چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 318098

از آنجایی که نگین بی‌هوش بود، او بوسیله آمبولانس به بیمارستانی دیگر منتقل شد. این در حالی بوده که آمبولانس نیز مجهز به دستگاه اکسیژن نبوده و تمام این موارد باعث می‌شود که وقت طلایی برای احیای زن جوان از دست برود.

لیزر تراپی جان زن ۳۶ ساله را گرفت

سلامت نیوز: از آنجایی که نگین بی‌هوش بود، او بوسیله آمبولانس به بیمارستانی دیگر منتقل شد. این در حالی بوده که آمبولانس نیز مجهز به دستگاه اکسیژن نبوده و تمام این موارد باعث می‌شود که وقت طلایی برای احیای زن جوان از دست برود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ار روزنامه ایران، ۱۵ مرداد امسال مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد.

به دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد زن ۳۶ ساله  برای عمل لیزرتراپی سوختگی پا به کلینیکی در شمال تهران رفته اما حین عمل باتوجه به وخیم شدن حالش به یکی از بیمارستان‌ها منتقل شده و در نهایت روز ۱۵ مرداد تسلیم مرگ شده است.
همزمان با رسیدگی به این پرونده وکیل زن جوان به نام نگین به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از کادر درمان شکایت کرد.


او گفت: ساعت ۲ بعد ازظهر ۲۶ تیر امسال، نگین وقت لیزرتراپی داشت و به همراه همسرش به کلینیکی در شمال تهران رفت.  ساعت ۳:۲۵ دقیقه به نگین آمپول بی حسی تزریق شد و به گفته پزشک متخصص این عمل تنها نیم ساعت طول می‌کشید.


وکیل جوان ادامه داد: همسر نگین پشت در اتاق عمل به انتظار ایستاد  اما بعد از یک ساعت اعلام کردند که دستگاه لیزر شارژ ندارد. اما همچنان نگین در اتاق عمل بوده تا اینکه ساعت 5:30 همان روز پزشک هراسان از اتاق بیرون می‌آید و از همسر نگین می‌خواهد به اتاق عمل برود و او را ببیند. زمانی که موکل بنده وارد اتاق عمل می‌شود متوجه شد شکم همسرش بسیار متورم شده است.


وکیل جوان ادامه داد: از آنجایی که نگین بی‌هوش  بود، او بوسیله آمبولانس به بیمارستانی دیگر منتقل شد. این در حالی بوده که آمبولانس نیز مجهز به دستگاه اکسیژن نبوده و تمام این موارد باعث می‌شود که وقت طلایی برای احیای زن جوان از دست برود. بعد از آن نگین به کما رفت و پس از ۲۰ روز دچار مرگ مغزی شده و ۱۵ مرداد فوت کرد. موکل من از پزشک کلینیک، پزشک بی هوشی، مسئول فنی و مسئول کلینیک شکایت دارد.


بدنبال شکایت وکیل خانواده، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. با انجام معاینات متخصص پزشکی قانونی علت مرگ را آسیب مغزی ناشی از  اقدامات عمل لیزر تراپی  اعلام کردند. با مشخص شدن علت مرگ، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت پرونده را برای بررسی میزان تقصیر کادر درمانی که از آنها شکایت شده به نظام پزشکی ارسال کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha