به‌رغم انتشار خبر جمع شدن امضای نمایندگان برای درخواست استیضاح بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در هفته گذشته، نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف از انصراف شماری از درخواست‌کنندگان استیضاح خبر داده و تاکید کردند که استیضاح وزیر بهداشت در اولویت کاری مجلس نیست.

درخواست کنندگان استیضاح وزیر بهداشت امضای خود را پس گرفتند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، شهباز حسن پور بیگلری، نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از پس گرفتن امضاهای درخواست استیضاح وزیر بهداشت خبر داده و گفته است که تعدادی از نمایندگان پس از امضای نامه درخواست استیضاح وزیر بهداشت، هم‌اکنون امضاهای خود را پس گرفته و از استیضاح وزیر منصرف شدند.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به انتشار خبری در خصوص تعداد امضای منسوب به درخواست استیضاح وزیر بهداشت، تاکید کرده که با توجه به پس گرفتن امضا از سوی بسیاری از نمایندگان امضا کننده، تعداد امضاهای استیضاح بسیار کاهش یافته است.این نماینده مجلس یازدهم همچنین گفته است که استیضاح بهرام عین‌اللهی در اولویت کار مجلس نیست و تعداد امضاهای منسوب به استیضاح وزیر بهداشت نیز صحت ندارد.

خبرگزاری مهر نیز در این باره به نقل از یک منبع آگاه در هیات‌رییسه مجلس، خبر داده که استیضاح وزیر بهداشت در اولویت مجلس نیست و تعداد امضاهای منسوب به استیضاح وزیر صحت ندارد. مهر همچنین تاکید کرده که در روزهای گذشته، مافیای ارز و دارو با هدف القای فضای تنش و تقابل بین دولت و مجلس، به انتشار اخبار کذب و اغراق‌آمیز درباره تعداد امضاهای منسوب به استیضاح وزیر بهداشت پرداخته‌اند، این در حالی است که اعداد مطرح شده در این اخبار واقعیت نداشته و علاوه بر آن از بین نمایندگان امضا کننده استیضاح کننده وزیر بهداشت که تعداد آنها نیز بسیار کمتر از عدد اعلامی در اخبار زرد است، شمار قابل توجهی امضای خود را پس گرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha