لبخند زیبا یکی از مهم‌ترین ارکان زیبایی چهره است. طرح لبخند تأثیر بسیار زیادی در پوشاندن سایر عیوب چهره دارد. قطعاً وقتی افراد از چهره زیبایی برخوردار باشند اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد. لبخند زیبا حاصل داشتن دندان‌های خوش فرم، سفید و سالم است که در پس لبخند نمایان می‌شوند. مخصوصاً دندان‌های جلویی که گاهی حین صحبت کردن نیز خود را نشان می‌دهند. با توجه این مسئله می‌توان تأثیر یک لبخند هالیوودی و زیبا را در برقراری تعادل احتماعی و روابط دوستانه به وضوح مشاهده کرد. روش‌های بسیار زیادی برای اصلاح لبخند وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها کامپوزیت دندان است. از آنجا که حرفه و مهارت نقش مهمی در زیبایی دندان دارد ما به شما بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران را معرفی می‌کنیم.‌ برای شناخت بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران در بین دندانپزشکان متعدد تهران با ما همراه باشید.

بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران

سلامت نیوز: لبخند زیبا یکی از مهم‌ترین ارکان زیبایی چهره است. طرح لبخند تأثیر بسیار زیادی در پوشاندن سایر عیوب چهره دارد. قطعاً وقتی افراد از چهره زیبایی برخوردار باشند اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد. لبخند زیبا حاصل داشتن دندان‌های خوش فرم، سفید و سالم است که در پس لبخند نمایان می‌شوند. مخصوصاً دندان‌های جلویی که گاهی حین صحبت کردن نیز خود را نشان می‌دهند. با توجه این مسئله می‌توان تأثیر یک لبخند هالیوودی و زیبا را در برقراری تعادل احتماعی و روابط دوستانه به وضوح مشاهده کرد. روش‌های بسیار زیادی برای اصلاح لبخند وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها کامپوزیت دندان است. از آنجا که حرفه و مهارت نقش مهمی در زیبایی دندان دارد ما به شما بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران را معرفی می‌کنیم.‌ برای شناخت بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران در بین دندانپزشکان متعدد تهران  با ما همراه باشید.

قبل از این که بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران را معرفی کنیم بهتر است کمی راجع به این شیوه درمانی ترمیمی و زیبایی صحبت کنیم. کامپوزیت دندان یک ماده خمیری و ترکیبی از یک ماده زمینه به رنگ دندان است که برای درمان زیبایی و ترمیم آسیب‌های ظاهری به صورت یک لایه نازک بر روی دندان کشیده می‌شود. از آنجا که این ماده نرم است، پس از فرم‌دهی توسط بهترین دندانپزشک کامپوزیت دندان تهران و به روش‌های استاندارد مانند استفاده از اشعه روی دندان تثبیت می‌شود. کامپوزیت دندان انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها کامپوزیت ونیر است. از طرفی ونیر نیز در دو دسته سرامیکی و کامپوزیتی تقسیم می‌شود. در ادامه مزایای این روش ترمیمی را شرح می‌دهیم.

مزایای کامپوزیت ونیر چیست؟

بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران برای ترمیم دندان‌های آسیب دیده مراجعه کنندگان با توجه به نوع دندان بیمار از انواع مختلف کامپوزیت استفاده می‌کند. بر این اساس برای دندان‌های عقب که استحکام بیشتری می‌طلبند از کامپوزیت هیبرید و برای دندان‌های جلویی از کامپوزیت میکرو فیلد استفاده می‌کند. اما اگر قصد دارید تمام دندان‌های خود را کامپوزیت کنید و محدودیتی از لحاظ نوع ماده مصرفی نداشته باشید از کامپوزیت ونیر استفاده می‌کند. بنابراین مهم‌ترین مزیت آن نسبت به انواع دیگر کامپوزیت عدم محدودیت در تعداد دندان‌ها است. در واقع می‌توانید هر تعداد از دندان که نیاز دارید را کامپوزیت کنید. دیگر مزایای کامپوزیت ونیر به شرح زیر است:

  • بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران، کامپوزیت را بدون تراش دادن دندان و همچنین بدون نیاز به قابل گیری بر روی دندان بیمار نصب می‌کند. کامپوزیت مانند لایه‌ای محافظ مینای دندان را می‌پوشاند. به همین دلیل به دندان بیمار آسیبی وارد نمی‌شود.
  • کامپوزیت ونیر در یک جلسه انجام می‌شود. گذشته از این که دوره درمان ترمیمی آن بسیار کوتاه است، هزینه آن نیز بسیار مناسب‌تر از لمینت یا ونیر سرامیکی است. در صورتی که بیشترین شباهت را به لمینت دارد.
  • استحکام و ثبات رنگ این روکش بسیار عالی است و ماندگاری آن تا ده سال می‌باشد. اگر به هر دلیلی کامپوزیت ونیر دچار شکستی، لب پریدگی یا تغییر رنگ شود، بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران آن را ترمیم می‌کند؛ بنابراین از این بابت نیز جای نگرانی نیست.
  • شما می‌توانید به راحتی با این روش فرم دندان‌های خود را اصلاح کرده و بر حسب سلیقه خود، رنگ دندان‌هایتان را از رنگ مشابه دندان طبیعی تا رنگ سفید یخچالی تغییر دهید.

عوارض ناشی از کامپوزیت ونیر

کامپوزیت دندان ونیر هیچ آسیبی به دندان‌های سالم شما وارد نمی‌کند، ضمن این که می‌تواند از اثرات مخرب مصرف دخانیات، نوشیدن قهوه و چای و تغییر رنگ دندان طبیعی شما بکاهد. علاوه بر این‌ها بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران با تبحر و مهارت به روش کاملاً استاندارد دندان‌های شما را کامپوزیت می‌کند، بنابراین هیچ التهابی در لثه‌ها دیده نمی‌شود. اگر مشکل یا عارضه‌ای ایجاد شود، تنها به دلیل عدم مراقبت صحیح از کامپوزیت است که البته دندانپزشک متخصص سعی می‌کند با توصیه‌های لازم و یادآوری نکات مهم در نگهداری اصولی از دندان کامپوزیت شده این معضلات را به صفر برساند.

کاربرد کامپوزیت ونیر

  • دندان‌هایی که دچار شکستکی کوچک و ترک‌های جزئی شده‌اند با کمک این روش ترمیم می‌شوند.
  • افرادی که بین دندان‌هایشان فاصله وجود دارد، می‌توانند به کمک بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران فاصله بین دندان‌های خود را بپوشانند.
  • این روش درمانی زیبایی برای اصلاح و ترمیم دندان‌های بد فرم یا دندان‌هایی که فرم ریزی دارند استفاده می‌شود.
  • کامپوزیت ونیر دندان جایگزین مناسب برای ارتودنسی دندان‌هایی است که بی نظمی بسیار محدودی دارند. به این ترتیب دیگر لزومی ندارد سختی‌های ارتودنسی را برای مشکلات جزئی دندان تحمل کنید. در حالی که می‌توانید علاوه بر ترمیم دندان‌های بد فرم و بد شکل، رنگ زرد دندان‌های خود را نیز رفع کنید.‌ در این شرایط کامپوزیت دندان یک تیر و دو نشان است.
  • افرادی که دوست دارند دندان‌های خود را به رنگ سفید یخچالی درآورند،می‌توانند در کلینیک کامپوزیت دندان تهران، به این هدف خود برسند.‌

دکتر سید رضا خسروانی   بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران

دندانپزشک متخصص تاثیر بسیار زیادی در کیفیت دندان‌های ترمیم شده دارد. همین دلیل کافی است که برای پیدا کردن بهترین متخصص کامپوزیت ونیر تهران وسواس بسیاری خرج دهید. گذشته از کیفیت  دندان ترمیمی، هزینه دندانپزشک یکی از عوامل مهم در انتخاب کلینیک است. با توجه به هزینه بالای ترمیم دندان بسیاری از افراد از خیر رسیدگی به دندان‌های خود می‌گذرند اما دکتر سید رضا خسروانی در کلینیک کامپوزیت دندان تهران این فرصت طلایی را برای متقاضیان ترمیم زیبایی دندان فراهم کرده است که با هزینه ای مناسب صاحب لبخند زیبا شوند. دکتر سید رضا خسروانی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و برترین دکتر در بخش ترمیم و زیبایی دندان در تهران است. کارنامه پر بار دکتر خسروانی سند محکمی برای اثبات توانمندی و مهارت این پزشک در کامپوزیت دندان است. بررسی سوابق درخشان این دکتر متخصص کامپوزیت می‌تواند از بسیاری از دغدغه‌های شما کم کند.

 اگر قصد دارید در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت عالی دندان‌های خود را ترمیم کنید از طریق لینک https://doctorkhosravani.com/ وارد سایت دکتر خسروانی شوید و سایر اطلاعات تماس را از صفحه سایت  به دست آورید. در مجهزترین مطب کامپوزیت در تهران با کمک دکتر خسروانی بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران صاحب لبخند هالیوودی شده و اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازگردانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha