معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای افراد ۱۸ سال به بالا از امروز (۲۹ آذر ماه) خبر داد.

بالای ۱۸ ساله‌ها برای تزریق دز سوم به مراکز تجمیعی البرز مراجعه کنند

سلامت نیوز:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای افراد ۱۸ سال به بالا از امروز (۲۹ آذر ماه) خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، شهاب مستوفی روز دوشنبه ۲۹ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز ۲۹ آذر ماه نوبت سوم واکسن کووید ۱۹ برای کلیه افراد ۱۸ سال به بالا که سه ماه از نوبت دوم واکسیناسیون آنها گذشته، تزریق می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه تزریق واکسن به تنهایی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا کافی نیست، اظهار کرد: در کنار واکسیناسیون، استفاده از ماسک بهترین راه پیشگیری از سویه جدید کرونا ویروس است.


وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۹۰ درصد واجدین شرایط استان دز اول و حدود ۸۰ درصد آنها دز دو واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت:تا کنون  بیش از ۲۰۰ هزار دز سوم نیز به واجدین شرایط تزریق شده است.


مستوفی تاکید کرد: از کلیه شهروندان درخواست می‌شود برای تکمیل واکسیناسیون (نوبت دوم و سوم ) در اسرع وقت به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha