فرماندار رومشکان از اعتراف قاتل زن ۱۶ ساله در روستای سوری، ولی عصر این شهرستان خبر داد.

قتل ناموسی زن نوجوان؛ شوهر مبینا اعتراف کرد

سلامت نیوز: فرماندار رومشکان از اعتراف قاتل زن ۱۶ ساله در روستای سوری، ولی عصر این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، قتل ناموسی زن نوجوان ۱۶ ساله در استان لرستان پس از دو هفته خبرساز شده و بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشته است. براساس آخرین اخبار همسر این زن به قتل اعتراف کرده است.

بر اساس آنچه در پرونده آمده است، چند روز قبل فردی به مأموران پلیس خبر داد جسد زن ۱۶ ساله‌ای به نام مبینا را در باغی دیده است. وقتی پلیس در باغ مبینا حاضر شد، جسم بی‌جان او را پیدا کرد. خانواده مبینا مدعی شدند او به قتل نرسیده و احتمالا خودکشی کرده است، اما تحقیقاتی که مأموران در روستا انجام دادند، آن‌ها را به موضوع دیگرکشی نیز مشکوک کرد.
 
پلیس متوجه شد این زن مدتی قبل با یکی از اقوامش که فردی روحانی است ازدواج کرده و علت ازدواج در سن پایین نیز تصمیم خانواده‌اش بوده است، اما چندی پیش عده‌ای حرف‌هایی درباره او زدند که خانواده‌اش را به مبینا بدبین کرده بود. این موضوع باعث اختلافاتی شد و موضوع به خانواده مبینا هم کشیده شد. مسئله به قدری حاد شده بود که در روز‌های اخیر، مبینا در وضعیت روحی بدی به سر می‌برد و اختلافاتی که با خانواده‌اش داشت نیز شدت گرفته بود.

با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران به دستور بازپرس تحقیقات گسترده‌ای را از اعضای خانواده مبینا آغاز کردند. آن‌ها متوجه شدند زمان مرگ مبینا، همسرش در خانه بوده است.

با این حال گزارش‌هایی از این حکایت داشت که برخی از اقوام مبینا و همسرش در این رابطه بازداشت شده اند و آن‌ها در این قتل دست داشته اند.

اما شنبه شب اعلام شد که همسر این زن نوجوان به قتل اعتراف کرده است.

فرماندار رومشکان از اعتراف قاتل زن ۱۶ ساله در روستای سوری، ولی عصر این شهرستان خبر داد.

او گفت در پی وقوع این قتل ۸ نفر مظنون از جمله برخی اعضای خانواده مقتول دستگیر شدند که پس از اعتراف قاتل که همسر این خانم مقتول است همه افراد بازداشت شده، آزاد شدند.

فرماندار شهرستان رومشکان افزود: "فرد قاتل هم اکنون در بازداشت است. "

او از رسیدگی ویژه به این پرونده توسط دادگستری و نیرو‌های قضایی خبر داد و گفت: «به زودی نتایج بیشتری در این باره منتشر می‌شود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha