عمل بینی این روزها طرفداران زیادی به خصوص در میان خانم ها پیدا کرده است. به طوریکه وقتی در خیابان راه می روید اگر به صورت اشخاص توجه کنید؛ کمتر کسی را با بینی بزرگ می بینید. اما بسیاری از افرادی که تحت عمل رینوپلاستی قرار می گیرند اطلاعات کافی درباره این جراحی و اینکه چه عواملی باعث موفقیت یا عدم موفقیت در نتیجه آن می شود را نمی دانند. یکی از مهمترین این عوامل انتخاب یک جراح بینی خوب است. اگر وقت کافی برای انتخاب جراح گذاشته نشود، می تواند عواقب مالی یا جانی در انتظارتان باشد.

۵ قدم برای انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد

در مقابل با انتخاب یک جراح بینی ماهر و با تجربه می توانید با خیال راحت به اتاق عمل بروید و اطمینان داشته باشید که نتیجه جراحی آن چیزی خواهد بود که دوست دارید.

به همین منطور ما در ادامه چند روش ساده ولی موثر را برای انتخاب بهترین جراح بینی به شما پیشنهاد می کنیم. پس همراه ما باشید.

۵ قدم برای انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد

جراح پلاستیک یا متخصص گوش وحلق وبینی؟ کدامیک برای جراحی بینی بهتر است؟

دو گروه از پزشکان می توانند این جراحی را انجام دهند. فرقی نمی کند که پزشک شما کدامیک از تخصص های زیر را گذرانده است. مهم این است که از صحت مدرک پزشکی وهمچنین سابقه کاری او مطمئن باشید.

۱- جراحان متخصص و فوق تخصص پلاستیک و زیبایی

۲- متخصصان گوش و حلق و بینی (ENT) که دوره جراحی زیبایی را طی کرده اند

بهترین جراح بینی در مشهد کیست ؟

عمل زیبایی بینی یک جراحی پلاستیک است که با رفع نواقص بینی وبهبود تنفس باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود. این جراحی با اینکه ساده به نظر می رسد، اما اگر درست انجام نشود می تواند باعث عوارض آزاردهنده ای شود.

به همین دلیل تاکید می شود که همیشه در شهر خود به دنبال بهترین جراح بینی باشید. از آنجایی که در کلان شهرهایی مانند: مشهد یا تهران باید در انتخاب دکتر خود بیشتر دقت کنید؛ ما چند راهکار برای انتخاب جراح بینی به شما ارائه می دهیم. اما اگر می خواهید لیست دقیقی از بهترین جراحان بینی مشهد را به صورت یک جا داشته باشید می توانید با کلیک روی آن به سایت مدویکا که سامانه نوبت دهی پزشکان می باشد مراجعه کنید. دراین سایت اطلاعات کاملی درباره عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت صورت، ابرو و یا عمل های پیکرتراشی مانند ابدومینوپلاستی، پروتز سینه، لیپوماتیک و لیپوساکشن در مشهد و هزینه های آنها کسب کنید.

۵ قدم برای انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد

ویژگی های یک جراح بینی خوب

فاکتورهایی وجود دارد که با معیار قرار دادن آنها راحت تر می توانید تصمیم گیری کنید. البته در ادامه روش های موثرتری را برای انتخاب یک جراح به شما می گوییم، اما قبل از آن باید بدانید یک جراح خوب چه ویژگی هایی دارد.

  • تبحر و تجربه کاری با ارائه نمونه کارهای واقعی
  • دانش و مهارت کافی در اجرای روش های جراحی بینی (گوشتی، استخوانی، ترمیمی، پیوند)
  • رعایت اخلاق پزشکی و رفتار دلسوزانه نسبت به بیماران
  • آشنایی با تکنیک های روز جراحی در دنیا و استفاده از آنها به نفع بیماران

۵ قدم برای انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد

۵ قدم برای انتخاب بهترین جراح بینی

برای یافتن یک جراح زیبایی خوب نیازی نیست که نگران و آشفته باشید. ما به شما می گوییم که از کجا شروع کنید.

۱- از سرچ در اینترنت و اینستاگرام غافل نشوید.

۲- از سایت ها و صفحات جراحان بینی در شبکه های اجتماعی دیدن کنید و نظرات کاربران را بخوانید.

۳- نمونه کارهای جراحان که عموما به صورت عکس های قبل وبعد از جراحی بینی است را با دقت و حوصله با هم مقایسه کنید.

۳- از دوستان یا آشنایانی که جراحی بینی انجام داده اند درباره جراح شان و اینکه چه مراحلی را گذرانده اند، سوال کنید.

۳- در این مرحله لیست کوتاهی از جراحان مورد نظرتان تهیه کرده، سپس درباره آنها تحقیق کنید و همچنین از صحت مدرک تحصیلی آنها اطمینان حاصل کنید.

۴-  به مطب جراح منتخب خود رفته و نظر کسانی را که در مطب هستند را درباره عملی که با دکتر داشته اند و نتیجه آن جویا شوید.

۵- حتما با هر کدام از جراحان بینی که در لیست شما هستند یک جلسه مشاوره داشته باشید.

این کارها شاید کمی وقت گیر و خسته کننده به نظر برسد اما مطمئن باشید ارزشش را دارد. شما اگر ۵ مرحله ای که در بالا عنوان شد را انجام دهید، امکان ندارد که جراح زیبایی خود را اشتباه انتخاب کنید. زیرا شما درست بر اساس اصول پیش رفته اید.

۵ قدم برای انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد

نتیجه گیری

در هنگام جستجو برای پیدا کردن یک جراح بینی ممکن است در فضای اینترنت و یا شبکه های اجتماعی عکس های بسیار زیبایی از قبل و بعد از جراحی بینی ببینید. یا حتی عکس های قبل و بعد آدم های مشهور مانند سلبریتی ها، اما عکس های زیبا نباید تنها ملاک شما برای جراحی باشد. زیبایی بخشی از عمل جراحی بینی است. بخش مهم تر آن عملکرد بینی و تنفس بدون مشکل است.

بنابراین سعی کنید واقع بین باشید و در جلسات مشاوره خواسته خود را به جراحتان بگویید. اما بر روی فرم خاصی از بینی اصرار نکنید. زیرا جراح با توجه به شرایط تنفسی شما و ظاهر بینی بهترین نوع عمل را پیشنهاد می کند.

در نهایت به جراحتان اعتماد کرده و پس از آن دیگر نگران نباشید. زیرا شما تمامی راه ها برای انتخاب یک جراح بینی خوب را رفته اید و حتما بهترین جراح بینی را انتخاب کرده اید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha