جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 359130

شاید شما هم جز افرادی باشید که از فرم بینی یک نفر خوشتان می‌آید و دوست دارید شما هم بینی‌تان را مانند او عمل کنید. اما آیا هر کس می‌تواند هر نوع فرم بینی را برای خودش اتخاب کند یا محدودیتی در این خصوص وجود دارد ؟ در این مقاله قصد داریم در خصوص انواع فرم بینی صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه بهترین فرم بینی را انتخاب کنیم؟

انواع فرم بینی

انواع فرم بینی برای عمل زیبایی کدام است؟ شکل بینی مانند دیگر اعضای بدن منحصر به فرد بوده و بین افراد مختلف مانند هم نیستند. با این وجود همیشه ویژگی‌های مشترکی وجود دارند که به واسطه آن‌ها می‌توان انواع بینی افراد را دسته‌بندی کرد. زمانی که شروع به تحقیق در خصوص روش جراحی بینی می‌کنید، این احتمال وجود دارد که متوجه ویژگی‌های بینی اشخاص شده و از خودتان بپرسید که دوست دارید فرم بینی شما بعد از جراحی چطور باشد. بینی افراد به طور کلی به دو دسته گوشتی و استخوانی تبدیل می‌شود. بینی‌های گوشتی پهن هستند و پره‌های بزرگ و سوراخ‌های بینی کاملا باز می‌باشند. این بینی معمولا غضروف ضعیفی دارد و شکل آن بزرگ و رو به پایین است. این نوع بینی پوست ضخیم با منافذ زیاد و غدد چربی زیاد دارد. عمل بینی گوشتی معمولا عمل سختی است چرا که این بینی ساختار استخوانی و غضروفی کم و ضعیفی دارد در نتیجه ساختار بینی همواره تغییر کرده و به هم می‌خورد. بخش زیادی از حجم بینی گوشتی را چربی تشکیل می‌دهد.

عمل بینی گوشتی همانطور که گفتم ساده نیست. برگشت پذیری و تغییر شکل بینی بعد از جراحی هم بسیار رایج است. به همین خاطر در انتخاب جراح باید دقت کنید و باید مطمئن شوید که جراح سابقه عمل این گونه بینی‌ها را دارد و نتیجه خوبی از این عمل‌ها گرفته است.

درمقابل بینی استخوانی بینی است که به خاطر قوز روی بینی شناخته می‌شود. انواع مدل جراحی بینی استخوانی با هم متفاوت هستند که معمولا با نظر جراح و با توجه به اجزای دیگر صورت انجام می‌شود. جراح در عمل زیبایی بینی استخوانی راحت‌تر می‌تواند تغییراتی که مد نظرش است را اعمال نماید.

بینی استخوانی غضروف و بافت استخوانی محکم و قوی دارد. این نوع بینی‌ها همچنین به خاطر داشتن چربی کم معروف هستند. بینی استخوانی همچنین پوست نازکی دارد به طوری که ساختار بینی کاملا در آن مشخص است. بینی استخوانی با قوز روی پل بینی شناخته می‌شود.

بیشتر ساختار بینی غضروف محکمی دارد که در حین عمل نیازی به پیوند غضروف ندارد. در نتیجه عمل جراحی این نوع بینی‌ها معمولا زودتر تمام می‌شود.

چگونه بهترین فرم بینی را انتخاب کنیم؟

انواع مدل‌های بینی‌های عمل شده

حالا که با انواع فرم بینی جراحی نشده آشنا شدید وقت آن است که انواع فرم بینی‌های عمل شده را هم بشناسید. بینی هر فرد متناسب با فرم صورت او عمل می‌شود در نتیجه فرم بینی عمل شده افراد با هم متفاوت است. بهترین نوع عمل بینی توسط جراح در نظر گرفته می‌شود. انوع مدل بینی بعد از جراحی به طور کلی به سه مدل خلاصه می‌شود.

بینی طبیعی

بینی نیمه فانتزی

بینی فانتزی

بینی طبیعی

یکی از انواع مدل بینی عمل شده بینی طبیعی است. صورت طبیعی همیشه زیبایی خودش را دارد خیلی از افراد دوست دارند بعد از جراحی هم صورت‌شان طبیعی و نچرال باشد و تنها نواقص بینی را برطرف کنند. عمل بینی طبیعی بهترین انتخاب برای بینی‌های گوشتی است و برگشت پذیری آن بسیار کم است.

چگونه بهترین فرم بینی را انتخاب کنیم؟

بینی نیمه فانتزی

یکی دیگر از انواع جراحی‌های بینی، بینی نیمه فانتزی است که بیشتر خانم‌ها آن را انتخاب می کنند .عمل بینی نیمه فانتزی بیشتر برای بینی‌های استخوانی مناسب است و نتیجه خوبی برای این نوع بینی دارد. ولی بینی‌های گوشتی چون غضروف ضعیفی دارند این نوع عمل برای آن‌ها مناسب نیست. به همین خاطر است که عمل بینی نیمه فانتزی یکی از انواع مدل‌های جراحی بینی استخوانی است. در بینی نیمه فانتزی مانند بینی طبیعی نواقص بینی مانند بزرگ بودن یا پهن بودن یا قوز داشتن برطرف می‌شود و در نهایت نوک بینی کمی به سمت بالا می‌رود. در این مدل قوصی که ایجاد می‌شود از بینی طبیعی بیشتر و از بینی فانتزی کمتر است. در این حالت زاویه نوک بینی با لب حدود 90 تا 105 درجه است.

در بینی نیمه فانتزی، ظاهر بینی کوچک شده و قوس ملایمی روی آن ایجاد می‌شود. همچنین این نوع جراحی برخلاف بینی فانتزی ظاهر مصنوعی ندارد و غیرطبیعی نیست. نوک بینی بیش از اندازه به بالا نمی‌رود و سوراخ‌های بینی از رو به رو مشخص نیست.

بینی فانتزی و عروسکی

یکی ازانواع بینی بعد از جراحی بینی فانتزی و عروسکی است. در این نوع عمل فاصله بین لب و نوک بینی حدود 105 درجه است و نوک بینی تا جای ممکن به بالا می‌رود و روی پل بینی هم قوص زیادی ایجاد می‌شود. در انجام عمل بینی فانتزی باید دقت زیادی به خرخ داد چرا که کسانی که تمایل به انجام این نوع عمل زیبایی دارند، باید به این نکته دقت کنند که در عمل بینی فانتزی اندازه بینی تا جای ممکن کوچک می‌شود. و در صورتی که مورد پسند آن‌ها نباشد و از فرم بینی رضایت نخواهد داشت و باید بعدا عمل ترمیم را انجام دهند که سخت‌تر و پیچیده‌تر است. بینی فانتزی و عروسکی برای صورت گرد بسیار مناسب است. خانم‌هایی که صورت ظریف دارند، این نوع بینی را می پسندند. دقت کنید که این نوع بینی با دیگر اجزای صورت باید تناسب داشته باشد.

البته این نوع بینی می‌تواند حالت مصنوعی به صورت داده و ویژگی نچرال بودن را از صورت شما بگیرد.

چگونه بهترین فرم بینی را انتخاب کنیم؟

انتخاب فرم بینی مناسب

بینی طبیعی بهتراست یا نیمه فانتزی یا فانتزی؟ انتخاب مناسب‌ترین مدل بینی یکی از دغدغه‌های افرادی است که تمایل دارند عمل زیبایی را انجام دهند. بینی‌ها بسیار منحصر به فرد هستند و شکلی که ممکن است برای یک نفر ایده‌آل باشد، حتما برای فرد دوم مناسب نیست. در بهترین فرم بینی باید متناسب با دیگر اجزای صورت و با توجه به شکل صورت انتخاب شود. با استفاده از اسکن سه بعدی چهره در مجموعه کلینیک راوانا، شما قادر خواهید بود قبل از جراحی بینی، سه مدل مختلف بینی را روی چهره‌ی خود مشاهده کنید و در نهایت بتوانید بهترین فرم بینی برای خود را انتخاب کنید. اسکن سه بعدی این امکان را به شما می‌دهد تا با توجه به ساختار چهره و نیازهای خود، تصمیم‌گیری مناسب‌تری انجام دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha