قدیم‌ترها بانوان توجه زیادی به زیبایی و سلامتی ناحیه جنسی خود نداشتند، اما با شکسته شدن تابوی مسایل جنسی و جنسیتی در جامعه ما، مساله جراحی زیبایی واژن بر سر زبان‌ها افتاد.ساختار و ظاهر واژن خانم‌ها ممکن است به دلایل مختلف مثل: زایمان، گذراندن دوران شیردهی و تغییر هورمون‌های ناشی از آن تغییر پیدا کند. این تغییرات، ظاهر و شرایط واژن را برای خانم‌ها ناخوشایند می‌کند و باعث کاهش اعتماد به نفس و حتی لذت کمتر از روابط جنسی با همسرشان و در نتیجه عدم رضایت از تصویر ذهنی از بدن شان می‌شود.

معرفی دکتر متخصص زنان در شرق تهران و روشهای تماس

همه می‌دانیم مشکلاتی مثل تیرگی واژن، گشاد شدن و افتادگی واژن، جراحی‌های پرینه در شرایط زایمان چقدر می‌تواند در زیبایی ناحیه جنسی آن‌ها تاثیر بگذارد.

متاسفانه برخی از سالن‌های آرایشی و کلینیک‌های نامعتبر و بدون مجوز، تبلیغات خدمات زیبایی واژن، مانند جوانسازی و عمل زیبایی واژن را انجام می‌دهند و اشخاص نا آگاه زیادی به آن‌ها مراجعه می‌کنند. اکثرا مشتریان این سالن‌های آرایشی گول تبلیغات آن‌ها را می‌خورند و نه تنها مشکل اصلی آن‌ها رفع نمی‌شود، بلکه دچار سایر بیماری‌های زنان می‌شوند.

برای انجام این دسته از جراحی‌های زیبایی زنان، باید به یک دکتر متخصص زنان که در زمینه فلوشیپ زیبایی زنان فعالیت و تخصص دارد، مراجعه کنیم.

در ادامه، مهم ترین خدمات درمانی و زیبایی دکتر زنان و فلوشیپ زیبایی زنان را با هم بررسی می‌کنیم.

مهم ترین خدمات درمانی دکتر متخصص زنان و زایمان

از جمله مهم‌ترین وظایف متخصص زنان و زایمان عبارتند از:

  • درمان ناباروری،
  • مشاوره پیش از بارداری،
  • درمان انواع سرطان زنان ازجمله : سرطان پستان، سرطان رحم، سرطان تخمدان و ...
  • درمان تنبلی تخمدان و کیست تخمدان
  • بیماری‌های دستگاه تناسلی مانند زگیل تناسلی
  • و همچنین درمان واژینیسموس

معرفی دکتر متخصص زنان در شرق تهران و روشهای تماس

خدمات زیبایی واژن توسط دکتر متخصص زنان

علاوه بر درمان بیماری‌های زنان، متخصص زنان می‌تواند انواع جراحی‌های زیبایی واژن را انجام دهد. امروزه انجام جراحی‌های زیبایی واژن محبوبیت زیادی در میان خانم‌ها پیدا کرده است. افراد زیادی به دنبال جراحی‌های واژن با هدف بهبود ظاهر و عملکرد دستگاه تناسلی برای لذت بیشتر از رابطه جنسی و ایجاد ظاهری زیبا هستند. از جمله این جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان عبارتند از:

عمل لیفت واژن:

این جراحی به عنوان جراحی تنگ کردن واژن با نخ هم شناخته می‌شود. جراحی لیفت واژن در واقع بافت واژن را بالا کشیده و تاثیر بسزایی در بهبود ظاهر واژن دارد.

سفیدی واژن:

به دلیل تبلیغات و فضای جنسی فیلم‌های سینمایی، خانم‌ها تمایل زیادی به سفید کردن واژن پیدا کرده اند. معضل تیرگی‌های واژن به دلیل ساییدگی و پوشیدن لباس‌های تنگ متداول هستند. قابل ذکر است که روش‌های خانگی سفیدی واژن توصیه نمی‌شود چون می‌تواند باعث بروز مشکلات بعدی شده و در کل، راه حل‌های کوتاه مدتی هستند. اما روشن کردن واژن تحت نظر پزشک، راه حل بلند مدت تر وماندگار تری برای بانوان است.

جراحی لابیاپلاستی:

در این جراحی، بخشی از لابیای مینور و یا لابیای ماژور برش می‌خورد تا حالت آویزان بودن و عدم تقارن آن اصلاح شود. عموما، زایمان، فعالیت جنسی و یا افزایش سن می‌تواند باعث بروز چنین مشکلاتی شود.

تنگ کردن واژن یا واژینوپلاستی:

طی این جراحی، کانال واژن سفت و ترمیم می‌شود. معمولا خانم‌ها بعد از زایمان طبیعی و یا بر اثر اضافه وزن و یا ورزش‌های سنگین دچار گشادی واژن می‌شوند که این موضوع، اعتماد به نفس آن‌ها در رابطه جنسی را کاهش می‌دهد. در چنین شرایطی، عمل تنگ کردن واژن به کمک آن‌ها می‌آید.

عمل جراحی پرینه (پرینورافی یا پرینوپلاستی)

پرینه، حد فاصل بین ناحیه تناسلی و مقعد است که ممکن است بر اثر پیری، زایمان طبیعی مکرر یا رابطه جنسی طولانی دچار آسیب و پارگی شود. پرینورافی علاوه بر کمک به درمان تنگ کردن واژن، عضلات دهانه واژن و آسیب‌های پرینه را ترمیم می‌کند.

تزریق فیلر واژن:

یکی از روش‌های اصلاح ظاهر ناحیه تناسلی بانوان است. معمولا زایمان طبیعی، کاهش چربی بدن و تغییرات هورمونی باعث پیری، شل شدگی و افتادگی و چروک شدن پوست واژن می‌شود. برای رفع این مشکل، خانم‌ها اقدام به تزریق فیلر واژن می‌کنند تا علاوه بر اصلاح فرم واژن، به روند تنگ شدن و روشن شدن پوست دستگاه تناسلی هم کمک کند.

معرفی دکتر متخصص زنان در شرق تهران و روشهای تماس

دکتر سعیده اسدی، بهترین متخصص زنان تهران

دوباره تاکید می‌کنیم که جراحی‌های زیبایی هم باید توسط دکتر متخصص زنان انجام شود، تا ضمن رعایت بهداشت و تضمین سلامتی فردی، بتوانید از عملکرد و ماندگاری نتایج آن مطمئن شوید. واضح است که مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر یا سالن‌های آرایشی که وعده زیبا و جوانسازی واژن را می‌دهند، می‌تواند بسیار خطرناک و نامطمئن باشد.

دکتر زنان علاوه بر بیماری‌های زنان، در زمینه انجام انواع جراحی‌های زیبایی واژن تخصص و فعالیت دارد. برای انجام عمل‌های زیبایی واژن در شرق تهران و تهرانپارس، توصیه می‌شود از تجارب و تخصص بالای دکتر سعیده اسدی استفاده کنید.

خانم دکتر سعیده اسدی متخصص جوانسازی واژن، بارداری و زایمان، جراحی درمانی زنان و انواع جراحی‌های زیبایی زنان (شامل خدمات و جراحی‌های ذکر شده در بالا) برای خانم‌های عزیز مشاوره و درمان مناسب با شرایط آن‌ها را فراهم می‌کند. با مراجعه به مطب ایشان، ضمن استفاده از دانش و مهارت بالای یک دکتر متخصص فلوشیپ زنان، روند درمان و جراحی‌های زیبایی شما در یک محیط تمیز و مجهز انجام می‌شود و پزشک و کارکنان اطمینان حاصل می‌کنند که شما بهترین خدمات را تا پایان روند درمان دریافت کنید.

مشاوره های پزشکی، خدمات درمانی و زیبایی مطب در جهتی است که ضمن درمان بیماری های زنان، مشاوره های پیش از بارداری، پزشک معالج دوران بارداری و زایمان، جراحی های زنان به شکل حرفه ای انجام می شود.

برخی خدمات مطب شامل جراحی های کف لگن، انواع جوانسازی واژن و تزریق فیلرها به واژن، درمان زگیل تناسلی، درمان واژینیسموس و مشکلات زنانه است.

بهبود ظاهر و عملکرد دستگاه تناسلی زنان دیگر یک تابو یا یک خواسته عجیب و غریب نیست. احساس نیاز به زیبایی، بخصوص زیبایی واژن، تبدیل به یک خواسته معمول و دست یافتنی شده است.

تنها با رزرو نوبت می‌توانید از خدمات بهترین دکتر زنان شهر تهران (دکتر زنان تهرانپارس) استفاده کنید. آدرس سایت خانم دکتر سعیده اسدی متخصص زنان (https://drasadi-clinic.com/) آدرس مطب: نرسیده به فلکه سوم تهرانپارس کوچه داروخانه مینا،پلاک ۱۱۴، واحد ۱۰ تلفن: ۰۲۱۷۶۷۰۰۵۱۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha