امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تبریک ولادت حضرت زینت (س) و روز پرستار گفت که همه‌گیری ویروس مرگبار کرونا دشواری شغل پرستاری را ثابت کرد و نشان داد که این حرفه یک مجاهدت تمام عیار و قابل تقدیر است.

همه‌گیری کرونا دشواری شغل پرستاری را ثابت کرد

سلامت نیوز:امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تبریک ولادت حضرت زینت (س) و روز پرستار گفت که همه‌گیری ویروس مرگبار کرونا دشواری شغل پرستاری را ثابت کرد و نشان داد که این حرفه یک مجاهدت تمام عیار و قابل تقدیر است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس اظهار داشت: پرستاری در کنار معلمی از مشاغل دارای جایگاه نزد خداوند است که باید قدردان این مکانت و سرمایه اجتماعی باشیم.


وی با قدردانی از زحمات کادر پرستاری و درمانی در مراقبت و درمان مبتلایان به کرونا، افزود: ماندن در صحنه و خدمت به بیماران با وجود سختی حرفه پرستاری و پایین بودن حقوق و مزایای سبب شد تا به جایگاه اجتماعی پرستاران اضافه شود.


حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای مدافع سلامت، اضافه کرد: اگرچه پرستاران در سنگر گمنامی مشغول خدمت به مردم هستند اما مهربانی و عطوفت آنان روح بیماران را جلا داده و مقاومت آنها را در تحمل بیماری بالا می‌برد. 


مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از تلاش کادر درمان و پرستاران به خصوص پس از شیوع کرونا گفت: در این مدت تمام بخش‌های حوزه سلامت و درمان به خصوص پرستاران با وجود مشکلات و کمبودها با تلاش شبانه روزی خود در حال کشیدن بار سنگین سلامت جامعه بودند که اقدامی شایسته تحسین است.

در پایان این مراسم و با حضور مسوولان شهرستانی از پرستار نمونه بیمارستان شهید مطهری این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دارای هفت بیمارستان دولتی، نیمه دولتی و خصوصی با مجموع تقریبی هزار و ۵۰۰ پرستار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha