پلاتینر با مجهز بودن به تکنولوژی منحصر به فرد و فوق پیشرفته UIC خود را از دیگر کمربندهای طبی جدا کرده است. همراه با سایر ویژگی‌هایی دیگر کمربندهای طبی، پلاتینر در بهبود عملکرد حرکتی، توانبخشی و تسکین درد نیز نقش چشم‌گیری دارد.

پلاتینر؛ کمربندی پیشرفته که همه دردهای کمر را در سه هفته درمان می‌کند

پلاتینر با مجهز بودن به تکنولوژی منحصر به فرد و فوق پیشرفته UIC خود را از دیگر کمربندهای طبی جدا کرده است. همراه با سایر ویژگی‌هایی دیگر کمربندهای طبی، پلاتینر در بهبود عملکرد حرکتی، توانبخشی و تسکین درد نیز نقش چشم‌گیری دارد.

عمدتا درمان‌های اصلی کمردرد را فیزیوتراپی، ورزش، داروهای مسکن، تزریق اتروئیدها و گاهی جراحی می‌دانند. همسو با این شیوه‌های درمان، کمربند برقی پلاتینر نیز به عنوان راه‌کاری نوین جای خود را به عنوان گزینه‌ای پرطرفدار باز کرده و توسط بسیاری از متخصصین به عنوان درمانی مکمل مورد توجه قرار گرفته است.

کمربند حرارتی پلاتینر (platiner) را بشناسیم

کمربند UIC پلاتینر تشکیل شده از سه تکنولوژی برتر عرصه درمان با نام‌های اولتراسوند، مادون قرمز یا انفرارد و کلاک پالس است. این تکنولوژی‌ها با تولید گرما و انتقال این حرارت به عمق بافت‌های آسیب‌دیده کمر و تقویت اندام‌های ضعیف شده در زمره موثرترین و کم عارضه‌ترین درمان‌های اخیر قرار دارد.

این مقاله از مجله سلامت سیوطب دانستنی‌هایی از این تکنولوژی و تاثیر آن بر درمان کمردرد مورد بررسی قرار داده که برای رفع مشکلات کمر ضروری هستند.

بهبود درد با کمک گرما و افزایش خون‌رسانی در اندام‌های کمر دست به دست هم داده‌اند تا عملکرد حرکتی کمر را در بهترین حالت قرار دهند و این کمربند تولید شده توسط شرکت زایس ترونیک آلمان را به یک محصول پر کاربرد و ویژه تبدیل کنند.

پلاتینر؛ کمربندی پیشرفته که همه دردهای کمر را در سه هفته درمان می‌کند

تکنولوژی‌های UIC کمربند پلاتینر و نحوه تاثیرگذاری آن بر مشکلات کمر

تکنولوژی UIC از به روزترین شیوه‌های درمان در حوزه فیزیوتراپی به حساب می‌آیند. بدون شک برای تسکین و رهایی از درد باید این سه تکنولوژی را اصلی‌ترین گزینه‌ها بدانیم که عبارتند از:

1.اولتراسوند Ultrasound و نقش آن در کمربند پلاتینر

امواج صوتی ساطع شده از اولتراسوند به صورت حرارت و گرما بر ناحیه آسیب‌دیده و دردناک کمر تابیده شده و تاثیر درمانی و توانبخشی قابل توجهی به دنبال دارد.

این تکنولژی از کاربردی‌ترین تجهیزات فیزیوتراپی و سونوگرافی به شمار می‌رود. تاثیرگذاری آن از طریق افزایش جریان مولکولی و ایجاد حرارت در عمق بافت ضعیف شده است. این گرمای درون بافتی، رباط‌های خشک یا کشیده شده و اسپاسم عضلانی را از بین خواهد برد و منجر به تسکین درد آن ناحیه می‌گردد.

تغذیه کامل‌ و بیشتر اندام‌های آسیب‌دیده، اکسیژن‌رسانی بهتر و بهبود گردش خون از دستاوردهای این تکنولوژی است که در کنار آن‌ها روند بهبود زخم‌های ناشی از جراحی را نیز به دنبال دارد.

2. تکنولوژی انفرارد یا مادون قرمز Infrared و نقش آن در کمربند پلاتینر

کمربند پلاتینر با تاباندن اشعه مادون قرمز به قسمت آسیب‌دیده کمر و تحریک سلول‌های تحلیل رفته، روند بازسازی و ترمیم را در پیش می‌گیرد. مادون قرمز با تابش طیف نوری 700 نانومتر تا یک میلی‌متر بهترین و بیشترین تاثیر را بر تسکین درد و کاهش التهابات دردناک دارد.

اشعه مادون قرمز در دسته درمان‌های بی‌خطر و بدون عوارض کمر قرار دارد که بسیاری از متخصصان برای رفع مشکلات کمر استفاده از آن را توصیه می‌کنند.

3. کلاک پالس Pulse clock

الکتروتراپی از طریق پالس‌های الکتریکی، ماساژ در عمق بافت اندام‌های کمر محسوب می‌شود. با تحریک اندام‌های آسیب دیده کمر از طریق فرکانس‌ها و پالس‌های الکتریکی نقشی بنیادین در درمان دردهای کمر دارد.

مشخصات و ویژگی‌های کمربند پلاتینر

کمربند پلاتینر از دو بال یا کناره چسب‌دار و با موادی محکم و قابل انعطاف‌ ساخته شده است. این بال‌ها دور کمر پیچیده و روی شکم یا پهلو به هم متصل می‌شوند.

  • دارای آداپتور و کابل برق
  • تاثیرگذاری حداکثر بعد از 2 تا 3 هفته
  • مجهز به تکنولوژی UIC
  • دارای پدهای ضدحساسیت
  • جنس بیرونی پارچه‌ای
  • دارای زبانه‌های چسبی برای تغییر سایز آن

کمربند پلاتینر چه آسیب‌هایی را درمان می‌کند؟

  • مشکلات گردش خون
  • رگ به رگ شدن و درد ناشی از فشار، پیچ خوردگی عضله، اسپاسم و درد عصب
  • خشکی عضلات کمر
  • دردها و عوارض ناشی از شکستگی‌های بد استخوانی
  • مراقبت از زخم‌ ناشی از جراحی دیسک کمر
  • دردهای ناشی از اسپاسم عضلانی
  • آموزش مجدد عضلات با استفاده از تحریک هدفمند آن‌ها
  • مشکلات حرکتی کمر
  • دردهای مزمن مانند درد کمر، پس از حادثه و بعد از جراحی دیسک کمر

مزایای کمربند پلاتینر در درمان مشکلات کمر

حمایت از کمر در هنگام آسیب به ستون فقرات از جمله نقش‌های کمربند پلاتینر است. همراه با ویژگی‌های دیگر کمربندها، پلاتینر اثرات درمانی مهم و عمیق‌تری دارد که سایر کمربندها عاری از آن هستند، به همین دلیل طبی خواندن کمربند پلاتینر درست به نظر نمی‌رسد.

پلاتینر با بهره‌گیری از تکنولوژی UIC در درمان دردهای مزمن و حاد تاثیرات شایان توجهی دارد. به همین خاطر بسیاری از متخصصان کمربند پلاتینر را جایگزین مناسبی برای فیزیوتراپی در نظر می‌گیرند. مزیت پلاتینر بر فیزیوتراپی، نبود مشکلات برای رفت و آمد و هزینه‌های همیشگی‌ آن است.

از جمله مزایای دیگر کمربند پلاتینر عبارتند از:

  • قیمت مناسب کمربند پلاتینر
  • هزینه پایین در مقایسه با درمان‌های فیزیوتراپی، اوزون تراپی و جراحی
  • به حداقل رساندن زمان تسکین درد
  • استفاده آسان و بدون درد سر
  • بازسازی و ترمیم زخم‌ها
  • قابلیت استفاده مشترک برای همه اعضای خانواده

چگونه کمربند پلاتینر را تهیه کنیم؟

برای خرید کمربند پلاتینر بهترین گزینه مراجعه به سایت‌های معتبر است که به عنوان نمایندگی‌ این محصولات فعالیت می‌کنند. خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، کم‌ترین زمان را نسبت به خریدهای سنتی نیاز دارد و لزومی به اختصاص وقت برای رفت و آمد نیست.

سایت https://kneemarket.ir نمایندگی کمربند پلاتینر را برعهده داشته که علاوه بر فروش به بیماران و خریداران مشاوره رایگان نیز می‌دهد.

اختلاف کمربند پلاتینر با سایر روش‌های درمانی درد کمر

هنگام گوش دادن به تجربه‌های فردی که برای فیزیوتراپی اقدام کرده است به دشواری‌های مسیر، هزینه‎‌های رفت و آمد، هزینه‌های سنگین فیزیوتراپی و اختصاص زمان زیاد از جمله موانع و مشکلاتی است که به آن اشاره خواهد شد.

هزینه‌های جراحی چه از نوع باز و چه جراحی لیزری به قدری بالاست که اغلب بیماران از اقدام برای درمان جراحی امتناع می‌کنند. هزینه‌های قبل از جراحی، جراحی و سپس مراقبت‌های بعد از عمل برای بسیاری از افراد قابل چشم‌پوشی نیست و هزینه کمربند پلاتینر در قیاس با آن اصلا به چشم نمی‌آید.

با توجه به مشکلات عمده درمانی و مالی در درمان کمردرد خرید کمربند پلاتینر گزینه قابل قبولی محسوب می‌شود. با یک بار خریدن می‌توان برای مدت طولانی از پلاتینر استفاده کرد و نیاز نیست برای هر نوبت فیزیوتراپی هزینه‌های هنگفتی انجام داد. کمربند پلاتینر تاثیری همچون فیزیوتراپی بر روی ناحیه آسیب دیده بیمار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha