آلودگی هوا امروزه یکی از بزرگترین دغدغه شهروندان است . میزان بالای خرید دستگاه تصفیه هوا نشان میدهد که مردم میخواهند حداقل در فضای خانه هوای بهتری را تنفس کنند . این در حالیست که دستگاههای تصفیه هوا گران قیمت هستند و حالا ایکیا یک سنسور هوشمند مقرون به صرفه برای تصفیه هوا تولید کرده است.

ایکیا سنسور هوشمند برای ردیابی آلودگی داخل ساختمان ساخت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ان گجت IKEA قبلاً یک وسیله ای که به عنوان تصفیه کننده هوا نیز عمل می کرد داشت اما اکنون راهی برای سنجش میزان تمیزی هوا دارد. فروشگاه خانگی یک سنسور هوشمند کیفیت هوای داخلی به نام Vindstyrka را معرفی کرده است که میزان ذرات معلق (کوچکتر از 2.5 میکرومتر)، رطوبت، دما و بار آلاینده های گازی را اندازه گیری می کند. در حالت ایده‌آل، می‌دانید که آیا نظافت یا عادات آشپزی‌تان شما را بیمار می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند

Vindstyrka به خودی خود کار می کند، اما زمانی که به مرکز خانه هوشمند Dirigera IKEA متصل می شود، مفیدتر می شود. می توانید کیفیت هوا را از طریق برنامه شرکت بررسی کنید و مانیتور دستگاه های دیگر را کنترل کنید. به عنوان مثال، می تواند به یک تصفیه کننده استارک وایند بگوید که سرعت فن را بر اساس سطح ذرات افزایش دهد.

IKEA قصد دارد Vindstyrka را در تمام بازارهای خود از ماه آوریل عرضه کند. این شرکت در حین نوشتن این مطلب هنوز قیمتی را اعلام نکرده است، اما مجموعه ویژگی‌ها نشان می‌دهد که مقرون به صرفه‌تر از دستگاههای کیفیت هوای پیشرفته است که CO2، رادون و فشار هوا را نیز ردیابی می‌کنند. اگر سنسورهای دما و رطوبت تعبیه شده در دستگاههای تهویه هوشمند شما کافی نباشد گزینه مناسبی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha