در حال حاضر باتوجه به تحریم‌های موجود، بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که برای خرید لوازم آرایشی اصل به سراغ برندهای ایرانی بروند. هرچند که به باور بسیاری از افراد، برندهای ایرانی نقاط ضعفی دارند، دلیل این برداشت می‌تواند ناشی از عدم بازاریابی و تبلیغات اصولی برندهای ایرانی باشد

بهترین و پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی ایرانی

اما باید گفت که در ساخت این محصولات از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده و با قیمت مناسب و تاثیرگذاری مطلوب توجه مشتری زیادی را به‌خود جلب نموده اند. کیفیت محصولات آرایشی مستقیاً بر روی پوست تاثیر گذار می‌گذارند؛ لذا اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در ذهن خود با سوالاتی چون لوازم آرایشی ایرانی چی بخرم و یا لوازم آرایشی ایرانی چه مارکی خوبه مواجه شده‌اید، مطالعه این مقاله از فروشگاه هیوامارکت را از دست ندهید.

لوازم آرایشی ایرانی بخریم یا خارجی؟

واقعیت این است که در بسیاری از موارد کیفیت لوازم آرایشی ایرانی اصل در مقایسه با محصولات خارجی فیک، بیشتر است. یکی از مهمترین نکات برای انتخاب کالای آرایشی ایرانی، تضمین اصل بودن آن است. نکته دوم این است که این محصولات باتوجه به شرایط آب و هوایی کشور خودمان و هماهنگی فرمولاسیون محصولات با نوع پوست تولید شده‌اند و بهترین نتایج را برای مصرف کننده به دنبال دارند. از طرفی دیگر به‌خاطر مقرون به‌صرفه‌بودن نیز مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند.

بهترین و پرطرفدارترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی کدام اند؟

از آنجایی که تقاضای افراد برای خرید لوازم آرایشی روز به روز در حال افزایش است؛ امروزه کمپانی‌ها و لابراتورهای متعددی در سراسر جهان اقدام به تولید محصولات آرایشی بهداشتی نموده‌اند. در این میان انتخاب محصولات باکیفیت در ایران یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد محسوب می‌شود. در بخش زیر بهترین مارک‌های لوازم آرایش ایرانی را به‌صورت مجزا مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما عزیزان با آگاهی کامل و خیالی راحت از کیفیت آن‌ها، محصولات مختلف را به سبد خرید خود اضافه کنید

برند مای (MY)

مای امروزه یکی از شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین برندهای خاورمیانه می‌باشد که محصولات تولیدی آن زیر نظر شرکت آلمانی Kahl&CO تولید می‌شوند. محصولات این برند در آزمایشگاه‌های پیشترفته آرایشی و بهداشتی تست شده و با ژنتیک مصرف کنندگان ایرانی سازگاری دارند. گسترده فعالیت و تنوع کالاهی تولیدی مای بسیار بالا بوده و خط تولید آن به‌صورت کلی شامل مراقبت‌های بهداشتی و طیف وسیعی از انواع لوازم آرایشی می‌باشد که با بهترین کیفیت مواد اولیه ساخته و بسته بندی شده‌اند.

  • برند کالیستا (Callista)

یکی دیگر از برندهای آرایشی مشهور ایرانی که در نتیجه سال‌ها تحقیق و پژوهش توسط متخصصان توانست عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی را به‌خود اختصاص دهد کالیستا می‌باشد. تولیدات این کمپانی باتوجه به آب و هوا و ژنتیک ایرانی ساخته شده اند و فرمولاسیون آن‌ها فاقد هرگونه مواد مضر و حساسیت زا می‌باشند؛ به‌گونه‌ای که با کالاهای خارجی در سطح بین المللی رقابت می‌کنند. لازم به ذکر است که بدانید صفر تا صد محصولات Callista در ایران تولید می‌شوند؛ اما از تنوع بالایی برخوردار نیستند که دلیل این موضوع را می‌توان به پایه نوپا بودن آن دانست.

  • سینره (Cinere)

برند سینره از سال 1376 با تمرکز بر تولید محصولات آرایشی بهداشتی و درمانی مراقبتی از پوست و مو توانسته به یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی وگان (گیاهی) تبدیل شود و در این راستا محصولات متنوعی را متناسب با انواع پوست و مو تولید کرده است.

  • این لی (Inlay)

به‌دنبال تجربه موفقیت آمیز تولیدات برند سینره و توزیع گسترده محصولات آن در بازارهای داخلی، برند این لی نیز به حوزه تولید لوازم آرایشی وارد شد. هم‌اکنون محصولات این برند با اعتقاد به تجلی زیبایی طبیعی بانوان ایرانی به بازار عرضه شده‌اند و از محبوبیت بالایی برخورداراند. خط تولید محصولات این لی شامل انواع محصولات آرایشی بوده و طبق ادعای خود ترکیبات آن‌ها فاقد سرب و پارابن هستند و برای پوست‌های حساس بسیار ایده‌آل اند.

  • سی گل

یکی از خط تولیدات لوازم آرایشی و بهداشتی لابراتوار اخوی، برند سی گل است که از سال 1369 شروع به فعالیت کرده است. این برند در سال 1380 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 9002 از QMI کانادا شد و امروزه محصولات آن توسط بسیاری از متخصصان پوست و مو تجویز می‌گردند. سلامت افراد، هدف اصلی سی گل بوده و فراورده‌های آن با مناسب‌ترین قیمت در دسترس مشتریان محترم قرار می‌گیرند.

  • هیدرودرم (Hydroderm)

هیدرودرم یکی از باسابقه‌ترین و بهترین برندهای ایرانی است که نیاز مصرف کنندگان را در زمینه اکثر محصولات آرایشی بهداشتی تامین نموده است و یک رقیب جدی برای برندهای خارجی محسوب می‌شود. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد بوده و 30 نوع کالای آرایشی بهداشتی مختلف را به بازار عرضه می‌کند. تولیدات این برند از لحاظ نحوه بسته‌بندی و شکل ظاهری و همچنین مواد اولیه در سطح بالایی از استاندارد قرار دارند.

  • برند لدورا (LDORA BEAUTY)

«لدورا یک کمپانی ایرانی موفق در زمینه‌ی تولید محصولات مراقبتی پوست می‌باشد. با توجه به سابقه‌ی طولانی این کمپانی در تهیه‌ی محصولات مراقبتی، درحال‌حاضر ضد آفتاب‌های این کمپانی جزء پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مدل‌های ضد آفتاب در ایران می‌باشند. این کمپانی با واردات بهترین مواد اولیه از کشورهایی مانند فرانسه و ژاپن، محصولات مراقبتی خود را در ایران به تولید و عرضه می‌رساند. ضد آفتاب‌های این کمپانی نیز با برخورداری از فرمولاسیون بی‌نظیر درحال‌حاضر برای افراد دارای حساسیت پوستی بیشتر توصیه می‌شوند.»

سخن پایانی

پوست و مو دو عامل مهم در زیبایی ظاهری فرد بوده که با استفاده از محصولات مراقبتی باکیفیت، سلامتی آن‌ها تضمین می‌شود. زمانی که صحبت از برند محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی به میان می‌آید، کیفیت حرف اول را می‌زند. ما در این مطلب شما را با بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی آشنا کردیم. امیدواریم که بتوانید از بین برندهای محبوب ایرانی محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید و جذابیت خود را با یک آرایش زیبا دو چندان کنید. در یکی دیگر از مقاله‌های فروشگاه هیوامارکت راه های تشخیص لوازم آرایشی اصل از تقلبی را برای شما عزیزان ارائه داده‌ایم که علاوه‌بر آن می‌توانید با برخی از مشهورترین برندهای خارجی نیز آشنا شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha