علیرغم اختلالات زنجیره تامین ناشی از همه‌گیری کووید-19، بلایای طبیعی، تورم و ... صنعت مراقبت‌های بهداشتی به اجرای مدل تدارکات در قرن بیستم ادامه می‌دهد که مبهم، ناکارآمد است و اغلب ارائه‌دهندگان را آسیب‌پذیر و بدون آن می‌گذارد.  این در حالیست که با استفاده از سلامت دیجیتال مدیریت تدارکات بسیار آسانتر از قبل خواهد شد.

سلامت دیجیتال مدیریتِ تدارکات بیمارستانها را کارآمدتر میکند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث کر آیتی نیوز بیل کوپیتکه، مدیر کل و رئیس بخش مراقبت های بهداشتی در آمازون بیزینس، گفت: «بیمارستان ها مزایایی را دیده اند که فناوری می تواند برای سایر جنبه های ارائه خمات مراقبتی و مدیریت چرخه درآمد به ارمغان بیاورد. با این حال، بیشتر سازمان‌ها هنوز در یک مدل تدارکات قدیمی و طولانی فعالیت می‌کنند که شامل درخواست‌های پیشنهادی، واسطه‌ها، مذاکرات طولانی بر سر قیمت‌گذاری و اتکای بیش از حد به یک یا دو تامین‌کننده است.

هنگامی که لوازم جدید مورد نیاز است، یک پزشک یا پرستار باید وارد سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی شود تا موارد را درخواست کند، سپس دلایل مورد نیاز و مکان یافتن آنها را توضیح دهد. سپس بخش تدارکات درخواست را بررسی می کند و ممکن است قبل از اعطای تأیید، اسناد اضافی را درخواست کند.

کوپیتکه گفت: «این برای نیروی کاری که در حال حاضر بیش از حد کار می کند، بسیار سنگین است. "اما با یک جایگزین مدیریت دیجیتال، می توانید خرید را در سراسر سازمان خود دموکراتیک کنید و کنترل های مناسب را برای کاهش هزینه ها اعمال کنید."

بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند

امروزه، اکثر مصرف کنندگان خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و حتی هنگام خرید در محل کار نیز انتظار دارند سطح مشابهی از سهولت و راحتی داشته باشند.

کوپیتکه گفت که متخصصان مراقبت های بهداشتی از توانایی جستجوی سریع و مقایسه گزینه های جایگزین برای منابع و مشاهده فوری قیمت واقعی، موجودی و رتبه بندی کیفیت بر اساس بازخورد خریدار قدردانی می کنند. موفقیت تجارت الکترونیک در قلمرو مصرف کننده، مدل زنجیره تامین جدیدی را به ارمغان آورده است که می تواند به سازمان های مراقبت های بهداشتی کمک کند تا انعطاف پذیری کلی زنجیره تامین را ایجاد کنند.

او گفت: «یکی از چالش‌برانگیزترین مسائل برای بسیاری از بیمارستان‌ها این است که بخش تدارکات اغلب اطلاعات بسیار تاخیری در مورد خرید و در دسترس بودن دارد و لازم نیست اینطور باشد. راه‌حل‌هایی وجود دارد که می‌تواند با استفاده از آخرین داده‌ها و انفورماتیک، نگاهی شفاف و دقیق به زنجیره تامین ارائه دهد تا اطلاعات خریدی را که برای تصمیم‌گیری آگاهانه نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهد. این اطلاعات بلادرنگ به شما مسئولیت پذیری و کنترل بیشتری می دهد.»

خوشبختانه، بیمارستان‌های امروزی می‌توانند مقایسه‌های عرضه‌ای را بیابند که خرید تجاری را با انعطاف‌پذیری بیشتری القا می‌کند. راه حل های تدارکات دیجیتال جدید به سازمان های مراقبت های بهداشتی یک انتخاب جامع محصول با قیمت رقابتی و تخفیف های حجمی ارائه می دهد.

با وجود این راه‌حل‌ها، رهبران تدارکات به داده‌های بی‌درنگ در مورد هزینه‌ها و خریدها دسترسی پیدا می‌کنند که خرید انبوه و مدیریت هزینه‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد. این بینش‌ها همچنین به سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی توانایی برنامه‌ریزی و کنترل مخارج را به طور مؤثرتری ارائه می‌دهند.

سیستم‌های بهداشتی انعطاف‌پذیری بیشتری را در زنجیره تامین خود مشاهده می‌کنند و همچنین انبوهی از کارایی‌ها و کاهش هزینه‌ها را مشاهده می‌کنند که به نفع کل شرکت است.

کوپیتکه گفت: «با این نوع رویکرد تدارکات، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی از امنیت دیدن آنچه در دسترس است برخوردار هستند - با دسترسی به داده‌ها و اطلاعاتی که با جزئیات و استفاده آسان است» و به شما قدرت می‌دهد تا انعطاف‌پذیری لازم را برای ارائه بالاترین کیفیت مراقبت برای بیماران خود ایجاد کنید و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که هزینه ها را پایین نگه می دارد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha