نومی هلث  (تجارت مستقیم خرید و تحویل مراقبت‌های بهداشتی) یک پلت فرم جدید فین‌تک را راه‌اندازی کرده است تا پرداخت‌های بی‌درنگ مراقبت‌های بهداشتی را تامین کند.

راه‌حل فین‌تک برای پرداخت‌های فوری مراقبت‌های بهداشتی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فیرث هلث کر هدف پلتفرم کانکت، کمک به عملکرد مراقبت های بهداشتی با سرعت فین تک است که ارائه دهندگان را به پرداخت کنندگان و بیماران متصل می کند.

این پلتفرم نه تنها پرداخت ها را در زمان واقعی تسهیل می کند، بلکه امکان رسیدگی به دعاوی و گردش کار صورتحساب را در یک سیستم واحد نیز فراهم می کند. این پلتفرم برای تمام نهادهای مراقبت های بهداشتی که از راه حل های آن بهره مند می شوند، در دسترس است.

بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند

نومی استدلال می کند که با ادغام این خدمات، سیستم به پرداخت کنندگان و اشخاص ثالث اجازه می دهد تا مطالبات را سریعتر مدیریت کنند، هزینه های اداری را کاهش دهند و تجربیات بیمار را بهبود بخشند. این پلت فرم همچنین به کاهش موانع اداری و هزینه های ارائه دهندگان کمک می کند که در غیر این صورت ممکن است زمان قابل توجهی را صرف جستجوی بازپرداخت خدمات کنند.

از طریق کانکت، ارائه‌دهندگان می‌توانند واجد شرایط بودن، خدمات مستندسازی، ارسال ادعاها و پیگیری سابقه پرداخت را بررسی کنند. بیماران نیز پس از یک قرار ملاقات از طریق پورتال بیماران نومی می‌دانند که چه بدهی دارند، جایی که می‌توانند صورتحساب‌های خود را پرداخت کنند و وضعیت مزایای باقیمانده خود را بررسی کنند.

هارتمن، بنیانگذار Nomi و مدیر فناوری، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت : روند کار سنتی و قدیمی مراقبت های بهداشتی واقعیت بدی را ایجاد کرده است که در آن بیماران یک کالا هستند، ارائه دهندگان خدمات جمع آوری قبض هستند و کسانی که مراقبت های بهداشتی را برای جوامع خود خریداری می کنند، شرکت کنندگان کوری هستند که سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده را فلج می کند و هزینه های مراقبت های بهداشتی را به بالای 4 تریلیون دلار می رساند.

وی افزود: با ساده‌سازی فرآیند پرداخت و شفاف‌تر کردن آن، همه افراد در زنجیره پرداخت خوشحال‌تر هستند. پیشینه هارتمن در خدمات مشتری و نوآوری در فناوری شامل Goldman Sachs، Barclays و Capital One است. در حالی که فین‌تک مدت‌ها پیش پرداخت‌های بی‌درنگ را پذیرفته بود، اما صنعت مراقبت‌های بهداشتی عقب مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha