تاثیر سنگ نمک صورتی و آبی برای پاکسازی و جوان‌سازی پوست حیرت آور است. این سنگ‌های نمک معجزه آسا حاوی 84 عنصر معدنی کمیاب مورد نیاز بدن است.

6 روش حیرت انگیز برای جوانسازی پوست با سنگ نمک

اگر شما به هر دلیلی دچار افتادگی، تیرگی و چین‌وچروک پوست شده‌اید، معجزه سنگ نمک بر روی پوست خود را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم 6 راهکار جوانسازی پوست با سنگ نمک را بیان کنیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتر در مورد شادابی و طراوت پوست خود تصمیم بگیرید.

سنگ نمک صورتی و آبی مملو از مواد معدنی مفید از جمله منیزیم، کلسیم، سدیم و پتاسیم است که همگی نقش کلیدی در سلامت، عملکرد و ارتباطات سلولی پوست ما دارند. هنگامی که تعادل مواد معدنی پوست شما از بین می‌رود، علائمی مانند خشکی، افتادگی و تیرگی پوست، لک و آکنه و پوسته‌پوسته شدن پوست ظاهر می‌شود. استفاده از سنگ نمک، سد محافظ پوست ما را تقویت می‌کند.

سنگ نمک حاوی 84 عنصر معدنی است که تأثیر فوق‌العاده‌ای در کلاژن‌سازی بیشتر، تأمین ویتامین‌ موردنیاز پوست و بهبود عارضه‌های پوستی دارد؛ بنابراین استفاده کردن از آن تأثیر چشمگیری در جوان‌سازی صورت دارد.

شرکت لوت با ارائه نتایج آزمایشات گرفته شده بر روی سنگ نمک این اطمینان را به شما می‌دهد که سنگ‌ نمک لوت، نمک اصل بوده و با سطح اطمینان ۹۵% با استاندارد ۲۶ سازمان غذا و دارو مطابقت دارد.

نتایج آزمایش بر روی سنگ نمک صورتی سمنان از معادن لوت که 100 درصد اصل می باشد.

سنگ نمک صورتی برای ازبین‌بردن چین‌وچروک پوست

سنگ نمک، ماده مؤثر، بدون عارضه و بسیار مفید در درمان مشکلات پوستی است. نمک صورتی سمنان قادر است سطح PH پوست انسان را متعادل کند. این نمک با حالت اسکراب و قدرت لایه‌برداری خود، سلول‌های مرده پوست و چربی‌های مضر صورت را کاملاً از بین می‌برد و منافذ پوست را از آلودگی‌هایی که با چشم دیده نمی‌شود؛ پاک می‌کند. و سلول‌های پوست را تا حد زیادی ‌ترمیم می‌کند. این ماده باعث افزایش جریان گردش خون در زیر پوست می‌شود که نتیجه‌اش، کاهش چین و چروک‌های صورت خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت و مشاهده محصولات می‌توانید از طریق لینک قیمت نمک صورتی ایران اقدام کنید.

پاکسازی و جوانسازی پوست و رفع تیرگی پوست با سنگ نمک صورتی سمنان - نمک آبی لوت

1. ماسک متعادل‌کننده نمک آبی و عسل برای پوست چرب

نمک آبی و عسل هر دو دارای خواص ضدالتهابی برای تسکین پوست و آرام‌کردن جوش‌ها و سوزش هستند. آنها به متعادل کردن تولید چربی و حفظ آبرسانی در لایه‌های پوست که بیشتر به آن نیاز است کمک می‌کنند.

آن را امتحان کنید: دو قاشق چایخوری نمک آبی را با چهار قاشق چایخوری عسل خام مخلوط کنید تا خمیری ایجاد کنید. آن را به طور یکنواخت روی پوست تمیز و خشک بمالید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید. بگذارید 10 تا 15 دقیقه روی پوست بماند. قبل از آبکشی، یک حوله را در آب بسیار گرم خیس کنید و به‌آرامی بشویید. حوله گرم را به مدت 30 ثانیه روی صورت خود قرار دهید. از انگشتان خود برای لایه‌برداری ملایم با حرکات دایره‌ای درحالی‌که پوست خود را به طور کامل با آب ولرم بشویید، استفاده کنید.

جهت خرید این سنگ نمک می توانید از طریق لینک خرید نمک آبی سمنان اقدام نمایید.

2. تونر صورت برای پاک‌سازی عمیق پوست

سنگ نمک صورتی به پاک‌سازی عمیق منافذ، تعادل تولید روغن و خنثی‌کردن باکتری‌هایی که می‌توانند باعث ایجاد جوش و آکنه شوند، کمک می‌کند.

آن را امتحان کنید: یک قاشق چایخوری نمک صورتی را با نصف فنجان آب گرم در بطری کوچک مخلوط کنید تا نمک حل شود. آن روی پوست تمیز و خشک بمالید، از تماس آن به‌دور چشم اجتناب شود. این مخلوط را یک یا دو بار در روز استفاده کنید.

3. اسکراب بدن حاوی نمک و روغن زیتون برای زیبایی پوست

نمک صورتی یک‌ لایه بردار طبیعی ملایم است که پوست مرده را از بین می‌برد. همچنین دارای مواد معدنی برای نرم کردن پوست و بازگرداندن آبرسانی به پوست است.

آن را امتحان کنید: یک‌چهارم فنجان نمک صورتی و یک نصف فنجان روغن زیتون یا روغن نارگیل نرم شده را مخلوط کنید. در صورت تمایل، 10 قطره از اسانس موردعلاقه خود را اضافه کنید. زیر حمام با یک دستمال، یا کف دست‌ها استفاده کنید و به‌آرامی پوست خود را با حرکات دایره‌ای بشویید.

4. اسکراب جوان‌کننده و لایه‌برداری پوست با نمک صورتی و آلوئه‌ورا

نمک صورتی یک‌لایه بردار نرم‌کننده پوست است که پوست را ترمیم می‌کند. آلوئه‌ورا آبرسانی می‌کند، التیام می‌بخشد و به گردش سلولی پوست کمک می‌کند، درحالی‌که اسطوخودوس یک ضدعفونی‌کننده طبیعی است که گردش خون را افزایش می‌دهد.

آن را امتحان کنید: نصف فنجان نمک صورتی، یک‌چهارم فنجان آب یا ژل آلوئه‌ورا خالص، یک‌چهارم فنجان روغن (به انتخاب شما!)، یک قاشق غذاخوری گل اسطوخودوس خشک و 10 قطره اسانس اسطوخودوس را با هم مخلوط کنید. مخلوط حاصل باید یک خمیر غلیظ تشکیل دهد. اگر خیلی خشک است، چند قطره روغن اضافه کنید. زیر حمام با یک دستمال، یا با کف دست‌ها استفاده کنید و به‌آرامی پوست خود را با حرکات دایره‌ای بشویید.

صابون سنگ نمک یکی از بهترین روش های پاکسازی و لایه برداری پوست است.

6. استفاده از صابون سنگ نمک برای پاکسازی پوست

صابون سنگ نمک به کنترل بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند پوست خشک یا چرب، اگزما و آکنه کمک کند. و خاصیت لایه‌برداری عالی دارد. همچنین به تسکین عفونت‌های پوستی ویروسی، باکتریایی و قارچی کمک کند. برای ازبین‌بردن جای نیش حشرات و درد ناشی از آن بسیار مناسب است.

این صابون فاقد مواد شیمیایی بوده و دارای ۸۴ عنصر کمیاب است و به‌عنوان خوشبوکننده بدن مفید بوده و ترکیب شیمیایی بدن انسان و پوست را کاملاً متعادل می‌کند.

طریقه مصرف صابون سنگ نمک: بعد از حمام یا دوش گرفتن، صابون نمک را مرطوب کرده و به پوست بدن خود بمالید و بگذارید خشک شود و سپس بدن خود را بشویید. هنگام شستن صورت خود، صابون را مستقیم و به‌آرامی به‌صورت خود بکشید. هر بار بعد از استفاده از صابون نمک آن را در محیطی خشک قرار دهید تا ماندگاری بالایی برای شما داشته باشد. جهت تهیه صابون می‌توانید از طریق لینک " قیمت صابون سنگ نمک " اقدام نمایید.

5. حمام نمک آرامش‌بخش با سنگ نمک آبی سمنان

سنگ نمک آبی سمنان، کثیفی و سموم را جذب می‌کند و منافذ پوست شما را عمیقاً تمیز می‌کند. محتوای معدنی نمک به بازگرداندن سد محافظ پوست و حفظ رطوبت آن کمک می‌کند. ممکن است متوجه شوید که پوست شما پس از خیساندن خوب و طولانی در آب‌نمک، چروک نمی‌شود که گواه این است که حمام نمک به پوست شما کمک می‌کند رطوبت خود را حفظ کند.

آن را امتحان کنید: یک‌سوم فنجان نمک را به یک وان پرازآب گرم اضافه کنید و نمک را حل کنید. 15 تا 30 دقیقه خیس کنید.

لوت بزرگ‌ترین تولیدکننده سنگ نمک در ایران است. این سنگ‌های معدنی بعد از آنالیز در آزمایشگاه غذا و دارو و اطمینان از سلامت آن‌ها، دربسته بندی کاملاً بهداشتی آماده و به دست شما عزیزان می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید سنگ نمک می‌توانید از طریق شماره 09365331685 و 03155468852 با کارشناسان نمک آبی لوت تماس بگیرید. علاوه بر آن می‌توانید از سایت نمک آبی لوت به نشانی Lutbluesalt.com بازدید کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha