رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به جایگاه پزشکی کشورمان در دنیا، گفت: پیشکسوتان حوزه سلامت ایران در دنیا زبانزد هستند.‌

دفاع رئیس نظام پزشکی از قاضی زاده هاشمی/ باید «توان پزشکی» ایران را گدایی کنند

به گزارش سلامت نیوز، محمد رئیس زاده، در گفتگو با مهر افزود: جایگاه پزشکی و اساتید و پیشکسوتان حوزه سلامت ایران، نیاز به اثبات ندارند و در دنیا شناخته شده هستند.

وی با عنوان این مطلب که خودکفایی مطلق در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در کشور نشانه‌ای از جایگاه پزشکی است، اظهار داشت: این جایگاه، فارغ از هر نوع نگاه و تفکر و سابقه مدیریتی است و همه اساتید بزرگ حوزه سلامت و پزشکی، برای سازمان نظام پزشکی قابل احترام هستند و حفظ حرمت آنها واجب است.

رئیس زاده در ادامه با اشاره به هجمه‌هایی که کشورهای مدعی حقوق بشر نسبت به اساتید برجسته و پیشکسوت حوزه سلامت ایران روا می‌دارند، گفت: اساتید شناخته شده و پیشکسوت ما، نیازی به کشورهای دیگر ندارند و علاقه‌ای هم ندارند که در آن کشورها ساکن شوند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران تاکید کرد: اساتید برجسته و مدیران شناخته شده ما در حوزه سلامت، نسبت به وطن خود عِرق وطن دارند و شأن علمی و عملی بسیار بالاتری از کشورهای مدعی حقوق بشر دارند.

رئیس زاده افزود: آنها می‌خواهند به گونه‌ای اخبار را جلوه دهند که نشان بدهند اساتید ما محتاج این کشورها هستند، در حالی که خیلی از همین کشورها دلشان می‌خواهد اساتید و پزشکان برجسته ما را داشته باشند.

وی ادامه داد: جایگاه پزشکی ایران در جهان به گونه‌ای است که دنیا باید «توان پزشکی» ما را گدایی کند. لذا، حفظ حرمت اساتید علوم پزشکی و پیشکسوتان حوزه سلامت، بر همگان واجب و ضروری است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به جنگ روانی که کشورهای مدعی حقوق بشر علیه اساتید پزشکی کشورمان راه انداخته اند، گفت: آنها می‌خواهند با به راه انداختن جنگ روانی، اساتید ما را از قبول مسئولیت در حوزه سلامت کشور منصرف کنند که کور خوانده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha