سلامت نیوز:مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی در مورد اهم فعالیت‌های این سازمان در سال ۱۴۰۰ توضیحاتی را ارائه کرد.

فعالیت‌های سازمان تدارکات پزشکی در سال جاری

به گزارش سلامت نیو به نقل از میزان ،علیرضا عسگری در مورد اهم فعالیت‌های سازمان تدارکات پزشکی در سالی که گذشت گفت: واردات واکسن کرونا از منابع معتبر بین المللی، واردات داروهای مقابله با بیماری کرونا، تولید ماسک سه لایه و محلول ضدعفونی کننده، افزایش تولید انواع سرنگ برای پوشش افزایش تقاضای بیماران در دوران کرونا از جمله فعالیت های این سازمان در سالی که گذشت بوده است .

وی ادامه داد: همچنین تعبیه فضای جداگانه در داروخانه فوق تخصصی و تک نسخه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران کرونایی از جمله فعالیت‌های این سازمان در سالی که گذشت بود.

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی در مورد ساعات فعالیت این داروخانه‌ها نیز گفت: فعالیت داروخانه‌های سازمان همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۲۴ در تمامی روزهای ایام پیک کرونا حتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بدون وقفه ادامه داشته است.

عسگری گفت: تامین و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا شامل انواع دستکش، انواع ماسک سه لایه، مایع ضدعفونی کننده دست ، تست تشخیص سریع کویید، کاور کفش، تب سنج لیزری و دیجیتال و پالس اکسی متر نیز بخشی از فعالیت‌های سازمان بوده است.

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر با توجه به تاکید بر تزریق دز سوم واکسن و ورود تدریجی واکسن‌های داخلی به چرخه واکسیناسیون آیا این سازمان برنامه‌ای برای واردات واکسن خواهد داشت گفت: وزارت بهداشت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات واکسن اعلام نکرده است .

علیرضا عسگری در پایان در مورد این سوال که آیا سازمان تدارکات پزشکی می‌تواند در حوزه بازاریابی برای فروش واکسن‌های ایرانی ورود کند، گفت: سازمان تدارکات پزشکی برای هرگونه فعالیت بازرگانی در حوزه واکسن داخلی آمادگی لازم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha