نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی قیمت دارو تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و دولت باید برای موضوع داروی مردم چاره‌ای فوری و اورژانسی بیندیشند.

حسن‌پور: دولت بصورت اورژانسی برای دارو چاره‌اندیشی کند

به گزارش سلامت نیوز، شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با تایید خبر عدم تخصیص ارز ترجیحی دارو از بهمن ماه سال گذشته تاکنون گفت: متاسفانه وضعیت دارو در کشور در روزهای گذشته در شرایط بسیار نابسامانی قرار داشت.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با بیان اینکه «در این مدت به ویژه اقشاری که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارند با مشکلات اساسی روبرو شدند»، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم طی تماس یا مراجعه به دفاتر نمایندگان به شدت از این وضعیت گلایه‌مند هستند و ابزار نگرانی کرده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: ضمن اینکه وزارت بهداشت در حال انجام تلاش‌های خود است، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و دولت باید برای موضوع داروی مردم چاره ای فوری و اورژانسی بیندیشند.

حسن‌پور درباره علت گرانی دارو اظهار کرد: به جز موضوع عدم تخصیص ارز ترجیحی، سوءاستفاده هایی که برخی در بازار انجام می‌دهند و همچنین نابسامانی‌های موجود در نظارت موجب گرانی دارو شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha