کلینیک توان بخشی مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید،‌ با دارا بودن سیستم هیدروترائی هوشمند، نقش مهمی در تسریع درمان کودکان با مشکلات ارتوپدی ایفا می کند. دستگاه هیدروتراپی زنجیره امید، یک یونیت پیشرفته و مدرن است که دارای تردمیل در آب، ماساژور آبی یا واترجت می باشد که همگی به صورت الکترونیک با ضریب امنیت بالا از پنل دیجیتال نصب شده در بالای تانک، قابل کنترل و هدایت می باشد.

تجهیز کلینیک توانبخشی مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید به سیستم هیدروتراپی هوشمند

سلامت نیوز:کلینیک توان بخشی مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید،‌ با دارا بودن سیستم هیدروترائی هوشمند، نقش مهمی در تسریع درمان کودکان با مشکلات ارتوپدی ایفا می کند. دستگاه هیدروتراپی زنجیره امید، یک یونیت پیشرفته و مدرن است که دارای تردمیل در آب، ماساژور آبی یا واترجت می باشد که همگی به صورت الکترونیک با ضریب امنیت بالا از پنل دیجیتال نصب شده در بالای تانک، قابل کنترل و هدایت می باشد.


هیدروتراپی در بازتوانی و توانبخشی بسیاری از مشکلات حرکتی و اسکلتی کودکان اثرات قابل توجهی دارد. مثلا از این یونیت برای تقویت عضلات و افزایش ثبات اندام تحتانی بخصوص برای پیشبرد آموزش راه رفتن، ایستادن و بهبود هماهنگی عضلات هنگام راه رفتن استفاده می شود و اثرات درمانی فوق العاده ای دارد. حتی با استفاده از حوضچه آب این دستگاه می توان برای افزایش قدرت عضلات تنه و اندام فوقانی هم بهره برد که تمام اینها با حضور درمانگران حرفه ای مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید امکان پذیر است.


هماهنگی جهت برنامه ریزی برای ساعات کاری تراپیست ها در انجام درمان هیدروتراپی انجام شده و آموزش های کامل به آنها داده شده است ‌و هم‌اکنون کودکان نیازمند به درمان هیدروتراپی بطور یکروز درمیان ازین سرویس درمانی در زنجیره امید بهره مند میگیرند.


درمان توانبخشی در آب یا هیدروتراپی یکی از کارآمد ترین و مؤثرترین روشهای درمانی برای مشکلات عضلانی اسکلتی، بخصوص برای بیمارانی که از ناتوانیهای حرکتی رنج می برند می‌باشد که امروزه در کلینیک‌های مجهز توانبخشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تجربه بسیار دلپذیر و خوشایندی هم از نظر درمانی و هم از نظر مقبولیت برای کودکان خواهد داشت.


لازم به ذکر است که مرکز توانبخشی مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید یکی از مجهزترین و کاملترین سرویس‌های تخصصی توانبخشی کودکان را در کشور ارائه می دهد که در این بخش سرویس‌های فیزیوتراپی، کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی و گفتار درمانی در اختیار کودکان قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha