هدیه دادن یکی از روش‌های جذاب برای جلب نظر مخاطبان محسوب می‌شود. تفاوتی نمی‌کند که بخواهید هدیه را برای یک دوست، افراد خانواده یا حتی مخاطبان خاص تهیه کنید. همچنین کسانی که به‌عنوان مدیر روابط انسانی، صاحب یک برند یا کارفرما در شرکت و سازمانی فعالیت می‌کنند با تهیه هدیه سازمانی می‌توانند نظر مساعد کارمندان، شرکای تجاری، مشتریان بالقوه و بالفعل و حتی رقبا را به سمت خود جذب کنند.

سفرکارت علی بابا چه محصولی است؟

در حال حاضر هدایای سازمانی متعددی وجود دارد که می‌توانید بنا به سلیقه خود و با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفتید، برای هدیه دادن به مخاطبان سازمان تهیه کنید. در این میان سفرکارت علی بابا یکی از گزینه‌های منحصر به فرد و ویژه برای ایجاد حسی خوشایند در مخاطبان برند کاری شما است. شاید به‌صورت کامل سفرکارت علی بابا را نشناسید. به همین دلیل در ادامه قصد دارم کمی درباره این محصول خاص و ویژه اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم.

سفرکارت علی بابا چیست؟

علی بابا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه گردشگری و سفر محسوب می‌شود که تا به امروز توانسته فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه سفر، ارائه انواع بلیط، اقامتگاه و هتل، پشتیبانی سفر و مواردی مانند این‌ها در اختیار مسافران قرار دهد. در حال حاضر یکی از ویژگی‌های مهم مجموعه علی بابا این است که تمام مقاصد داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. همچنین خدمات متنوع دیگری در زمینه سفر به مشتریان ارائه می‌دهد تا رضایت بیشتر را برای آن‌ها در به دنبال داشته باشد.

یکی از خدمات جذابی که علی بابا در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد، سفرکارت علی بابا است. البته این سفرکارت یکی از گزینه‌های جذاب به‌عنوان هدیه سازمانی برای مدیران شرکت‌ها، برندها و سازمان‌ها محسوب می‌شود. شرکت‌ها با خرید سفرکارت علی بابا می‌توانند برای مشتریان، کارمندان و تمام مخاطبان خود این امکان را فراهم کنند تا از محصولات متنوع سفر که در سایت علی بابا وجود دارد، استفاده کنند. شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار نوپا، یک بیزینس قدیمی و قدرتمند یا یکی از اعضای تیم منابع انسانی سازمان‌های کوچک و بزرگ می‌توانید سفرکارت علی بابا را برای هدیه دادن به مخاطبان ویژه مانند مشتریان وفادار و احتمالی، همکاران، شرکای تجاری و کارمندان در نظر بگیرید. کسانی که سفرکارت علی بابا را تهیه می‌کنند با استفاده از کد ویژه خرید اختصاصی که روی هر کارت نوشته شده می‌توانند محصولات متنوع سفر را از سایت علی بابا و اپلیکیشن این مجموعه خریداری نمایند.

سفرکارت علی بابا چه محصولی است؟

امکان دریافت نقدی هدیه سفرکارت

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا امکان دریافت اعتبار موجود در کارت به‌صورت نقدی وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که امکان نقدشدن اعتبار موجود در سفرکارت علی بابا برای مخاطبان وجود ندارد. افراد دریافت‌کننده هدیه می‌توانند با استفاده از اعتباری که در این کارت وجود دارد، انواع محصولات متنوع سفر را از مجموعه گردشگری علی بابا تهیه و استفاده کنند.

چطور سفرکارت علی بابا را تهیه کنیم؟

شما به‌عنوان کارفرما در یک شرکت، مدیر سازمان یا یکی از اعضای منابع انسانی می‌توانید برای تهیه سفرکارت علی بابا وارد سامانه و وب‌سایت علی بابا شوید. بعد از آن محصولات دلخواه خود را انتخاب و درخواستتان را برای دریافت کارت هدیه ثبت نمایید. در فرمی که روی صفحه برای شما ظاهر می‌شود باید اطلاعات شناسایی مانند نام و نام‌خانوادگی، آدرس ایمیل و... را وارد کنید. علاوه بر آن در قسمت توضیحات هر توضیحی که به نظرتان مهم است، بنویسید تا مراحل خرید تکمیل شود.

روش استفاده از سفرکارت علی بابا

اگر از شرکت یا سازمانی سفرکارت علی‌بابا را به‌عنوان هدیه دریافت کردید، روش استفاده از آن بسیار آسان است. برای این کار لبتدا باید وارد سامانه علی‌بابا شوید و محصولات دلخواه خودتان را از بین محصولات متنوع سفر انتخاب کنید. بعد از آن در مرحله نهایی ثبت سفارش، سریال خرید اختصاصی سفرکارت علی بابا را در قسمت کد هدیه وارد کنید. با این کار هزینه خرید یکی از محصولات سفر که انتخاب کردید از اعتبار سفرکارت شما کسر خواهد شد. درصورتی‌که اعتبار موجود در سفر کارت بیشتر از محصولات خریداری شده باشد، می‌توانید از این محصول برای تعطیلات و سفر بعدی خودتان استفاده کنید. بنابراین نگران نباشید این اعتبار از بین نمی‌رود و در هر زمان امکان استفاده از آن وجود دارد.

اعتبار سفرکارت علی بابا چقدر است؟

اگر قصد دارید برای مخاطبان شرکت خودتان سفرکارت علی بابا تهیه کنید، در تعیین سقف اعتبار محدودیتی ندئارید. سقف اعتبار این کارت بستگی به بودجه‌ای دارد که برای آن در نظر گرفته‌اید. بنابراین می‌توان گفت که سقفی برای اعتبار این کار در نظر گرفته نشده و این شما هستید که بر اساس بودجه تعیین‌شده می‌توانید محدودیت سقف اعتبار را تعیین می‌کنید.

چرا سفرکارت علی بابا را انتخاب کنیم؟

اگرچه هدایای سازمانی متعددی وجود دارند که می‌توانید برای ارائه به مخاطبان سازمان خود انتخاب کنید؛ بااین‌حال مزایای منحصربه‌فرد و ویژه سفرکارت علی بابا باعث می‌شود که مخاطبان بتوانند در هر زمان از آن استفاده کنند و به همین دلیل گزینه بهتری محسوب می‌شود. درعین‌حال علی بابا یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ارائه خدمات سفر است. در حال حاضر این مجموعه رتبه اول گردشگری و سفر را در ایران به دست آورده و سفرکارت علی بابا هم خدمتی جدید و جذاب از آن محسوب می‌شود. با انتخاب این هدیه سازمانی و ارائه آن به شرکای تجاری و مشتریان خود می‌توانید موقعیت بهتری در بین رقبا به دست بیاورید و چند پله بالاتر از نظر تجاری قرار بگیرید. درعین‌حال این امکان را برای مخاطبان فراهم می‌کنید تا هر زمان که برایشان مقدور باشد از این هدیه استفاده کنند. هدیه‌ای که فاسد نمی‌شود، از مد نمی‌افتد و دست مخاطبان برای انتخاب خدمات متنوع سفر کاملا باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha