رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم قرار دادن مانع در مقابل ساختمان‌هایی که به ایمنی توجه ندارند، گفت: آتش‌سوزی ممکن است گاهی پیش بیاید، اما آنچه مهم است این است که آتش‌نشانی پنج بار به انبار موتورسیکلت در میدان رازی اخطار داده بود.

آتش‌نشانی ۵ بار به انبار موتورسیکلت میدان رازی اخطار داده بود/ شهرداری موظف است جلوی فعالیت در فضاهای ناایمن را بگیرد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، مهدی چمران در سخنان خود در آغاز یکصد و چهل و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران به آتش‌سوزی روز گذشته انبار موتور سیکلت در میدان رازی اشاره کرد و گفت: آتش‌سوزی ممکن است گاهی پیش بیاید، اما آنچه مهم است این است که آتش‌نشانی پنج بار به این مکان اخطار داده بود که در خطر آتش سوزی است، اما متصدیان این محل گوش ندادند تا محل دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: معاون دادستان تهران اعلام کرد که هزینه‌های آتش سوزی را باید خودشان بپردازند و به اعتقاد ما نیز مقصرند و باید جریمه آن را هم بپردازند. جایی که چند بار اخطار می‌دهند، اما کسی گوش نمی‌دهد باید مانع گذاشته شود تا نتوانند از آن فضا استفاده کنند.

چمران با بیان این که اگر مانعی گذاشته شد و کسی شکایت کرد به پای ما بگذارید، تاکید کرد: شهرداری موظف است جلوی فعالیت فضاهای ناایمنی را که چند بار اخطار آتش‌نشانی را دریافت می‌کنند، بگیرد. دادستانی هم کمال همکاری را در این زمینه دارد.

وی در پایان تصریح کرد: باید مقابل ساختمان‌هایی که به ایمن‌سازی توجهی ندارند، مانع قرار داد، در حال حاضر وقتی فردی عوارض خود را پرداخت نکند، مقابل ساختمان او نیوجرسی می‌گذارند، اما برای ایمن‌سازی این کار انجام نمی‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha