی در 10 طرح با قیمت و پوششهای متفاوت نموده است.

 بیمه تکمیلی انفرادی یا خانواده برای چه کسانی مناسب است ؟

هدف از ارائه طرحهای بیمه تکمیلی انفرادی یا خانواده از سوی شرکت بیمه سامان، وجود خلاء و شکاف بسیار عمیق برای افرادی که کسب و کار شخصی داشته و از آن طریق امکان خرید بیمه تکمیلی نداشتند و یا افرادی که در شرکت‌هایی فعالیت می‌کنند ولی با توجه به دلایل گوناگون امکان تهیه بیمه تکمیلی برای پرسنل وجود ندارد.

از این سو بیمه تکمیلی سامان بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال داشتن بیمه تکمیلی مناسب برای ایجاد امنیت خاطر و تامین هزینههای درمانی خود هستند خواهد بود، همچنین میتوانند متناسب با بودجه، شرایط و پوششهای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

بیمه تکمیلی اساساً با رویکرد جبران بخشی یا تمامی هزینههای درمانی ارائه شده و افراد میتوانند در کنار انواع بیمه پایه نظیر بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بیمه سلامت و غیره از خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز استفاده کرده و از این طریق هزینه کمتری را در زمان بیماری پرداخت نمایند.

C:UsersR&D-1Desktopبهترین بیمه تکمیلی.jpg

 آیا امکان داشتن بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه وجود دارد؟

شرکت بیمه سامان با رویکرد ارائه خدمات گستردهتر به افرادی که هیچگونه بیمه درمانی ندارد نیز تمهیداتی اتخاذ نموده تا در صورتکه متقضای بیمه تکمیلی از خدمات بیمه پایه برخوردار نباشد نیز بتواند با پرداخت مبلغی اضافه از خدمات بیمه تکمیلی انفرادی یا خانواده نیز بهره‌مند شود.

بیمه تکمیلی گروهی ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط چگونه است؟

بهترین بیمه تکمیلی برای شرکتهای کوچک و متوسط با توجه به شرایط مورد نظر آنها تعیین میگردد، به نحوی که برخی از بیمه گذاران توجه بیشتری بر روی میزان حق بیمه، برخی میزان تعهدات و یا تعداد مراکز درمانی مد نظرشان است، لذا با بررسی دقیق و راهنمایی بیمه گذار میتوان شرایط مورد نظر ایشان را برآورده نمود.

حداقل تعداد بیمه شدگان در بیمه تکمیلی گروهی چند نفر است ؟

خرید بیمه تکمیلی گروهی یا بیمه تکمیلی شرکتی برای سازمانیهایی که تعداد بیمه شدگان یا کارکنان آنها کمتر از 50 نفر باشد عموما چالش آفرین بوده و بسیاری از بیمه گرها حاضر به ارائه بیمه درمان تکمیلی نیستند، از اینسو شرکت بیمه سامان پوشش‌های بیمهای متنوعی برای شرکتها و سازمانهایی که تعداد نفرات آنها کم است طراحی نموده تا بتوانند پرسنل خود را بیمه درمان تکمیلی نمایند.

در پایان نیز به منظور راهنمایی هرچه بهتر متقاضیان بیمه تکمیلی، 10 دلیل از مهمترین دلایل خرید بیمه درمان تکمیلی سامان ارائه میگردد.

C:UsersR&D-1Desktopبیمه تکمیلی انفرادی.jpg

۱۰ دلیل برای خرید بیمه تکمیلی انفرادی سامان:

۱- طرح‌های بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده

شرکت بیمه سامان برای متقاضیان بیمه درمان طرحهای متنوعی را ارائه کرده تا افراد بتوانند با سلیقه‌های مختلف نسبت به خرید بیمه تکمیلی اقدام کنند.

۲- پوشش‌های بیمه تکمیلی سامان

پوشش‌ها و شرایط بیمه تکمیلی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در زمان خرید بیمه درمان می‌بایست به آن توجه کرد، وجود طیف مناسب و گسترده‌ای از پوشش‌های بیمه تکمیلی، می‌تواند انتخاب بیمه تکمیلی را برای بیمه‌شده سهل نموده تا از خدمات درمانی بیشتری بهره‌مند شود.

پوشش‌های بیمه تکمیلی به ۲ گروه پوشش‌های اصلی و پوشش‌های اضافی تقسیم می‌شود:

پوشش‌های اصلی (پایه) بیمه تکمیلی از قبیل خدمات بستری، جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف، انواع سنگ‌شکن، مراکز جراحی محدود و Day Care می‌باشد.

پوشش‌های اضافی بیمه تکمیلی از قبیل، هزینه‌های جراحی مهم شامل جراحی انواع سرطان، مغز و اعصاب مرکزی، جراحی نخاع (به‌جز دیسک ستون فقرات که از محل هزینه‌های بیمارستانی پرداخت می‌شود)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان نیز در بیمه تکمیلی سامان تحت پوشش می‌باشد.

هزینه‌های پاراکلینیکی از قبیل، انواع سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع اندوسکوپی، ام آرآی MRI‌، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، دانسیتومتری، تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی (اسپیرومتری – PFT)، نوار عضله (EMG)، نوارعصب (NCV)، نوارمغز (EEG)، نوارمثانه (سیستومتری یا سیستوگرام)، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم جزء تعهدات بیمه تکمیلی سامان می‌باشد.

هزینه‌های اعمال جراحی سرپایی از قبیل، شکستگی و در رفتگی، گچ ‌گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی تحت پوشش میباشد.

بیمه تکمیلی زایمان، هزینه زایمان طبیعی، هزینه سزارین را در کنار پوشش بیمه تکمیلی نازایی یا بیمه تکمیلی ناباروری در بیمه درمان سامان قابل‌ ارائه میگردد.

هزینه ناباروری یا نازایی در بیمه تکمیلی، طی ابعاد مختلفی از قبیل IUI ،ZIFT ،GIFT، میکرواینجکشن و IVF در بیمه تکمیلی سامان تحت پوشش می‌باشد.

از سوی دیگر، پوشش‌هایی چون ویزیت پزشک عمومی یا ویزیت پزشک متخصص، آزمایشات پزشکی مانند بیمه آزمایش خون، دارو و یا بیمه دندانپزشکی نیز در تعهدات بیمه تکمیلی سامان قرار دارد.

پوشش رفع عیوب انکساری بابت لیزیک چشم یا لازک چشم، همچنین هزینه خرید سمعک و آمبولانس نیز برای بهبود خدمات بیمه در پوشش‌ها بیمه تکمیلی سامان، قابل‌ارائه می‌باشد.

۳- حداقل فرانشیز بیمه تکمیلی سامان

بیمه تکمیلی انفرادی سامان، سهم بیمه ‌شده از هر خسارت یا فرانشیز را با حداقل امکان، معادل ۱۰ درصد قرار داده است تا متقاضی بیمه درمان تکمیلی در تصمیم‌گیری خود بهتر عمل کنند.

۴- حداقل دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان

دوره انتظار در بیمه تکمیلی، مدت‌زمانی که بیمه‌گر تعهدی به پرداخت خسارت نداشته و بیمه تکمیلی انفرادی سامان، کم‌ترین میزان دوره انتظار را برای بیماری‌های مزمن ۳ ماه، زایمان و نازایی ۹ ماه، رفع عیوب انکساری ۳ ماه، تعیین کرده است.

C:UsersR&D-1Desktopبیمه تکمیلی.jpg

۵- بیمه تکمیلی بدون بیمه‌گر پایه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بیمه تکمیلی انفرادی سامان یا بیمه تکمیلی خانواده سامان، خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه است تا هر شخص و با هر شرایطی بتواند بیمه درمان تکمیلی داشته باشد.

۶- مراکز طرف قرارداد بیمه سامان

وجود مراکز درمانی طرف قرارداد برای بیمه تکمیلی به‌عنوان یکی از شاخص‌های بسیار مهم بوده، چرا که بیمه‌شده می‌تواند در انتخاب مراکز درمانی و گستره آن در کشور با محدودیت کمتری اقدام کند.

۷- قیمت بیمه تکمیلی سامان

قیمت و هزینه بیمه تکمیلی انفرادی سامان، با رویکرد امکان خرید آسان بیمه تکمیلی توسط همه افراد، با تعهدات و شرایط مختلف از ارزان‌ترین بیمه تکمیلی تا گران‌ترین بیمه تکمیلی، ارائه‌ شده است.

۸- خرید اقساطی بیمه تکمیلی سامان

بیمه سامان به‌منظور گسترش خدمات خود و همچنین سهولت در خرید بیمه تکمیلی، امکان خرید بیمه تکمیلی سامان را به‌صورت تخفیف خرید نقدی بیمه تکمیلی و خرید اقساطی بیمه تکمیلی ایجاد کرده است.

۹- تخفیف خرید بیمه تکمیلی انفرادی سامان، ویژه دارندگان بیمه عمر سامان

متقاضیان بیمه تکمیلی سامان، در صورتی‌ که از بیمه‌گذاران بیمه عمر و سرمایه‌گذاری سامان باشند، می‌توانند از تخفیف ویژه خرید بیمه تکمیلی سامان استفاده کنند.

۱۰- تخفیف خرید بیمه تکمیلی خانواده

بیمه سامان برای خانواده‌هایی که حداقل ۳ نفر بوده و کلیه افراد متقاضی بیمه تکمیلی خانواده باشند، تخفیف خرید بیمه تکمیلی خانواده سامان ارائه می‌کند.

گروه مشاوره بیمه تکمیلی نیکسا درمان، با مشاوره تخصیصی بیمه درمان، همچنین ارائه راهنمایی حرفه‌ای برای تکمیل مدارک خسارت درمانی همراه بیمه‌شدگان بوده تا بتوانند بهترین بیمه تکمیلی را شناسایی و انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha