مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان درباره آخرین وضعیت جسمانی دانش‌آموز آسیب‌دیده در حادثه تیراندازی در یکی از مدارس قلعه‌گنج توضیحاتی را ارائه کرد.

آخرین وضعیت جسمانی دانش‌آموز آسیب‌دیده در حادثه تیراندازی در مدرسه قلعه‌گنج

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،«مهران باهری» مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص سرانجام رسیدگی به حادثه تیراندازی ۵ بهمن ماه در یکی از مدارس شهرستان قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان توضیح داد: به دنبال پیگیری در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزی که در حادثه آسیب دیده بود، مادر این دانش آموز بیان کرد که فرزندش مشکل خاصی ندارد و از بیمارستان مرخص شده است.

او تصریح کرد: آسیب به کمی بالاتر از مچ دست دانش آموز وارد شده و در حال حاضر بهبود یافته و یکشنبه ۹ بهمن ماه باید مجددا از دستش عکسبرداری کند.

باهری در مورد نحوه وقوع حادثه عنوان کرد: دانش آموز ضارب از بیرون و از یک مدرسه دیگر وارد این مدرسه شده است. نیروی انتظامی پیگیر جزئیات حادثه است و ما در مورد سلامت دانش آموزان خود حساس هستیم.

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه پیگیر حق و حقوق دانش آموز هستیم، ادامه داد: دانش آموز دبیرستانی خطاکار در حال حاضر خودش را معرفی کرده و او را دستگیر کرده‌اند و دانش آموز آسیب دیده نیز که در دبیرستان «دکتر حسابی» درس می‌خواند، واحد حقوقی آموزش و پرورش پیگیر حق و حقوق او است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha