شاهرود بهترین مقصد سفر برای افرادی است که به دنبال طبیعتی بکر می‌گردند. این شهر زیبا با طبیعی خاص و آب‌وهوایی منحصربه‌فرد، برای اقامت چند روزه و تغییر حال‌وهوای انسان بهترین گزینه است. اگر زمانی تصمیم گرفتید به شاهرود سفر کنید، اولین مسئله‌ای که باید به آن فکر کنید، هتل و محل اقامت‌تان است.

این هتل های شاهرود را از دست ندهید

خبر خوب این است که هتل های شاهرود تنوع زیادی دارند؛ از این رو دست انتخاب برای مسافران باز است. حال در ادامه 5 تا از اقامتگاه‌های شاهرود با بهترین امکانات و دسترسی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا انتخاب‌های راحت‌تری داشته باشید.

در کدام هتل های شاهرود اقامت کنیم؟

برای انتخاب هتل ‌های شاهرود چند گزینه عالی دارید که عبارت‌اند از:

هتل پارمیدا شاهرود

آدرس: شاهرود، خیابان تهران، بلوار دانشگاه، مقابل ترمینال، جنب اداره راه

اگر به هتل‌های لوکس علاقه دارید و می‌خواهید در طی سفرتان به شاهرود بهترین امکانات را داشته باشید، هتل پارمیدا انتخاب مناسبی برایتان است. این هتل مجلل اولین‌بار در سال 1387 شروع به کار کرد و بعدها در سال 1396 دوباره مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارمیدا یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که می‌خواهند بهترین خاطره‌ها را در سفر شاهرود برای خود رقم بزنند. این هتل لوکس دو طبقه و 44 واحد اقامتی دارد؛ سوئیت‌های هتل پارمیدا همگی 1 خوابه هستند و تا 8 نفر مسافر می‌توانند در آن‌ها اقامت کنند. امکانات این اتاق‌ها شامل مواردی چون یخچال، حمام، صبحانه، دراور، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، کمد لباس، رخت‌آویز، تلویزیون، روم رویس و غیره می‌شود.

مزیت‌های هتل پارمیدا تنها به این نکات خلاصه نمی‌شود؛ زیرا گردشگران با اقامت در این هتل علاوه بر استفاده از امکانات عالی‌اش می‌توانند به تمام مراکز اصلی شهر مانند دانشگاه، موزه شاهرود و مراکز خرید آن هم دسترسی داشته باشند.

هتل قصربسطام شاهرود

آدرس: شاهرود، منطقه نمونه گردشگری بسطام، ابتدای بلوار کشاورز

هتل قصر بسطام از جمله باشکوه‌ترین هتل‌های شهر شاهرود است. این هتل همه‌چیز تمام بهترین انتخاب برای مسافرانی است که می‌خواهند سفری عالی در شاهرود تجربه کنند. هتل قصر بسطام بنایی بسیار مجلل و زیبا دارد. این هتل در ۶ کیلومتری شمال شرقی شهر شاهرود قرار گرفته و کار خود را نیز از سال 1396 شروع کرده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل قصر بسطام این است که در نزدیکی مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شاهرود؛ یعنی بایزید بسطامی، مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی، جنگل ابر و کویر خارتوران قرار گرفته‌ است؛ از این رو مسافران با اقامت در این هتل در کمترین زمان می‌توانند از مکان‌های تفریحی شاهرود هم بازدید کنند.

هتل قصر بسطام دارای اتاق دو تخته توئین(اقامت با صبحانه)، سوئیت دو نفره (اقامت با صبحانه)، اتاق سه تخته(اقامت با صبحانه)، اتاق چهار تخته(اقامت با صبحانه) و سوئیت چهار نفره رویال(اقامت با صبحانه) است. در همه این اتاق‌ها نیز امکانات کاملی از قبیل حمام، دستشویی، دراور، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، رخت‌آویز، کمد لباس، تی وی، روم سرویس، تلفن، لوازم بهداشتی، آب رایگان و غیره در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. پرسنل حرفه‌ای هتل قصر بسطام همیشه در تلاش‌اند تا سفری عالی و به یادماندنی برای مسافران رقم بزنند.

این هتل های شاهرود را از دست ندهید

هتل نادر شاهرود

آدرس: شاهرود، چهارراه نادر، خیابان دانشجو، نبش کوچه پنجم

هتل نادر درواقع یک مهمانپذیر در شاهرود محسوب می‌شود و هزینه اقامت در آن بسیار کمتر از هتل‌های لوکس این شهر است. البته این موضوع نباید شما را به اشتباه بیندازد؛ زیرا امکانات این مهمانپذیر در نوع خود بسیار عالی است و به خوبی می‌تواند نیازهای مسافران را پوشش دهد. مهمانپذیر نادر از نظر موقعیت مکانی، دسترسی راحتی به مکان‌هایی چون موزه مردم شناسی شاهرود، ایستگاه راه آهن، بازار سرپوشیده و غیره دارد. امکانات این مهماپذیر هم شامل پارکینگ، رستوران، صندوق امانات، روم سرویس و غیره می‌شود. اگر نمی‌خواهید در سفر شاهرود هزینه بالایی برای اقامتگاه بپردازید، مهمانپذیر نادر بهترین گزینه برای شما است.

هتل رویال شاهرود

آدرس: شاهرود، خیابان دانشجو، جنب اداره فنی و حرفه‌ای خواهران

هتل رویال اقامتگاه دیگری در شاهرود است که می‌تواند بهترین گزینه برای سکونت مسافران باشد. این هتل در سال 1395 افتتاح شده و 25 واحد مختلف دارد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق دو تخته دبل(اقامت با صبحانه)، اتاق یک تخته(اقامت با صبحانه)، اتاق دو تخته توئین(اقامت با صبحانه) و اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه) می‌شود. مسافران می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و نیازهای خود، در یکی از این اتاق‌ها اقامت کنند. امکانات اتاق‌های هتل رویال هم کامل است و مواردی چون حمام، دستشویی، یخچال، دمپایی، چای‌ساز، رخت‌آویز، تلفن، پاورسوئیچ، کمد لباس، اینترنت و غیره در آن‌ها وجود دارد.

هتل رویال از نظر موقعیت مکانی هم در نزدبکی جاذبه‌های گردشگری مختلف شاهرود مانند پارک آبشار، خانه یغمایی‌ها، بازار تاریخی شاهرود، موزه شاهرود و غیره قرار گرفته است.

این هتل های شاهرود را از دست ندهید

مهمانسرا جهانگردی شاهرود

آدرس: شاهرود، ابتدای خیابان فردوسی، داخل پارک شهر

پنجمین و آخرین اقامتگاهی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، مهمانسرای جهانگردی شاهرود است. این مهمانسرا نیز از نظر هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر از هتل‌های لوکس شاهرود محسوب می‌شود. مهمانسرای جهانگردی به مکان‌های نفریحی زیادی مانند کاروانسرای میامی، آب انبار سه قلعه و غیره نزدیک است؛ از این رو مسافران به راحتی می‌توانند از این مکان‌های تفریحی بازدید کنند.

مهمانپذیر جهانگردی از 15 اتاق تشکیل شده است و در هر اتاق آن نیز امکانات مناسبی چون صبحانه، یخچال، حمام، دستشویی، دمپایی، تی وی، آب رایگان، تلفن، اینترنت و غیره وجود دارد. مسافران با اقامت در این مهمانسرا می‌توانند سفری ارزان و در عین حال لذت‌بخش را برای خود رقم بزنند.

رزرو هتل با فلای تودی

برای رزرو اتاق در هریک از هتل‌هایی که نام می‌بردیم می‌توانید از فلای تودی استفاده کنید. فلای تودی بهترین پلتفرم آنلاین ایرانی برای رزرو هتل خارجی و داخلی است. این مجموعه با پشتیبانی 24 ساعته همیشه در حال خدمت‌رسانی به مسافران عزیز ایرانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد میرشاهی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    1 1
    البته اگر منظورتان از آب و هوای خوب باشه شامل خود شهر شاهرود نمیشه چون در ابتدای بیابان و صحرای بی آب و علف قرار گرفته و بعضی مواقع به شدت گرم و خشک هست ،، بیشتر مکان های تفریحی و خوش آب هوا در فاصله های حدود یک ساعت یا بیشتر قرار داره که از نظر طبیعت واقعا منحصر به فرد است مثل جنگل ابر و جنگل توسکستان که بین استان های سمنان و گلستان و در شمال شرقی شهر شاهرود قرار دارد که اغلب این تفریح گاه ها نزدیک به خود اتاق های مخصوص بوم گردی دارن که بیشتر از این هتل های خیلی زیاد (واسه شهری اندازه شاهرود) واسه مسافران جذاب تر هستند ، در واقع محبوبیت آب و هوایی شاهرود بیشتر به جنگل های اطراف این شهر هست که اکثرا در محدوده مرزی استان گلستان قرار دارد و بخاطر وجود جنگلهای هیرکانی و غیره شرجی مقصد مورد علاقه مسافران می‌باشد ،،،باتشکرازمطالب خوب شما
  • پریسا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    1 0
    هتل قصربسطام من رفتم نسبت به پولیکه میگیرن غذای کافی اراءه نمیدن وسرویس دهیشون زیرصفر
  • سید احمد موسوی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 0
    شاهرود یه شهر بی نظیره بلحاظ آب و هوا و جلوه های گردشگری برای مسافرت