نرم افزار شخص محور فنجان های هوشمند را راه اندازی کرده است که از آن به عنوان یک لیوان نوشیدنی هوشمند یاد می کند که به طور مداوم بر مصرف مایعات نظارت می کند.

تولید  فنجان های هوشمند برای مقابله با کم آبی بدن

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دیجیتال هلث ،فنجان‌های هوشمند را طراحی شده است تا به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و بستگان آگاهی دهد و به جلوگیری از کم‌آبی بدن کمک می‌کند.

فنجان های هوشمند اندازه گیری دقیق مایعات دریافتی را با وزن کردن سلول ها و شتاب سنج ها همراه با الگوریتم های هوشمند برای حذف مایعات ریخته شده در سینک را امکان پذیر می کنند.

این شرکت می‌گوید این دستگاه می‌تواند مصرف مایعات را جرعه جرعه کنترل کند و با ارائه آگاهی و اعلان‌های مربوطه به مقابله با کم‌آبی در خانه‌ها مراقبت کمک کند.

بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند

پس از راه اندازی، اندرو کولز، مدیر عامل نرم افزار گفت: «دانش عمومی این است که افراد با افزایش سن بیشتر در معرض خطر کم آبی قرار می گیرند، زیرا با کاهش تحرک و فعالیت، نوشیدن و استفاده از توالت دشوارتر می شود.

«به ناچار، افراد ممکن است از نوشیدن مایعات کافی برای جلوگیری از نیاز به استفاده منظم از توالت اجتناب کنند. همچنین، با ادامه سن، احساس تشنگی شروع به کاهش می‌کند و از نظر عملی، تمام کاری که مراقبین باید انجام دهند این است که قبل از ارائه خدمات به افراد ، مایع را در فنجان هوشمند بریزند و کم آبی بدن آنها را چک کنند.

یک یادداشت مراقبتی به طور خودکار در سیستم مراقبت دیجیتالی نرم‌افزار شخص ایجاد می‌شود که حجم مایع مصرفی را ثبت می‌کند و به‌روزرسانی‌های مایعات مصرف شده را به مراقب ارائه می‌کند.

این شرکت می‌گوید فنجان‌های هوشمند مایعات را برای افراد ردیابی می‌کنند و به درک عادت‌های نوشیدن مایعات آنها از طریق داده‌های واقعی کمک می‌کنند. آنها همچنین اعلان هایی را ارسال می کنند که به تشویق و ترغیب افراد به نوشیدن کمک می کند.

با داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها به عنوان گام بزرگی به جلو برای بهبود مراقبت عرضه محصولی که داده‌ها را پایش می‌کند منطقی است و در نهایت به جلوگیری از کم‌آبی بدن کمک می‌کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha