مدیرعامل سازمان بیمه و سلامت ایران گفت: همه پرداختی‌های بیمه سلامت در نظام پرداخت به روز است همچنین مطالبات داروخانه‌ها در اجرای طرح دارویار امروز (سه شنبه ۹ اسفند) پرداخت می‌شود و تاخیری در پرداخت‌ها نداریم.

همه پرداختی‌های بیمه سلامت به روز است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمد مهدی ناصحی روز سه شنبه در اجلاس مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت که در این سازمان برگزار شد، افزود: ۶ میلیون و ۴۵۸ هزار نفر در سه دهک پایین در سال‌جاری رایگان بیمه سلامت شدند که از مهمترین اقدامات موثر دولت سیزدهم است.
وی اظهارداشت: با حمایت مسئولان نظام سلامت، در سال جاری برنامه‌های موثری برای حمایت از مردم انجام شده است همچنین بیمه سلامت بیش از ۱۰ میلیون نفر نیز تمدید شده است.

ناصحی ابراز امیدواری کرد با همکاری مجلس و دولت با توجه شرایط اقتصادی، سال آینده دهک‌های بیشتری زیر پوشش بیمه قرار گیرند تا در اجرای پزشک خانواده مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به برخوردی بیماران از حمایت‌های هزینه‌ای در درمان زیر پوشش صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج، گفت: ۳۱ بسته خدمتی در صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج بارگذاری شده و قرار است این رقم به ۵۰ بسته خدمتی برسد.

مدیرعامل سازمان بیمه و سلامت ایران گفت: اکنون همه استان‌ها در زمینه صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج فعال و بیماران از حمایت‌های هزینه‌ای در درمان برخورد هستند و ۱۰۷ بیماری در این صندوق تحت پوشش قرار گرفته است.

ناصحی اظهاداشت: اولویت سازمان بیمه و سلامت ایران، اجرای طرح دارویار، پزشک خانواده در روستاها و نسخه الکترونیک است که مشکلی در هزینه‌ها نداشته باشیم.

به گفته وی، با اجرای نسخه الکترونیک از یک میلیون کاغذ صرف‌جویی می‌شود و با حمایت بودجه‌ای برای سال آینده، اقدامات موثری برای رفاه حال مردم انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha