دستگاه تصفیه هوا و نقش مهم آن در رفع مشکلات آلودگی و ایجاد محیط مناسب برای تنفس سالم را اغلب ما می‌شناسیم. تنوع بالای محصولات این کالا در کنار تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن باعث شده کاربردهای این نوع دستگاه در محیط خانه، محل کار و دیگر اماکن افزایش یابد.

دستگاه تصفیه هوا یون منفی واقعا ویروس کرونا رو از بین می‌برد؟

تا جایی که این روزها بسیاری از خانواده‌ها با هدف ارتقای سطح بهداشت و سلامتی خود و عزیزانشان نسبت به تهیه این محصولات اقدام می‌کنند.

با شیوع همه‌گیری کرونا و مشکلات ناشی از آن و با توجه به تنفسی بودن راه سرایت این بیماری، استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای پیشگیری از سرایت بیماری، ارزش و اهمیت خود را بیشتر و بهتر نشان داده است.

در این مطلب ضمن بررسی موضوع فوق درباره دستگاه تصفیه هوا شمیم و پیشگیری از کرونا بیشتر می‌خوانیم:

با ما همراه باشید.

از دستگاه تصفیه هوا تا پیشگیری از بیماری‌های مسری!

تنفس از مهم‌ترین اعمال حیاتی انسان بوده و ارتباط تنگاتنگ آن با سلامتی بر کسی پوشیده نیست. تا جایی که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و پیشگیری از بروز بسیاری دیگر، از این بخش از بدن کمک گرفته شده و از مزایای اکسیژن‌رسانی جهت درمان استفاده می‌شود.

از طرفی امروزه و در علوم بهداشتی نوین پیشگیری از بروز بیماری‌ها سهم بزرگی داشته و به‌نوعی بالاتر از درمان است.

در مورد بیماری‌های تنفسی، ویروسی و مسری نیز، همین موضوع صدق می‌کند. برای مثال جهت پیشگیری از انتقال ویروس‌های مختلف نظیر ویروس کرونا به بدن، کاربرد این دستگاه نقش بسیار مفیدی ایفا می‌کند.

نمونه‌های کلاسیک این دستگاه، با تعدادی فیلتر و عبور هوا از آنها تنها قادر به تصفیه مواد زائد نظیر گرد و غبار، دوده و باقیمانده سوخت‌های فسیلی نظیر دوده و امثال آن هستند.

این در حالی است که امروزه مواردی نظیر انواع آلرژی، بیماری‌های باکتریایی و ویروسی و نظیر آن سهم زیادی در آلودگی محیطی دارند.

در ادامه مطلب شما را با نسل جدید دستگاه تصفیه هوا آشنا می‌کنیم که قابلیت بالایی در از بین بردن انواع آلودگی دارد.

با ما همراه باشید.

دستگاه تصفیه هوا شمیم: تنفس در هوایی سالم!

مشکلات آلودگی هوا در چند سال‌های اخیر به بخشی از زندگی در کلانشهرها و محیط‌های صنعتی تبدیل شده است. هم‌چنین کاربرد این دستگاه‌ها برای افرادی که دارای سبک زندگی یا بیماری‌های خاص بوده و نیاز مبرمی به هوای سالم دارند عمومیت بیشتری یافته است.

خانواده‌های دارای فرزندان خردسال یا افراد سالمند نیز، نیاز به دستگاه تصفیه هوا را جزو اولویت‌های بهداشتی خود قرار داده‌اند.

در همه این موارد استفاده از نوع کامل و پیشرفته دستگاه تصفیه هوا که بتواند کلیه ذرات مضر را از هوا تصفیه کرده و فرصت تنفسی سالم و عمیق را برای افراد فراهم کند در اولویت است.

مجموعه شمیم با ابداع نوعی دستگاه تصفیه هوا که با شیوه یونیزاسیون ذرات عمل می‌کند به‌خوبی از عهده تامین این نیاز برآمده است.  

این دستگاه با شیوه‌ای کاملا متفاوت از نمونه‌های کلاسیک نسبت به از بین بردن انواع آلودگی هوا اقدام کرده و ذرات بسیار ریز و متفاوت نظیر ویروس‌ها را نیز از بین می‌برد.

در این روش که با بمباران ذرات و یون‌های مضر هوا انجام می‌شود، انواع ویروس و باکتری و سایر عوامل بیماریزا نیز محو و نابود شده و هوای کاملا پاک جهت تنفس آماده می‌شود.

از دیگر مزایای این دستگاه، نبود فیلتر در آن است که با هزینه و دردسر کمتر همراه بوده و کاربرد آن را آسانتر نموده است.

ضمن اینکه در روش یونیزه کردن ذرات و پاکسازی هوا، سطوح نیز ضدعفونی شده و حتی پنهان‌ترین زوایای محیط نیز کاملا از آثار آلودگی و میکروب پاک می‌شوند.

ضمن اینکه در این شیوه مقادیری یون منفی نیز ایجاد می‌شود که مزایای زیادی برای بدن دارد.

در ادامه مطلب به بیان ویژگی‌ها و محاسن این یون‌ها برای بدن می‌پردازیم.

با ما همراه باشید.

یون منفی و مزایای فراوان برای سلامتی

سلول‌های انسان و ترکیبات موجود در بدن در مواجهه با یون‌هایی که در هوا معلق هستند واکنش‌هایی از خود نشان می‌دهند. از جمله یون‌های مثبت با آنتی اکسیدان‌ها ترکیب و از بدن خارج می‌شوند، در حالی که بدن به‌شدت به وجود آنها نیاز دارد!

از طرفی یون‌های منفی ضمن حفظ این خواص و کمک به آرامش فرد، با کاستن از میزان سروتونین خون یا همان هورمون استرس، به آرامش در خلق و خو و تنظیم الگوی خواب کمک می‌کنند.

مجموعه این ویژگی‌ها باعث شده یون‌های منفی در لیست عوامل مطلوب قرار گرفته و تولید آنها توسط دستگاه تصفیه هوا به مزیتی بزرگ برای آن تبدیل شود. این مواد مانع از پیر شدن و از بین رفتن سلول‌ها شده و از طراوت پوست تا جلوگیری از ریزش مو و دیگر موارد مربوط به متابولیسم را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهند.

این یون‌ها هم‌چنین در تنظیم عملکرد سیستم تنفسی و گردش خون موثر بوده و از این جهت نیز به کاهش و تنظیم فشار خون و تنفس سالم و عمیق کمک می‌کنند.

وجود این یون‌ها مانع از پیری زودرس در افراد شده و تکثیر سلول‌های کلاژن را در پوست افزایش می‌دهد که به درخشندگی و طراوت آن کمک می‌کند.

و در پایان...

برای آنها که به سلامتی خود و افراد خانواده یا اطرافیان اهمیت می‌دهند، استفاده از یک سیستم تصفیه کننده قوی و پایدار که بتواند تمام ذرات آلاینده را از هوای اطراف خارج کرده یا از بین ببرد بسیار حائز اهمیت است. به‌ویژه در ایام کرونا که این مشکل جهانی نیز به سایر موارد آلوده کننده هوا افزوده شده و تنفس سالم و کامل را برای انسان‌ها با محدودیت روبرو کرده ‌است.

دستگاه تصفیه هوا شمیم می‌تواند برای این گروه‌ها محیطی آرام با هوای سالم تدارک دیده و از مشکلات آنها بکاهد.

خردسالان و سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، افراد دارای سابقه آلرژیک و بسیاری دیگر از کسانی که به هر شکل در معرض مشکلات ناشی از تنفس ناسالم قرار دارند نیز از دسته افرادی هستند که با شمیم آسوده خاطر خواهند بود.

برای خرید دستگاه تصفیه هوا با یون منفی به روش نوین و بدون نیاز به فیلتر به نشانی اینترنتی shamimaec.com  مراجعه فرمایید.

مشاهده تاییدیه‌های دستگاه تصفیه هوا شمیم : https://shamimaec.com/credentials

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر حسین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    عالی دستتون درد نکنه از اطلاع رسانیتون. حتما از این دستگاهها استفاده خواهم کرد