شرکت نیکان فارمد مهر، یکی از شرکت‌های ایرانی است که در زمینه تولید و ارائه مکمل‌های غذایی فعالیت می‌کند. هدف این شرکت، بهبود سلامت تمام ایرانیان در هر سن و سالی است. به دلایل مختلفی، انسان نمی‌تواند تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم را از طریق غذا یا روش‌های دیگر دریافت کند. به همین دلیل برای ارتقای سلامت، لازم است که از مکمل‌های غذایی به صورت صحیح استفاده کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر صحبت کنیم.

نیکان فارمد مهر، ارائه دهنده انواع مکمل‌های غذایی برای خانواده

شرکت نیکان فارمد مهر، یکی از شرکت‌های ایرانی است که در زمینه تولید و ارائه مکمل‌های غذایی فعالیت می‌کند. هدف این شرکت، بهبود سلامت تمام ایرانیان در هر سن و سالی است. به دلایل مختلفی، انسان نمی‌تواند تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم را از طریق غذا یا روش‌های دیگر دریافت کند. به همین دلیل برای ارتقای سلامت، لازم است که از مکمل‌های غذایی به صورت صحیح استفاده کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر صحبت کنیم.

چرا باید مکمل غذایی استفاده کنیم؟

مکمل‌های غذایی به ما کمک می‌کنند بتوانیم کمبودهای بدن را به بهترین شیوه و به طور کامل جبران کنیم. گاهی کمبود یک ماده در بدن، می‌تواند در هر سنی عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. به عنوان نمونه، کمبود زینک می‌تواند موجب کاهش رشد جسمی کودکان و نوجوانان شود. یا حتی در افراد میان‌سال، کمبود کلسیم می‌تواند موجب پوکی استخوان و افزایش احتمال شکستگی‌های استخوان شود. از این رو استفاده از مکمل در هر سنی توصیه می‌شود.

مکمل غذایی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

مکمل غذایی، مکملی است که در رژیم غذایی فرد قرار داده می‌شود و می‌تواند شامل ویتامین، اسیدهای آمینه، مواد معدنی مورد نیاز بدن و... باشند. در صورتی که فرد به هر دلیلی، رژیم غذایی نامناسب یا ناکاملی داشته باشد، باید از مکمل غذایی استفاده کند.

گاهی شرایط فرد به گونه‌ای است که حتی در صورت داشتن رژیم غذایی مناسب، به مکمل نیاز دارد. به عنوان نمونه، زنان باردار، مادران شیرده، گیاهخواران، افراد مسن یا افرادی که مبتلا به بیماری‌های خاص هستند، باید مکمل غذایی در رژیمشان گنجانده شود.

مکمل غذایی برای بانوان باردار و مادران شیرده

مادر در دوران بارداری و شیردهی هم برای سلامت جسم خود و هم سلامت جنین و نوزاد نیاز به مکمل غذایی دارد. در دوران بارداری، مادران از سه ماهه دوم و هم‌زمان با رشد استخوانی جنین، در صورت عدم مصرف مکمل کلسیم، دچار مشکلاتی نظیر درد استخوان و پوسیدگی دندان می‌شوند. از این رو مصرف کلسیم و مولتی ویتامین در بارداری بسیار ضروری است.

مکمل‌های غذایی مراقبت از مو

ریزش مو، پدیده‌ای است که در دوران بارداری یا شیردهی در خانم‌ها، یا حتی پس از بیماری کرونا یا رژیم‌های غذایی پیش می‌آید. مصرف برخی مکمل‌های غذایی، می‌تواند به رشد مجدد فولیکول مو و پیشگیری از ریزش مو کمک کند.

مکمل مناسب برای مراقبت از مو

مکمل «هیرونیک»، حاوی زینک، بیوتین، بپانتین(ویتامین B5)، ویتامین B6 و کوآنزیم کیوتن است. این مکمل به قطع ریزش و رشد مجدد فولیکول‌ مو کمک می‌کند. به علاوه رنگ طبیعی و رطوبت مو را حفظ می‌کند. هم چنین به ساخت کراتین مو، جهت حفظ استحکام و درخشندگی مو کمک می‌کند.

انواع مکمل‌های غذایی

برای انتخاب مکمل غذایی مناسب، باید انواع مکمل غذایی را بشناسیم. در ادامه محبوب‌ترین و پر مصرف‌ترین مکمل‌های غذایی را به شما معرفی می‌کنیم.

مکمل‌های ویتامین C

مکمل ویتامین ث، آنتی اکسیدانی قوی است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و می‌تواند از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کند. استفاده از این مکمل، به سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن کمک می‌کند. این مکمل، می‌تواند ضامن سلامت قلب و عروق و دستگاه عصبی نیز باشد.

مکمل‌های ورزشی

مکمل‌های حاوی ال-کارنیتین در افزایش توان ورزشی و کاهش وزن موثرند. مکمل‌های ورزشی به شما کمک می‌کنند بتوانید با توان بیشتری ورزش کنید، چربی بدن را کاهش و حجم عضلانی را افزایش دهید. این مکمل‌ها، با افزایش سوخت و ساز بدن، تأثیرات ورزش در بدن را بیشتر می‌کنند. هم چنین، علاوه بر تأمین اکسیژن ماهیچه‌ها به سلامت قلب و کبد ورزشکار کمک می‌کنند. به عنوان نمونه می‌توان از مکمل «فیت-لایف» نام برد که علاوه بر داشتن تمام این خصوصیات می‌تواند با بالا بردن سطح تستوسترون قدرت باروری در مردان را افزایش دهد.

مکمل زینک

مکمل زینک

زینک دومین ماده معدنی مهم برای بدن، پس از آهن است. مکمل زینک، یکی از مهم‌ترین مکمل‌های غذایی است. این مکمل با خاصیت آنتی اکسیدانی، می‌تواند از ابتلا به سرطان جلوگیری کند. هم چنین نقش مؤثری در سلامت پوست، مو، ناخن و پیشگیری از پیری زودرس دارد.

مکمل زینک، می‌تواند از بیماری‌های عصبی ناشی از استرس و افسردگی جلوگیری کند. هم چنین باعث کاهش بیماری‌های قلبی و کبدی می‌شود. مصرف مکمل زینک در بهبود کیفیت خواب موثر است.

مکمل زینک، می‌تواند موجب بهبود باروری در مردان شود و از عفونت و بزرگی غده پروستات جلوگیری کند. مکمل روی، با دارا بودن خاصیت شبه انسولینی، خاصیت آنتی دیابتی برای بدن دارد.

مکمل کلاژن

مکمل کلاژن، یکی دیگر از مکمل‌هاست که می‌تواند تأثیر مثبتی در جوانسازی پوست و سلامت مو و ناخن داشته باشد. با افزایش سن، میزان کلاژن پوست به شدت کاهش می‌یابد. به همین دلیل لازم است که با استفاده از مکمل کلاژن این کمبود را جبران کرد.

مکمل رویال کلاژن ایکس مارت

مکمل رویال کلاژن ایکس مارت، یکی از محصولات شرکت نیکان فارمد مهر است. هر قرص این مکمل جوانساز حاوی 833 میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده می‌باشد که به افزایش کلاژن سازی و رفع چین و چروک کمک می‌کند. مکمل رویال کلاژن در سلامت و استحکام ناخن موثر است.

شرکت نیکان فارمد و ارائه بهترین مکمل‌های مناسب سنین مختلف

شرکت نیکان فارمد مهر، از سال 1393 تصمیم به تأمین مکمل‌های غذایی جامعه ایرانی نموده است. این شرکت، با تولید و ارائه انواع مکمل‌های مخصوص بانوان، آقایان، کودکان، ورزشکاران و افراد مسن تصمیم گرفت سلامت را به ایرانیان هدیه کند. محصولات نیکان فارمد مهر، در سه دسته محصولات برند ایکس مارت، هیرونیک و لایف آن قرار دارند که هر سه برند جز برند های شاخص بازار هستند.

برای دریافت اطلاعات لازم درباره مکمل‌های مربوط به هر گروه سنی و دانلود کاتالوگ مربوط به هر کدام از برندها، به صفحه محصولات شرکت نیکان فارمد مهر مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا وهابی US ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام.هفته گذشته تو داروخونه دنبال قرص برای ریزش مو بودم، بین چند تا محصول مونده بودم،یکیشون هم هیرونیک بود و خریدمش.الان که سایتشون رو معرفی کردین رفتم راجع به محصولشون خوندم، خیالم راحت شد از انتخابم
  • زهره IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    من از محصول رویال کلاژن این شرکت استفاده کردم و خیلی راضی بودم