معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: محموله‌های ۸۵ و ۸۶ واکسن کرونا به تعداد بیش از یک میلیون دُز بامداد امروز (جمعه نوزدهم آذرماه) وارد کشور شد.

واردات واکسن کرونا از ۱۵۰ میلیون دُز گذشت

سلامت نیوز: معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: محموله‌های ۸۵ و ۸۶ واکسن کرونا به تعداد بیش از یک میلیون دُز بامداد امروز (جمعه نوزدهم آذرماه) وارد کشور شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از گمرک ایران، «مهرداد جمال ارونقی» به جزییات واردات واکسن در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: محموله هشتاد و پنجم واکسن کرونا به تعداد ۱۳۱ هزار دز واکسن آسترازنکا ساخت کشور آلمان و محموله هشتاد و ششم به تعداد یک میلیون و ۸۷ هزار و ۴۰۰ دز واکسن آسترازنکا ساخت کشور هلند بامداد امروز وارد کشور شد.

وی گفت: تاکنون و طی ۸۴ محموله تعداد ۱۴۸ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۳۰۸ دز واکسن وارد کشور شده بود که با ورود محموله‌های هشتاد و پنجم و هشتاد و ششم، تعداد کل واکسن‌های وارده از ۱۵۰ میلیون دز گذشت و به ۱۵۰ میلیون و ۲ هزار و ۷۰۸ دز رسید.

به گزارش ایرنا، از اسفندماه ۹۸ ویروس کووید ۱۹ در کشور شیوع پیدا کرد و از اسفندماه سال ۹۹ واکسیناسیون عمومی آغاز شد.

از ۱۵ بهمن ماه تا اواسط آبان، ۱۶ محموله واکسن روسی اسپوتنیک با سه میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۰۰ دز، سه محموله واکسن آسترازنکا از ژاپن با ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دز، ۲ محموله کووکس از کره‌جنوبی با یک میلیون و ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دز، یک محموله کووکس از ایتالیا با یک میلیون و ۴۵۲ هزار دز، سه محموله واکسن آسترازنکا از روسیه با ۲ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۶۰۰ دز، یک محموله واکسن آسترازنکا از هلند با یک میلیون و ۴۴۲ هزار دز، یک محموله واکسن بهارات هندی با ۱۲۵ هزار دز، سه محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از اتریش با یک میلیون دز، یک محموله واکسن آسترازنکا از لهستان با یک میلیون دز و یک محموله آسترازنکا از یونان با ۱۵۰ هزار دز و وارد کشور شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha