نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی شود برخی راه ها را باز کرد اما خوشبختانه تاکنون در گاز رسانی به منازل مشکل خاصی وجود نداشته است.

درخواست کمک «نماینده کوهرنگ» از مسئولان در پی بارش شدید برف

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، قدرت الله حمزه درباره آخرین وضعیت کوهرنگ بعد از بارش سنگین برف، بیان کرد: الحمدلله رحمت الهی امسال خوب بارید و هنوز نیز در کوهرنگ شاهد بارش برف هستیم اما بارش برف مشکلاتی را برای مردم استان به خصوص کوهرنگ ایجاد کرده است که مسئولان در حال تلاش شبانه روزی هستند و همه امکانات برای بازگشایی راه ها و خدمت رسانی به مردم به کار گرفته شده است.

امکانات جوابگوی حجم برف نیست

وی در ادامه اظهار کرد: حجم برف خیلی بالاست و امکانات جوابگوی آن نیست. هم امکانات استان بسیج شده است و هم امکانات از استان‌های همجوار به سمت استان چهارمحال بختیاری آمده است اما بازهم جوابگو نیست. بنده دیشب با وزیر کشور و معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تماس گرفتم و وضعیت را توضیح دادم.

درخواست وسایل جدیدتر و بیشتری داده ایم

نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی شود برخی راه ها را باز کرد. از دیشب رایزنی ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.

حمزه در پایان گفت: خوشبختانه تا الان مشکل خاصی در بحث گاز رسانی وجود ندارد و تلفاتی نیز نداشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha