چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 350845

« تصادف 2سرویس مدرسه در 2 روز پی در پی در خراسان رضوی جان یک نفر را گرفت و 01دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد». نخستین تصادف روز دوشنبه در بلوار پیامبر اعظم مشهد اتفاق افتاد.

دلهره دانش‌آموزان در 2تصادف هولناک

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری ،ماجرا از این قرار بود که یک خودروی پژو آردی که سرویس مدرسه استثنایی مقطع ابتدایی بود در حال انتقال دانش‌آموزان پسر از مدرسه به منزل بود که ناگهان در بزرگراه به‌شدت با کامیون تصادف کرد. این کامیون حامل بار آهن بود و همین مسئله موجب شدت حادثه شد. دقایقی پس از این حادثه زمانی که امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند معلوم شد یکی از دانش‌آموزان به‌دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت شده و 4نفر دیگر از آنها نیز مصدوم شده‌اند.

در این شرایط مصدومان حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند. محمد علیشاهی، مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد در این‌باره گفت: مصدومان حادثه پس از مداوا از بیمارستان مرخص شدند. از سوی دیگر سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی جزئیات بیشتری از این حادثه را بازگو کرد و گفت: خودروی سرویس مدرسه دارای برگه معاینه فنی و بیمه بود و راننده سرویس کاملا طبق قانون مشغول فعالیت بود و براساس اعلام نظر افسر فنی، تریلی حامل تیرآهن در این حادثه مقصر است.


تصادف خونین با تیر چراغ برق


دومین حادثه ظهر دیروز(سه‌شنبه) در نیشابور اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 4دانش‌آموز سوار بر سرویس مدرسه در حال بازگشت به خانه بودند. راننده سرویس مدرسه زنی بود که فرزند خردسالش را نیز همراه داشت. خودروی پراید در حال حرکت در جاده نیشابور - سبزوار بود که در کیلومتر40 و در نزدیکی بخش میان جلگه و نزدیک به روستای شهرآباد بنابر دلایل نامعلومی از مسیر منحرف شد و با تیر چراغ برق برخورد کرد.

ابوالفضل رفیعی، معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در این تصادف 4دانش‌آموز، زن راننده و فرزند او که حدود ۶ سال دارد مصدوم شده بودند که نجاتگران 3 مصدوم را با بالگرد و 3مصدوم دیگر را با آمبولانس به مرکز درمانی انتقال دادند.او ادامه داد: همه مصدومان دچار آسیب و جراحت دست، گردن، کتف و پا شده‌اند و حال فرزند راننده به‌دلیل شدت برخورد وخیم اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha