موسسه تاک (تربیت اُتیسم کارآمد) در راستای اطلاع رسانی در مورد توانایی‌های کودکان طیف اُتیسم، روز جمعه 11 شهریور جاری ساعت 16 الی 21 گالری نقاشی این کودکان را با عنوان گالری بیرونِ قاب در محل نگارخانه شمیس افتتاح می کند.

نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به اُتیسم برگزار می شود

به گزارش سلامت نیوز، شاهین احمدیان مدیرعامل و دایرکتور فنی موسسه تاک در رابطه با گالری نقاشی کودکان اُتیسم گفت: هنر نقاشی این امکان را به ما می‌دهد تا با این کودکان رابطه عمیق‌تری برقرار کنیم و همچنین به آنها کمک می‌کند تا قوه تخیل و رویا پردازی خود را افزایش دهند. این نمایشگاه به جامعه غیر اُتیسم نشان می‌دهد که کودکان طیف اُتیسم هم از توانایی‌هایی برخوردار هستند که می‌تواند در هنر نقاشی و دیگر هنرها جلوه‌گر شود.

گفتنی است، موسسه تاک (تربیت اُتیسم کارآمد) فعالیت گالری نقاشی کودکان طیف اُتسیم را با هدف اطلاع رسانی در مورد توانایی های کودکان اُتیسم، دایر کرده است. عواید این فعالیت در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی، ظرفیت سازی جامعه و آموزش این فرزندان و خانواده های آنها صرف می گردد. ما در نظر داریم از طریق هنر نقاشی برای این لایه از جامعه هویتی مستقل تعریف کنیم که در نتیجه این افراد بتوانند جایگاهی متناسب با توانایی‌های خود را در جامعه پیدا کنند.

لازم به ذکر است، درآمد حاصله از فروش نقاشی‌های این گالری به صورت مستقیم صرف آموزش کودکان طیف اُتیسم می‌شود.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 16 شهریور ماه از ساعت 16 الی 20 به فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه دانیالی، پلاک ۸، نگارخانه شمیس مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، نگارخانه شمیس روزهای شنبه تعطیل می باشد.

نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به اُتیسم برگزار می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha