اگر از شلوغی و روزهای ملال‌آور کاری خود یا از روزهای تکراری خسته شده‌اید، بهتر است که یک برنامه چندروزه سفر برای خود و خانواده بچینید؛ چه شهری بهتر از مشهد که هم می‌توانید زیارت کنید و هم از جاهای دیدنی و تاریخی آن لذت ببرید.

هتل آپارتمان مشهد ارزان را با اسنپ روم رزرو کنید

ممکن است هزینه‌های زیاد سفر و اجاره محل اقامت شما را از تصمیم خود برای سفر منصرف کنند؛ اما سایت اسنپ روم با امکان رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان این مشکل را برای شما برطرف کرده و ارزان‌ترین اقامت در شهر مشهد را برای شما فراهم می‌کند؛ بنابراین برای رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان می‌توانید روی سایت معتبر اسنپ روم حساب کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از هتل آپارتمان‌های اسنپ روم را به شما معرفی کرده و درباره مزایای این سایت بیشتر برای شما صحبت کنیم.

هتل آپارتمان مشهد ارزان را با اسنپ روم رزرو کنید

خانه مسافر تهرانی (ولیعصر)

این اقامتگاه در خیابان امام رضا مشهد واقع بوده و از دسترسی خوبی نسبت به منطق مختلف شهر مشهد برخوردار است؛ اگر در این محدوده نیاز به رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان و در دسترس داشتید، می‌توانید این اقامتگاه را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این اقامتگاه اتاق‌های مختلفی مانند اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و واحد چهار تخته یک‌خوابه را برای اقامت به مسافران و مهمانان خود ارائه می‌کند.

برای رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان از اسنپ روم و اقامت در این اقامتگاه لازم است که از قوانین زیر پیروی کنید:

1-ساعت ورود 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 است.

2-در صورتی که دیرتر از زمان مشخص شده اتاق را تخلیه کنید، باید هزینه‌ای را به عنوان جریمه بدهید.

3-امکان تغییر یا لغو رزرو در ایام نوروز و روزهای تعطیل رسمی وجود ندارد.

4-هزینه اقامت برای کودکان طبق تعرفه هتل محاسبه می‌شود.

5-در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ روم تماس بگیرید.

6- پذیرش زوجین در اسنپ روم تنها با ارائه مدرک محرمیت معتبر انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این اقامتگاه و نحوه رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان، می‌توانید به سایت اسنپ روم رجوع کنید.

هتل آپارتمان دو ستاره پاویون

این هتل در خیابان امام رضا 8 و در نبش چهارراه سوم واقع شده و امکاناتی مانند آسانسور، رستوران، کافی شاپ، تخت، لابی، اینترنت وای فای، ملحفه و بالش‌های درجه یک، تلویزیون و... را به مسافران و مهمانان خود ارائه می‌کند. این هتل در سال 1388 ساخته شد و در سال 1396 به منظور افزایش کیفیت و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان مورد بازسازی قرار گرفت.

با رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان مانند هتل پاویون می‌توانید از انواع اتاق‌ها آن مانند سوئیت دو تخته سینگل، سوئیت دو تخته دابل، سوئیت سه تخته دابل سینگل، سوئیت سه تخته سینگل، سوئیت چهار تخته دابل سینگل، سویئت پنج تخته دابل سینگل، سوئیت شش تخته دابل سینگل، سوئیت شش تخته دابل سینگل 2، سویئت هفت تخته دابل سینگل و سوئیت هفت تخته دابل سینگل 2 برخوردار شوید.

برای مطلع شدن از قوانین و شرایط رزرو این هتل که یک هتل آپارتمان مشهد ارزان است، می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

هتل آپارتمان مشهد ارزان را با اسنپ روم رزرو کنید

جمع بندی

سایت اسنپ روم سابقه‌ای چندین ساله در زمینه اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی داشته و جزو گروه بزرگ اسنپ محسوب می‌شود. برای رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان می‌توانید از طریق اپ اسنپ، اپ اسنپ روم، سایت اسنپ روم یا تماس با کارکنان آن‌ها اقدام کنید.

ازجمله مزایای اسنپ روم می‌توان به موارد مختلفی مانند پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، نزدیکی اقامتگاه‌های آن به مناطق مهم شهر و وسایل نقلیه عمومی، امکان رزرو هر نوع اقامتگاهی با کمترین بودجه، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش سوپراپلیکیشن اسنپ، خدمت‌رسانی عالی به مشتریان، رفتار عالی و برخورد محترمانه پرسنل، رعایت بهداشت و نظافت روزانه، امکان کنسلی بدون کسر هزینه و... اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا فراهی اشتیانی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    خواهش میکنم شکایت منو پیگیری کنید. من ۱۸۰۰۰۰۰ هزار تومان پول هتل دادم ولی ما را توی هتل راه ندادن و پول ما را بالا کشیدن .این پولها خوردن نداره.