جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 321301

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که آسمان ۱۰ استان بارانی است و علاوه بر این آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور ادامه دارد.

آسمان ۱۰ استان بارانی است

سلامت نیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که آسمان ۱۰ استان بارانی است و علاوه بر این آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در گیلان، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط خوزستان، چهار و محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب لرستان، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان، شنبه در شمال کرمان، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شرایط برای رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت در کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان مهیا است.

به دلیل پایداری جو در اغلب مناطق کشور، افزایش غلظت آلاینده‌ها ی جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۶آذر ‌ماه) قسمتی ابری و غبار محلی در اواسط روز وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۷ آذرماه) نیمه ابری به تدریج غبار محلی و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز (۵ آذر ماه) بندر عباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و فردا ( ۶ آذرماه) بندرعباس و اهواز با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز (۵ آذر ماه) اردبیل با دمای ۹ درجه سانتیگراد و فردا ( ۶ آذرماه) همدان و اراک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha