سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تلاش‌های بسیار کادر سلامت امروز امید و سلامت میان مردم موج می‌زند و باید قدر این سلامتی را بدانیم.

مقام وزارت بهداشت: مردم حتی شده بی دلیل بخندند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا؛ محمد هاشمی در مراسمی به مناسبت برگزاری همایش پیاده روی در آخرین روز هفته سلامت در بوستان جوانمردان تهران، افزود: سال ۱۴۰۰ در چنین روزهایی فکر نمی کردیم، امسال بتوانیم اینگونه دور هم جمع شویم و در جشن هفته سلامت در این بوستان شرکت کنیم.
 
وی به تحریم کشور توسط قدرت های استکباری اشاره کرد و ادامه داد: در حالی که چند روز گذشته شاهد هزار و ۹۲۹ مورد فوتی در آمریکا بودیم، ایران هفت نفر فوتی کرونایی داشت و روز گذشته سه مورد، هر چند حتی یک مورد فوتی هم زیاد است.
 
دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت گفت: با مشارکت و کمک مردم توانستیم به این مرحله برسیم و کادر سلامت برای مهار کرونا ۳۰۰ شهید تقدیم کرد.
 
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از مردم خواست برای ارتقای سلامت خود ورزش کنند، حتی اگر شده بی دلیل بخندند و به سلامت معنوی شان با انجام عبادات، توجه ویژه داشته باشند.
 
فرشید رضایی سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت نیز در این مراسم گفت: فرآیند پیری از ۲۰ سالگی شروع می شود که مصرف دخانیات این روند را تسریع می کند. باید به سلامتی خودمان توجه ویژه داشته باشیم و از عوامل مخدوش کننده سلامت پرهیز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha