محیط بان همدانی بر اثر پرت شدن از صخره ای در مناطق طبیعی، جان خود را از دست داد. این دومین حادثه طی حدود 3 ماه اخیر است که برای محیط بانان همدان اتفاق می افتد.

محیط بان همدانی بر اثر سقوط از صخره جان باخت

به گزارش سلامت نیوز "یاسین یاری" از محیط بان های جدیدالاستخدام "منطقه حفاظت شده لشگر" در ملایر استان همدان، بر اثر پرت شدن از صخره جان خود را از دست داد.

هفتم شهریور ماه امسال، محیط بان حشمت‌الله ملکی بر اثر آتش سوزی اتاقک محیط‌بانی در "منطقه حفاظت شده خانگرمز" تویسرکان استان همدان جان باخت و یک محیط بان دیگر نیز مصدوم شد. به گفته مسوولان محیط زیست همدان، این آتش سوزی زمان بیتوته محیط بانان حین انجام وظیفه و ماموریت روی داده بود.

براساس بررسی‌های انجام شده علت وقوع این سانحه انفجار کپسول گاز در اتاقک محیط ‌بانی منطقه گزارش شد و گفته شد با توجه به اینکه اتاقک محیط ‌بانی در ارتفاعات و بالای کوه قرار دارد یگان حفاظت محیط زیست به اتفاق نیروی انتظامی در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

نبود امکانات در مناطق دورافتاده و صعب العبور یکی از مشکلات اساسی محیط بانان ایران است که تاکنون حوادث و اتفاقاهای تلخی را شکل داده است که باید مورد توجه جدی سیاست گزاران و بودجه نویسان کشور قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha