در جلسه ای که امروز با حضور دکتر سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد، دکتر حسنعلی غفاری معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه معارفه و از خدمات شایسته مهندس طاهر موهبتی معاون سابق امور حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت بهداشت، تقدیر به عمل آمد.

مراسم «تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت» برگزار شد

سلامت نیوز: در جلسه ای که امروز با حضور دکتر سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد، دکتر حسنعلی غفاری معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه معارفه و از خدمات شایسته مهندس طاهر موهبتی معاون سابق امور حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت بهداشت، تقدیر به عمل آمد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، در ابتدای این نشست دکتر پور حسینی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ربیع الاول با بیان اینکه کرونا باعث شده رنج مردم دوچندان شود، گفت: ما هم که در وزارت بهداشت کار می کنیم باید از رنج مردم در رنج باشیم و برای بهبود شرایط اقدامات لازم را انجام دهیم؛ می دانم دوستانی که در وزارت بهداشت کار می کنند حساسیت لازم را دارند.
 
وی خطاب به معاونان و مدیران حاضر در مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، عنوان کرد: معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت بیشترین ارتباط را به طور مستقیم و غیر مستقیم با مردم دارد؛ باید خوشحال باشید از اینکه در حوزه ای مشغول فعالیت هستید که نمایندگان مردم به طور مداوم به شما مراجعه کرده و با دغدغه مندی مسائل و مشکلات آنها را پیگیری می کنند.
 
مشاور وزیربهداشت تصریح کرد: دوستان تلاش زیادی می کنند و تک تک خواسته های مردم از هر آیین و مذهبی که از طریق نماینده ها مطرح می شود را پیگیری می کنند که ان شاءالله این روند ادامه دار خواهد بود؛ ما قادر به قدردانی از شما نیستیم و امیدواریم خداوند به کار شما اجر دهد.
 
باید از پشت میزنشینی پرهیز کرد
 
در ادامه مراسم، دکتر غفاری معاون جدیدحقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با بیان اینکه امیدواریم از عهده انجام همه امورات مربوط به این معاونت بربیاییم، گفت: من تاکنون در هر سمتی که بوده ام خود به دنبال کار رفته ام، از اینکه تنها پشت میز نشین باشیم باید پرهیز کنیم.
 
وی گفت: متاسفانه دیده می شود که هنوز برخی تولید کنندگان درگیر موضوعات قانونی هستند؛ دستورالعمل هایی که بعضا با یکدیگر تضاد دارند و در نهایت خدمات گیرندگان را دچار مشکل می کنند.
 
معاون حقوقی وامور مجلس وزارت بهداشت در پایان با اشاره به اینکه به این اعتقاد دارم که اگر جمع مشارکت افکار در حوزه های مختلف حضور نداشته باشند کار بر روی زمین باقی می ماند، توضیح داد: برای اینکه مردم راحت باشند باید اقدامات متعددی انجام شود چرا که هدف خدمت به آنها است. باید با تمام توان کارهای پیش رو را جلو ببریم چرا که ارزشمندی ما به کارایی ما است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha