تحقیقات و مطالعات مختلف نشان داده است که استفاده از عطر و ادکلن‌ها تاثیر عجیب و باورنکردنی بر روی سلامت افراد می گذارد. امروز قصد داریم با هم برخی از تاثیر عطر و ادکلن را بررسی کنیم و سپس بهترین عطرهای زنانه و مردانه که می توانید با استفاده از آن‌ها از مزایای باورنکردنی عطرها بهره مند شوید را به شما معرفی خواهیم کرد، پس حتما تا انتها همراه ما باشید.

تاثیر باورنکردنی استفاده از عطر و ادکلن ها در سلامت!

استفاده از عطر و ادکلن چه تاثیری بر روی کارایی بدن دارد؟

مطالعات و آزمایشات فراوانی بر روی عطرها و تاثیر آن بر روی بدن انجام گرفته است که نتایج به دست آمده بسیار جالب توجه است!

1) افزایش اعتماد به نفس

یکی از عمده‌ترین تاثیرات استفاده از عطرها، افزایش حس اعتماد به نفس در افراد است. افزایش اعتماد به نفس به دو صورت در بدن اتفاق می افتد؛ اول زمانی که شما از یک عطر خوشبو استفاده می کنید، همچون زمانی که یک لباس شیک پوشیده اید، اعتماد به نفس‌تان بالا می رود. مسئله دوم این است که در برخی از عطرها عناصر و نت‌هایی به کار رفته که به طور ناخودآگاه حس اعتماد به نفس را در شما تقویت می کنند.

2) ایجاد حس و حال خوب

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که وقتی حال و هوای خوبی نداشته اید با زدن عطر و یا استشمام رایحه‌ای حالتان بهتر شده باشد. این مورد نیز یکی از تاثیرات استفاده از عطرهاست که می تواند حس و حال شما را عوض کند. جالب است بدانید که با توجه به روحیات مختلف افراد در شرایط مختلف عطرهای مخصوصی طراحی شده اند. مثلا زمانی که شما افسرده هستید می توانید با استفاده از عطرهای مخصوص حس شادابی را در خود بالا ببرید یا مثلا اگر عصبانی هستید با استفاده از عطر حس آرامش را به خود منتقل کنید.

3) تقویت سلامت بدن

هنوز به طور کامل تاثیر عطر و ادکلن ها بر روی سلامت اثبات نشده و دانشمندان نتوانستند آن را به شکل یک تئوری و یا نظریه بیان کنند اما با توجه به تاثیراتی که عطر بر روی روحیه افراد می گذارد و حس استرس و اضطراب را از آن‌ها دور می کند و یا مثلا برای افرادی که دچار بی خوابی هستند، می توان از عطرهای آرامش‌بخش استفاده کرد، از تاثیر عطرها بر روی سلامت روح و جسم نمی توان غافل شد.


معرفی بهترین عطرهایی که بر روی روحیه افراد اثر گذارند

عطرهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند و با توجه به این تنوع زیاد، کار برای انتخاب از بین این عطرها بسیار سخت و دشوار است. در ادامه لیستی از بهترین عطرهای زنانه و مردانه را که می توانند بر روی روحیه شما اثر گذار باشند را معرفی کرده ایم.

1) عطر کرید اونتوس مردانه

عطر کرید اونتوس - Creed Aventus - تاثیر عطر و ادکلن

بدون شک یکی از بهترین عطرهای مردانه در جهان، عطر کرید اونتوس است. این عطر مردانه در سال 2010 به مناسب سالگرد تاسیس 250 امین سال برند کرید، به بازار معرفی شد. با توجه به سلطنتی بودن برند کرید، بسیاری از آقایان در جهان طرفدار اونتوس شده اند. اگر با قیمت ادکلن اونتوس مردانه که نسبتا بالا است، مشکلی ندارید، این عطر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

  • نت‌های اولیه: ترنج - انگور سیاه - سیب - آناناس
  • نت‌های میانی: گل رز - گل یاس - توس - نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: عنبر - وانیل - مشک - گلسنگ

2) عطر اجمل ساکریفایس زنانه

عطر اجمل ساکریفایس - Ajmal Sacrifice - تاثیر عطر و ادکلن

برند اماراتی اجمل در سال 2007 از یک عطر محبوب و دوست داشتنی به نام ساکریفایس رونمایی کرد. ادکلن ساکریفایس در کشورهای عربی و همچنین ایران به دلیل قیمت مناسبی که دارد، پرطرفدار شده است. همچنین به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت عطر ساکریفایس، این عطر زنانه گزینه مناسبی برای هدیه دادن به بانوان است.

  • نت‌های اولیه: گل یاسمن - نت‌های آبی
  • نت‌های میانی: وانیل - شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: مشک - عنبر

3) ادکلن کلاب د نایت مردانه

اگر به عطر کرید اونتوس علاقه دارید اما نمی خواهید هزینه زیادی صرف خرید عطر کنید، عطر کلاب د نایت اینتنس مردانه گزینه بسیار فوق العاده‌ای برای شما خواهد بود. به گفته استفاده کنندگان از این عطر، کلاب د نایت رایحه مشابه کرید اونتوس دارد و به همین دلیل بسیار پرطرفدار شده است. قیمت عطر کلاب د نایت تقریبا یک دهم کرید اوتنوس است اما از کیفیت و ماندگاری نسبتا مناسبی برخوردار است.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش - انگور فرنگی سیاه - آناناس - سیب
  • نت‌های میانی: درخت توس - گل یاسمن - گل رز
  • نت‌های پایانی: مشک - عنبر - نعناع هندی - ترنج - وانیل

4) عطر کوکو شنل مادمازل زنانه

عطر کوکو شنل مادمازل - Coco Chanel Mademoiselle - تاثیر عطر و ادکلن

عطر کوکو شنل مادمازل از کمپانی مشهور شنل در سال 2001 در پاریس رونمایی شد. این عطر در سه سال متوالی برنده بهترین عطر سال شد! با وجود گذشت بیش از بیست سال از طراحی این عطر و عرضه عطرهای جدید اما کوکو مادمازل هنوز هم طرفداران پروپاقرص خود را دارد. اگر به دنبال یک عطر با کیفیت و با رایحه دلپذیر هستید، با خرید عطر کوکو شنل تا مدت زیادی از خرید عطر بی نیاز خواهید شد. البته تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل کمی سخت است و باید مراقب باشید به دام کلاهبرداران و سودجویان گرفتار نشوید.

  • نت‌های اولیه: پرتقال - پرتقال ماندارین - شکوفه‌ی درخت پرتقال - نارنج
  • نت‌های میانی: گل ابریشم - گل یاسمین - گل رز - یلانگ‌یلانگ
  • نت‌های پایانی: دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک‌موس و مشک

خرید عطر اورجینال با گارانتی مادام العمر!

شما می توانید تمامی عطرهای اورجینال موجود در بازار و همچنین عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را به همراه گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه عطر و ادکلن درین عطر خریداری نمایید. درین عطر اولین فروشگاه فروش عطر و ادکلن در ایران است که عطرهای خود را به همراه ضمانت و کارت گارانتی مادام العمر به دست خریداران می رساند تا شما خیالتان کاملا راحت باشد. (Dorinatr.com)

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید. اگر سوال و یا ابهامی در مورد این مطلب دارید، می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha