شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 355331

سلامت پوست و مو همیشه حائز اهمیت است، چرا که سلامتی آن‌ها همیشه در زیبایی ظاهری شما تاثیرگذار است؛ اما با توجه به بافت حساسی که دارند در معرض آسیب‌های متنوعی قرار می‌گیرند، به همین دلیل نیز نیازمند مراقبت و محافظت دائمی هستند. مراقبت از مو همیشه به معنای خرید انواع شامپوها و ماسک موهای گران قیمت نیست. در ادامه این مقاله همراه پرنیان دارو باشید تا با 7 نوع از بهترین مکمل برای مو جهت جلوگیری از ریزش و رشد سریع‌تر مو آشنا شوید. 

معرفی مکمل برای مو

پرنیان دارو به عنوان معتبرترین داروخانه آنلاین طیف متنوعی از محصولات بدون نسخه همچون تجهیزات پزشکی، مکمل‌های تخصصی و تقویتی را عرضه می‌کند و شما می‌توانید با چند کلیک ساده طیف متنوعی از محصولات همچون بهترین مکمل برای مو را خریداری کنید.

این مجموعه با هدف تسریع دارورسانی و تامین طیف متنوعی از محصولات مورد نیاز مردم اقدام به فروش آنلاین محصولات خود کرد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز شلوغ و آلوده و با صرف کمترین زمان آنچه نیاز دارید را بدست آورید.

معرفی بهترین مکمل برای مو

معرفی بهترین مکمل‌ برای مو

این مکمل‌ها به صورت داروهای نسخه آزاد در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند؛ اما توصیه می‌شود با توجه به مقدار کمبودهای بدن، بهترین مکمل مو را متناسب با میزان نیاز خود خریداری کنید.

1. قرص سیستین ب 6 زینک

عکس قرص سیستین ب 6 زینک

یکی از بهترین قرص‌ها برای ریزش مو، سیستین ب 6 زینک است. اگر فردی دچار کمبود ویتامین ب باشد، پس ناخن‌های او شکننده‌تر و موهایش نازک‌تر از گذشته خواهند بود. کمبود زینک یا روی معمولا در اکثر افراد با علائمی چون ریزش مو و آسیب‌های بستر و بافت ناخن همراه است. این قرص ترکیبی از ویتامین ب و زینک است که برای کنترل ریزش مو و افزایش استحکام ناخن بسیار موثر عمل می‌کند و خانم‌ها و آقایان قابلیت استفاده از این مکمل را دارند. معمولا اثرات مثبت این قرص بعد از دوره مصرفی 2 الی 3 ماهه مشخص خواهد شد. از سایر فواید این قرص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش میزان ضخامت مو
  • ·درمان ریزش مو و کمک به رشد و پر شدن جای خالی موها
  • درمان ناخن‌های شکننده و استحکام بیشتر آن‌ها

2. قرص یونی زینک

عکس قرص یونی زینک

یکی از دیگر از انواع بهترین مکمل مو خارجی قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس است. محتویات این مکمل شامل زینک، ویتامین c و ویتامین‌های خانواده ب B1، B7، B12 و B9 است؛ به همین دلیل نیز می‌توان آن را یکی از انواع بهترین قرص برای ریزش مو دانست. به عبارتی دیگر می‌توان گفت که این مکمل در بسیاری از اوقات برای رفع مشکل ریزش مو و شکنندگی ناخن، توسط دکتر متخصص تجویز و توصیه می‌شود. معمولا اثرات مصرف این مکمل بعد از دوره مصرفی 2 الی 3 ماهه بهتر نمایان می‌شود. البته لازم به ذکر است که مصرف این قرص، به دلیل وجود زینک ممکن است در برخی افراد موجب بروز حالت تهوع و دل به هم خوردگی شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که برای مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.

3. قرص هیر ویت هلث اید

هیرویت یکی دیگر از انواع بهترین قرص برای تقویت مو است که در میان عموم شناخته شده و پرطرفدار است. این مکمل بر روند رشد مو بسیار تاثیر گذار است. معمولا افرادی که به دلایل متعددی چون استرس، تغییر وزن و رژیم سنگین دچار ریزش مو می‌شونداز این مکمل استفاده کنند؛ چرا که این مکمل برای رشد مو بسیار موثر است.

لازم به ذکر است که بدانید که این مکمل به صورت اختصاصی برای ساختار موی بانوان طراحی شده‌ است و شامل انواع مکمل‌های تغذیه‌ای مانند گروه ویتامین‌های B، فسفر، روی و مس است. مس موجود در این قرص، با اکسیژن رسانی به ریشه مو می‌تواند ضخامت مو را افزایش دهد و حتی موجب تحریک رشد موی تازه گردد. اما یک نکته بسیار حائز اهمیت این است که بدانید این قرص به واسطه محبوبیت زیادی که دارد، انواع نمونه‌های مشابه فیک و غیر اصل آن نیز وارد بازار شده‌اند؛ به همین دلیل لازم است که حتما در اورجینال این محصول دقت کنید. از سایر خواص این کپسول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موثر در کاهش ریزش مو ناشی از مصرف داروهای خاص، استرس و افسردگی
  • مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک
  • کمک به تغذیه فولیکول مو
  • کمک به سلامت پوست

4. کپسول هیربرست

یکی دیگر از انواع بهترین مکمل مو خارجی که در سال‌های اخیر با ارائه انواع محصولات مکمل پوست و مو توانسته توجه مصرف کنندگان را از سراسر دنیا به خودش جلب کند، کپسول هیربرست نام دارد. از ویتامین‌های موجود در این کپسول می‌توان به بیوتین، زینک، سلنیوم و آمینو اسیدهای ضروری اشاره کرد. برای مشاهده نتیجه بهتر از این محصول، توصیه می‌شود که برای طول مدت حداقل سه دوره استفاده از این محصول ترک نشود. پس از این مدت زمان می‌توانید شاهد ضخامت، پرپشتی و تسریع رشد در موهایتان باشید.

5. قرص بیوتین

مکمل بیوتین یکی دیگر از انواع بهترین قرص برای مو است که از سوی شرکت‌های دارویی گوناگون، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تنها تفاوتی که میان انواع این قرص وجود دارد، میزان بیوتین موجود و برند تجاری هر شرکتی است. یکی از انواع ویتامین ب را بیوتین B7 یا ویتامین H می‌نامند که یکی از حیاتی‌ترین ویتامین‌های موثر در سلامت پوست، مو و ناخن شناخته می‌شود و در درمان انواع مدل ریزش مو، ناخن‌های شکننده و آسیب دیده و زیبایی پوست و کاهش آکنه نتایج اثبات شده‌ای دارد. معمولا بهترین قرص برای تقویت مو، قرصی است که سرشار از گروه ویتامین‌های B، به خصوص ویتامین B7 باشد؛ به همین دلیل این قرص را می‌توان جزو انواع بهترین مکمل برای رشد سریع مو دانست. ویتامین ب یک ویژگی بارز دارد و آن هم ناپایدار بودن آن است، به همین دلیل نیز برای مدت زمان طولانی نمی‌تواند در بدن باقی بماند. در همین راستا بایستی که از انواع مکمل‌های خوراکی برای جبران کمبود ویتامین B استفاده کرد. به طور معمول مصرف بیوتین در دوره مصرفی 2 الی 3 ماهه، با درخشندگی در موها ظاهر خواهد شد.

6. قرص فیتوفانر

یکی از انواع بهترین مکمل برای رشد سریع مو فیتو است. این محصول مختص ریزش مو و رشد سریع مو تدارک دیده شده است. این محصول حاوی انواع ویتامین‌های ضروری مو مانند ویتامین E، C، B8، B6، B5 و B2 است و به واسطه تمام این ویتامین‌ها کراتین مو را افزایش داده و کیفیت سلامت و ضخامت موها را افزایش می‌دهد. با وجودی که پس از مصرف دوره اول این مکمل نتایج را مشاهده خواهید کرد، بهتر است برای نتیجه‌ای بهتر از این محصول، حداقل 3 دوره از این کپسول را مصرف کنید. از سایر ویژگی‌های این مکمل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت فولیکول مو و افزایش سرعت رشد مو
  • پرپشت شدن موها
  • ایجاد احساس لطافت و افزایش خاصیت ارتجاعی موها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha