چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 342711

سارق سابقه‌دار وقتی خودروی گران‌قیمت یک زن را می‌دزدید نمی‌دانست دختر ۱۱ ساله وی داخل خودرو است.

 سارق، خودرو را با دختربچه دزدید!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، روز یکشنبه مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در تماس یک زن از سرقت خودروی او به همراه دخترش باخبر شدند. زن جوان که وحشت‌زده بود به مأموران گفت: با دخترم سوار بر خودروی «سراتو» در حرکت بودم که ناگهان راننده یک پراید از پشت به خودرویم کوبید.

وقتی برای بررسی وضعیت تصادف و میزان خسارت پیاده شدم راننده پراید هم پیاده شده و مدام اصرار داشت که اتفاقی نیفتاده و تصادف مهمی نبوده است، اما وقتی می‌خواستم دوباره سوار خودرو شوم راننده که مردی میانسال بود ناگهان سوار خودروی من شد و در یک چشم بر هم زدن فرار کرد. اما چون دخترم داخل خودرو بود من وحشت‌زده و نگران فقط فریاد می‌کشیدم و او بی‌توجه فرار کرد.

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با اعلام خبر سرقت خودرو در محله «تهران نو» که دختر ۱۱ ساله مال‌باخته نیز داخل خودرو بود بلافاصله رسیدگی به موضوع را تیم عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو بر عهده گرفته و به محل اعزام شدند.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد خودروی پراید نیز مسروقه بوده و چند روز قبل متهم این خودرو را که متعلق به یک زن بوده سرقت کرده است. پس از اینکه مشخصات سارق و خودروی مسروقه به سایر واحدهای گشتی اعلام و طرح مهار سارق اجرا شد در یک عملیات منسجم و پلیسی موفق به دستگیری سارق شدند.

پس از انتقال متهم به کلانتری وی به سرقت با روش تصادف عمدی اعتراف کرد و گفت: بعد از تصادف به بهانه اینکه موتور ماشین آن خانم مشکل دارد و به احتمال زیاد تسمه تایم پاره کرده است از او خواستم ماشین را کنار خیابان ببرد تا من نگاه کنم. با این ترفند سوار خودروی او شدم و فرار کردم.

من نمی‌دانستم بچه داخل خودرو است وقتی او را دیدم ترسیدم و دختر بچه هم شروع به فریاد و گریه کرد و مدام مرا کتک می‌زد و می‌خواست که نگه دارم من هم کنار خیابان ایستادم تا او را پیاده کنم، اما مأموران رسیدند و مرا دستگیر کردند.

در ادامه متهم درباره سرقت خودروی پراید نیز گفت: خودرو متعلق به یک خانم راننده تاکسی اینترنتی بود. از یک نفر خواستم برایم تاکسی اینترنتی با راننده خانم بگیرد وقتی راننده آمد سوار خودرو شدم و بین راه به بهانه‌ای از راننده خواستم پیاده شود، اما بلافاصله خودرو را سرقت کردم. در مورد اخیر هم با یک تصادف ساختگی قصد سرقت سراتو را داشتم که دستگیر شدم.

متهم در ادامه مدعی شد ۱۰ سابقه کیفری و زندان به خاطر سرقت خودرو با روش تصادف ساختگی دارد و آخرین بار نیز یک هفته قبل از زندان آزاد شده است. تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha