طبق اصول رژیم لاغری دکتر سلامت، لاغر شدن، موفقیتی است که تنها با داشتن یک برنامه غذایی بدست نمی آید. در واقع بهترین رژیم لاغری ، شامل ترکیب صحیحی از رژیم غذایی ، ورزش و مشاوره لاغری می باشد.

کشف فرمول جدید رژیم لاغری دکتر سلامت

طبق اصول رژیم لاغری دکتر سلامت، لاغر شدن، موفقیتی است که تنها با داشتن یک برنامه غذایی بدست نمی آید. در واقع بهترین رژیم لاغری ، شامل ترکیب صحیحی از رژیم غذایی ، ورزش و مشاوره لاغری می باشد.

در زمینه ی کاهش وزن، کلینیک های لاغری زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که بصورت اصولی و علمی این خدمات را ارائه میدهند.

برخی از معتبرترین مراکز در حوزه اپلیکیشن لاغری آنلاین، عبارتند از دکتر سلامت ، weight watchers، Fitbit که توانسته اند با استفاده از فرمول های جدید لاغری، مشکل چاقی را بصورت اصولی درمان کنند.

کدام روش رژیم لاغری سریع بهتر است ؟

اگر رژیم لاغری سریع بصورت اصولی طراحی شده باشد، باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • طراحی رژیم غذایی متناسب با کالری فرد
  • استفاده از مواد غذایی متنوع با ارزش های غذایی بالا (ریز مغذی ها و درشت مغذی ها) با تناسب دقیق
  • استفاده از تکنیک هایی که موجب ایجاد حس سیری میشود
  • طراحی برنامه ورزشی برای چربی سوزی
  • برگذاری جلسات مشاوره لاغری بصورت منظم
  • ارائه مطالب لاغری آموزشی و انگیزشی

با این برنامه لاغری، مثلا برای کالری 1200، شما قادر خواهید بود که در طول 1 ماه بین 10 تا 20 کیلوگرم وزن کم کنید. حتی با انجام ورزش هوازی بیشتر، میتوانید چربی سوزی بیشتری انجام دهید و علاوه بر کاهش وزن بیشتر، به تناسب اندام هم دست پیدا کنید.

طراحی رژیم لاغری به اینصورت، علاوه بر کاهش وزن، سلامت شما را نیز ضمانت میکند و عوارض لاغری سریع را به شما تحمیل نخواهد کرد.

کشف فرمول جدید رژیم لاغری دکتر سلامت

کاهش وزن اصولی

روند کاهش وزن اصولی به گونه ای است که ماندگار باشد و میزان وزن کاهش یافته قابل بازگشت نباشد؛ یعنی مجدد افزایش وزن اتفاق نیفتد. لذا برخی روش ها که با عنوان رژیم لاغری سریع عرضه میشوند، اصولی نبوده و فرد پس از مدتی، مجدد دچار اضافه وزن میشود.

البته در مورد رژیم لاغری غیر استاندارد، برگشت وزن تنها عارضه ی اینگونه رژیم ها نمی باشد. برخی از این روش ها نظیر رژیم کتوژنیک ویا رژیم لاغری 7 روزه ، میتواند عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

نحوه طراحی رژیم لاغری دکتر سلامت

روش اصولی رژیم لاغری دکتر سلامت ، در واقع یک سبک زندگی اصلاح شده است که منجر به لاغر شدن فرد میشود. چراکه اضافه وزن در نتیجه ی عدم تناسب بین دریافت غذا، فعالیت بدنی و مصرف انرژی در بدن رخ میدهد.

برخی روش های لاغری که تنها با محدودیت غذایی سعی در کاهش وزن دارند، نمیتوانند موفقیت چشمگیری ایجاد کنند. در این روش ها، فرد مدتی پس از شروع رژیم لاغری، دیگر توان ادامه آن را نخواهد داشت.

* در واقع عامل اصلی در موفقیت یک رژیم لاغری، پایبندی فرد به آن رژیم می باشد.

طراحی برنامه رژیم باید به گونه ای انجام شود، که فرد بتواند آن را برای مدت طولانی ادامه دهد و از اجرای آن خسته نشود. یکی از ویژگی های رژیم لاغری دکتر سلامت ، تنوع غذایی می باشد که متناسب با کالری فرد تعیین میشود.

کشف فرمول جدید رژیم لاغری دکتر سلامت

چینش غذا در رژیم لاغری دکتر سلامت

در رژیم لاغری دکتر سلامت ، چینش غذاها به گونه ای انجام میشود که فرد بتواند از همه غذاها (حتی فست فود ها ) به اندازه ی تعیین شده مصرف کند و مجبور به استفاده از غذاهای تکراری نباشد.

همچنین طراحی برنامه غذایی کاملاً منطبق بر سلیقه ی فرد انجام خواهد شد. یعنی حسایت های غذایی و غذاهایی که فرد تمایل به مصرف آنها نداشته باشد، از برنامه غذایی او حذف خواهد شد و به جای آن غذاهای مورد علاقه فرد از همان کالری، برای او تنظیم میشود.

دوره لاغری دکتر سلامت

در مرکز دکتر سلامت ، علاوه بر تنظیم منعطف برنامه غذایی، همواره روند کاهش وزن، توسط متخصصان تغذیه بررسی میشود، و متناسب با شرایط لحظه ای فرد، برنامه های ورزشی و فایل های آموزشی ارسال میشود؛ تا فرد از مسیر کاهش وزن دور نشود.

کلینیک لاغری دکترسلامت

در ایران، کلینیک لاغری دکترسلامت با 17 سال تجربه موفق در زمینه رژیم لاغری، جزء معتبرترین مراکز درمان چاقی میباشد.

موسس این مرکز، دکتر محمود سلامت زاده ، از بنام ترین پزشکان ایران در حوزه لاغری بوده که بارها تصویر ایشان را از برنامه های صدا و سیما مشاهده کرده ایم.

کشف فرمول جدید رژیم لاغری دکتر سلامت

این مرکز به تازگی اپلیکیشن لاغری آنلاین با نام " اپلیکیشن لاغری دکتر سلامت " را منتشر کرده است که کلیه خدمات لاغری غیرحضوری، اعم از برنامه غذایی آنلاین، لایو ورزشی آنلاین، مشاوره غیرحضوری، ویدئو ها و پادکست ها و... را از طریق اپلیکیشن ارائه میکند.

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت دکتر سلامت، نسبت به دانلود اپلیکیشن اقدام نمایید.

منبع: https://drsalamat.clinic

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha